kokemuksia homo elämästä

Anonyymi

minkälaist se o hyvät ja huonot puolet

70

3447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kerro sää mulle ku varamaan tiäät

      • Anonyymi

        e päässy ikin alkuu asti


    • Anonyymi

      Jos tuntuu, että olet homo, on silloin paras ratkaisu elää homona. Parisuhteen mudostaminen tulee olemaan vaikeaa, mutta toiset ovat siinä onnistuneet ja luoneet pitkiä suhteita. Avioliitto on mahdollinen nykyään,

      Miinuksena pettäminen ja parisuhde väkivalta (henkinen/fyysinen), lyhyet suhteet.

      • Anonyymi

        mut en tajua en vaa tajua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut en tajua en vaa tajua

        Mitä et tajuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä et tajuu?

        no niinku mitään


      • Anonyymi

        Siis aivan samat murheet ja ongelmat kuin kaikilla muillakin.


    • Anonyymi

      No, tutkimus lontoolaisista parisuhteessa elävistä homoista kertoi, että heillä oli vuodessa keskimäärin seitsemän ulkopuolista kumppania. Tämä lienee homouden hyvä puoli?
      On selvää, että seksuaalinen käyttäytyminen muovautuu erilaiseksi kun ei ole raskauden mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        AINAKIN BTM PUOLELTA HYVÄ VOI ANTAA AINA KUN JOKU HALUAA


      • Anonyymi

        Ne homot jotka minä tunnen ovat vakaassa suhteessa olleet jo vuosikausia ja ei tulis mieleenkään että niistä joku tuntisi tarvetta mihinkään toiseen ihmiseen.
        No ainahan näitä onnettomia on joilla on ihan eri käsitys homoudesta kun mitä se on. Aina vedetään se seksi esiin ihan kun homot jotenkin olisivat enemmän seksin tarpeessa kun tasverto ihmiset yleensä . Heillä on työt, talot ja lapset , siinä ei varmaan ole aikaakaan mihinkään muuhun. Miksi aina yhdistetään seksi kun heistä puhutaan ettehän yhdistä sitä muista ihmisistä , siinähän se suurin väärinkäsitys onkin ja kun juntitkin pauhaa homoista niin niillä on nämä seksistiset ajatukset mielessä
        Jotenkin kyllästyttävää ainaiset kummat kyselyt joita heterot ei ikinä saa .


    • Anonyymi

      Taas katoaa asialliset vastaukset, joissa kerrotaan avoimesti. On parisuhde väkivaltaa, pettämistä jne ikävä kyllä enemmän kuin heterosuhteissa. Osa saa onneksi pitkän parisuhteen luotua ja erotilastot ovat pienemmät kuin heteroilla. Se on tuuripeliä millaisen kumppanin löytää.

      • Anonyymi

        mut ooks ite mie oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut ooks ite mie oon

        Mukavaa on.

        Olen ollut mun parhaan kaverin kanssa ihan teinistä alkaen, siis reilusti yli 20-vuotta.

        Itse olen bi henkinen, mutta kiitollinen että aloin parisuhteen toisen kundin kanssa. Aamulla kun herää, niin se paras kaveri on siinä, no toki elämä lipuu työssä, mutta vkonloput on parhaita.

        En ole pettänyt koskaan, mutta pettäminen ei kuulukaan omiin arvoihini, eikä myöskään minun tietääkseni mieheni arvoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa on.

        Olen ollut mun parhaan kaverin kanssa ihan teinistä alkaen, siis reilusti yli 20-vuotta.

        Itse olen bi henkinen, mutta kiitollinen että aloin parisuhteen toisen kundin kanssa. Aamulla kun herää, niin se paras kaveri on siinä, no toki elämä lipuu työssä, mutta vkonloput on parhaita.

        En ole pettänyt koskaan, mutta pettäminen ei kuulukaan omiin arvoihini, eikä myöskään minun tietääkseni mieheni arvoihin.

        mut miksen mie saa


      • Anonyymi

        En usko että heillä enemmän on väkivaltaa se kun monessa hetero perheessä ja sekään ei siis johdu homodesta että,on väkivaltaa vaan ainoastaan ihmisen epäkypsästä luonteesta, ja niin se on hetero suhteisskin Sitä voi kysellä hammas lääkäreiltä , silmälääkäreiltä ja muilta hoito sektoreilta , siis väkivaltaa on , ja silloin kun jotain hakataan niin silloin pitää jättää se toinen sillä sen toisen luonne ei tule muuttumaan . Kerran hakkaaja , aina hakkaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa on.

        Olen ollut mun parhaan kaverin kanssa ihan teinistä alkaen, siis reilusti yli 20-vuotta.

        Itse olen bi henkinen, mutta kiitollinen että aloin parisuhteen toisen kundin kanssa. Aamulla kun herää, niin se paras kaveri on siinä, no toki elämä lipuu työssä, mutta vkonloput on parhaita.

        En ole pettänyt koskaan, mutta pettäminen ei kuulukaan omiin arvoihini, eikä myöskään minun tietääkseni mieheni arvoihin.

        Ihan niin ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei tarvitse hakea jännistystä muualta


    • Anonyymi

      Hyvä puoli on, että mahdollisuus saada seksiä. Heteromiehenä joutuu olemaan ilman.

      • Anonyymi

        Enemmän me heterot saamme seksiä kuin persepanijat.

        Heteropride


      • Anonyymi

        Silloin saanti on varma, ainakin alan paikoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän me heterot saamme seksiä kuin persepanijat.

        Heteropride

        Riippuu ulkonäöstä.

        -Toivoton karhu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän me heterot saamme seksiä kuin persepanijat.

        Heteropride

        MUN PERSEENI SAA ENEMMÄN SEKSIÄ KUIN SINÄ ANNAN KAIKILLE EN VAIN YHDELLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän me heterot saamme seksiä kuin persepanijat.

        Heteropride

        Ei kai niistä kukaan ole tilastoja tehnyt . Riippuu itsestään. Ja mikä tarve on aina seksistä puhua, kun täällä on seksi sinutkin missä se on vissiin enemmän kohdallaan


    • Anonyymi

      Huvittuneisuus pitäisi periä syntymälahjana, hymyvaleena, vaikkei hymyilyttäisi.

    • Anonyymi

      Hyvä puoli on se että naisia jää meille enemmän. Huonoja puolia varmaan se että hanuri voi olla välillä kipeä💩

      • Anonyymi

        Hanuri on kipeä vain hetken, ja niitä poke-videoissa näkyviä lerssejä on oikeasti aika harvassa.
        Se kyllä pitää paikkansa että Afrikasta löytyy isoa jos sitä etsii. Samoin Karibian saarilta.


    • Anonyymi

      Mä olen sinkkuhomo.
      Ja ihmissuhteet on mun juttu.
      Ja saan niitä ihan tarpeeksi.
      Koskaan en ole joutunut suhdeväkivallan uhriksi.

      Naapuriini muutti poikapari n .6v sitten.
      About 35v bear ja 20v twinky.
      Ensimmäisen vuoden aikana rakkautta riitti.
      Sitten alkoi pettäminen. Ja viimeisten 2 vuoden aikana jatkuvaa riitelyä.

      Twinky muutti pois ja kontio kertoi pihalla että "on pakko myydä kämppä kun toinen maksaja lähti".

      En viitsinyt kertoa että poika kävi minunkin luonani jo 3v sitten ensimmäistä kertaa. Lenkkisaunassa pyysin poikaa "kahville". Ja poika ei miettinyt hetkeäkään.

      Kummassako kodissa oli hyvä pössis?

      • Anonyymi

        mitäs ihemeellistä tos nyt oli kaikkiha haluu 15-20v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs ihemeellistä tos nyt oli kaikkiha haluu 15-20v

        Ei halua. Alle 20v ei kiinnosta pätkääkään


      • Anonyymi

        Päätit sitten tietoisesti iskeä varattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei halua. Alle 20v ei kiinnosta pätkääkään

        mut mist tiiät et se ees tykkäs sust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitten tietoisesti iskeä varattua?

        Poika antoi ymmärtää että ymmärtää antaa.
        Muuten varatut ei kiinnosta.
        Muuten kuin kimppakivassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika antoi ymmärtää että ymmärtää antaa.
        Muuten varatut ei kiinnosta.
        Muuten kuin kimppakivassa.

        mut mist voi tietää anan ivnkkie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mist voi tietää anan ivnkkie

        Ai että on varattu? Jos sillä on järkeä päässä sanoo olevansa varattu ja homma jää siihen. Moni homo vaan sanoo sen sijaan kyllä, vaikka olisi suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mist tiiät et se ees tykkäs sust

        Sen huomaa tosi helposti.
        Joka ei tykkää, on "utelias hetero" tai aloitteleva gay-for-pay, kuuluu kategoriaan lahna.

        Joka tykkää, on mukana täysillä. Aloittelijat, joka ei riipu iästä, ovat kömpelöitä, mutta täysillä mukana.


    • Anonyymi

      Epälooginen sensuuri.
      Kerroin heteromiehestä joka iski minut ja tämä oli sopimatonta 😁

      • Anonyymi

        mut minkälaist se o ihastuu heteroo ei oo ikin mulle käyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut minkälaist se o ihastuu heteroo ei oo ikin mulle käyny

        Se on pelkkää rajua ja intohimoista seksiä.
        Seuraavana aamuna molemmat ollaan kovasti nolona ja erkaannutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pelkkää rajua ja intohimoista seksiä.
        Seuraavana aamuna molemmat ollaan kovasti nolona ja erkaannutaan.

        ok mut ite tarviin enuvoja mite saan yhe homon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok mut ite tarviin enuvoja mite saan yhe homon

        Käy kampaajalla ja osta pintamuotivaatteet päällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pelkkää rajua ja intohimoista seksiä.
        Seuraavana aamuna molemmat ollaan kovasti nolona ja erkaannutaan.

        Riippuu heterosta. Eiköhän ne totea kiitos ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kampaajalla ja osta pintamuotivaatteet päällesi.

        ai niiku kalju vai pitkät ja adidas verkkarit vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai niiku kalju vai pitkät ja adidas verkkarit vai

        Kaljuus sopii äärimmäisen harvoille homoille näkemäni mukaan, mutta hetero skineissä on hyvännäköisiä.
        Kokemusta on että meitä pidetään fasisteina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljuus sopii äärimmäisen harvoille homoille näkemäni mukaan, mutta hetero skineissä on hyvännäköisiä.
        Kokemusta on että meitä pidetään fasisteina.

        Ei skinit oo heteroita. Kokemuksen mukaan.


      • Anonyymi

        siis heterot


    • Anonyymi

      Väärät ruiskeet puhkaisee ihon aikanaan.

    • Anonyymi

      Hyvät puolet
      -seksiä saa kun menee Ruusuun, Us Videoon tai vogueen
      -ei mene lapsiin rahaa
      -homous on suvaittu jo paremmin kuin miesten heterous

      Huonot
      -suhdetta ei löydä tai on avoin suhde/pettämistä
      -parisuhde väkivalta on helpompaa

    • Anonyymi

      Ei oo kokemusta paremmasta gaijööranin kera.

    • Anonyymi

      Kokemusasiantuntija

      Muskelrumpa och enorm dildo - del 1

    • Anonyymi

      Millaista henkinen valta on parisuhteessa?

      Himbo heaven

      • Anonyymi

        Esim manipulaatio, kiristys, uhkailu, jatkuva pelko riidasta jne,


    • Anonyymi

      Tavallinen tarina on myös kumppanilta saatu hiv.

      • Anonyymi

        Antaako HIV mitään merkkejä itsestään ajan mittaan, tai ylipäätänsä oireita?


    • Anonyymi

      Hyvä puoli on hyvä takapuoli.Naapurilla on hyvä aina tarjolla.

    • Anonyymi

      Homoilu on sisältä mätää. Siinä sen heikkous joka on ollut, on ja tulee olemaan....

      • Anonyymi

        Auusrin heikkous on tuomita ihmisiä siitä miksi he ovat syntyneet. Sen heikkouden omaavat ainoastaan ne joilla on omakuva itsestään sinä oikeana ihmisenä.
        Joten ainoastaan heikko ihminen yrittää toisia väheksymällä lytätä, vähemmistöryhmiä. Vahva ihminen sensijaan ei tunne sellaiseen tarvetta vaan hyväksyy ihmiset ihmisinä , eivätkä mitenkään leiki ajatuksillaan jonkun ihmisen seksuaaliselta suuntauksella , ei homotkaan mitenkään ajattele heterojen seksihaluja , ovat tyytyväisiä omiin asioihinsa, kuten vahvat ihmiset aina ovat.


    • Anonyymi

      Homoudessa ei ole hyviä puolia. Moni homo on mielisairaalassa.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Enempi siellä on hulluja.


      • Anonyymi

        Kyllähän niissä mielisairaaloissa on ainoastaan ihmisiä jotka tarvitsevat hoitoa, siiis kaikista ihmisryhmistä,. Ei mitenkään niin että juuri se olisi jokin homouden piirre kuten sinä sen nyt ilmoittelee. Aika raukkamainen kommentti sinänsä . Eikö mitään muuta juoruamisen aihetta ole juuri nyt juorukelloille


    • Anonyymi

      Muodosta mielipiteesi itse. Älä usko huhuihin.

      caught_having_sex_in_public_

    • Anonyymi

      Xvideos

    • Anonyymi

      Ei kai se homo elämä ole sen kummempaa kun heteroidenkaan elämä , Miksi oikeastaan kyselet . Ne tekee töitä makselee veroja , asuvat taloissaan ja käyvät salilla treenaamassa ,
      Syövät tiskaavatkin , pesevät pyykit ja katsovat televisiosta urheilukilpailuja tai hyviä filmejä .

    • Anonyymi

      Moni kommentoi täällä "kokemuksia homo elämästä" ilman mitään kokemusta siitä.
      Olen jo vanha ja en kaipaa enää kumppania.
      Suurin osa näistä tyhjänpuhujista levittävät vain huhuja.

    • Anonyymi

      Taitaa olla aika ahdistavaa olla homovastainen kriitikko, kun pitää siitä jatkuvasti kirjoitella vaikka ei ole mitään tietoa homoista tai homona olemisesta.
      Tyyliin olen kuullut tai jutellut on sama kuin sanoa, että olen tyhmä valehtelija.
      Ei sinun kirjoituksia ole koskaan noteerattu kovinkaan korkealle jäävät alle riman.
      Sekin että vaivautuu tulemaan homojen keskusteluihin kertoo paljon millainen olet.
      Siten makaa miten petaa.

    • Anonyymi

      EN OLE VARMA OLENKO HOMO MUTTA BI KUITENKIN KIVA OLLA SEKSIÄ VOI HARRASTAA KENEN KANS VAAN

    • Anonyymi

      Miksi homo käyttää naista hyväkseen-kysyn vaan. Kulissi huora-ko?

    • Anonyymi

      Olin tietämättäni bi vaimo. 10 vuotta, kun aloin ymmärtää, että tästä äijästä ei oo perheelämään. Koskaan ei talouteen tuonut rahaa. Ei ostanut ruokaa kuin itselleen. Ja laitto sen väärään lokerikkoon, ja kun ei löytänyt, niin ei kun pesäpallomaila vaan ja nukkuvaa lasta hakkaamaan. Sika. Yöt meni kapakka oli äijän koti. Ja kännissä ajoa. Voi luoja. Kun kerroin että nyt loppuu, jos ei muutu, niin. Otti tavaransa ja kuljetti ne äitinsä, luokse. Niin jota oli krokotiiliksi nimitellyt, aiemmin. Bi tuli esille kun oli yhdynnässä, työkaverinsa kanssa. Jonka näin. Vei rahaa ja tavaraa ja jätti, joi ero voimaan. Hyvä asia. Entinen anoppi mäkätti, syytti , pimeä kun oli? Lapsista ei välittänyt. Sika kun oli. Joo aikaa kulu ja rahat kun oli tuhlattu, tuli taas hänen elämäänsä, nainen. Tai kanssa bi. Mut nää oveluudet, ne tulikin miehelle. Tää uusi pisti äijän kuralle, teki velkoja, ja häipy. Johonkin meren taa.

    • Anonyymi

      ihanaa antaa kaikille jotka haluaa jotku vaan haluu sitten seurustella mä haluun vaan antaa

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe