Antenniverkon digiboxi TF600PVRt alkanut ajastetun tallennuksen alussa pätkimään, kuva palikoituu ja äänet/ tekstitykset katoilee. Muutaman minuutin päästä (lämmettyään?) sekoilu loppuu ja tallentaa taas normaalisti.
Nähtävästi surullisenkuuluisat kondensaattorit ja sitä kautta kovalevy alkaa olla finaalissa? Arvaakohan tuollaista vielä käyttää vai onko siinä esim. palovaara? Oireillut kyllä jo pitempään mm. buuttailemalla satunnaisesti itsekseen kesken (pika)katselun.
Tuo on ollut näppärä lisä uuden tv:n rinnalla vaikka näyttääkin vain sd-kanavia. Konkat vaihtamalla ehkä tulisi kuntoon, mutta kannattaneeko vielä elvyttää. Tallentavia tai muunlaisiakaan digiboxeja ei näytä normikaupoista juuri enää löytyvän.
Topfieldin digiboxi simahtamassa?
6
55
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ottanut kokonaan irti sähköverkosta pariksi minuutiksi? Se ei ole syy vikoihin vaan saattaa korjata tuollaisetkin.
Kun vika liittyy kiintolevyyn, niin kokeilisin alustaa sen ( tallenteet katoaa ).
Minä yrittäisin kaiken uhalla korjauttaa.
http://www.stradinno.com
Helsingissä on nähtävästi ainakin yksi paikka, joka erikoistunut näiden konkkiin.
Oli jossain Hämeentien kulmilla, on kadonnut kirjanmerkeistäni. Okaro korjautti ja muistaa?- Anonyymi
Se vaan että Okaro vaan ei taida enää olla näillä palstoilla?
- Anonyymi
Laita Huuto.net hakusanaksi Topfield. Stradinnolla on siellä tarjolla eri vaihtoehtoja. Jos tilaat konkat, niin kannattaa tarkistaa powerin mallinumero. Olen muutamia Topfieldejä korjannut, mutta valmiiksi korjattuja powereita näyttää netissä olevan tarjolla. Kovalevyn formatoinnilla ei mitään voita, sillä jännitteet ovat mitä ovat ja kovalevy saattaa vaan mennä sekaisin.
Konkkien mukana on ohjeet asennuksesta ja kun varmistaa konkan koon ja napaisuuden ennen kolvausta, niin hyvä tulee. Ja digiboksin virtajohto muistetaan ottaa sitten seinästä ennen powerin irroitusta;) - Anonyymi
Tänks, tutun näköinen linkki, olen tuolle sivulle jo joskus aiemmin eksynytkin. Töpselin käyttäminen irti ei juuri auttanut. Olen ymmärtänyt että konkkien alkaessa olla entisiä kovalevylle syötetyt jännitteet alkaa heitellä ja siitähän se ei tykkää. Viimeksi boxin sisälle kurkatessani konkat näytti hyviltä, eivät pullottaneet, mutta tuosta ei ehkä kuntoa voi päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänks, tutun näköinen linkki, olen tuolle sivulle jo joskus aiemmin eksynytkin. Töpselin käyttäminen irti ei juuri auttanut. Olen ymmärtänyt että konkkien alkaessa olla entisiä kovalevylle syötetyt jännitteet alkaa heitellä ja siitähän se ei tykkää. Viimeksi boxin sisälle kurkatessani konkat näytti hyviltä, eivät pullottaneet, mutta tuosta ei ehkä kuntoa voi päätellä.
"Viimeksi boxin sisälle kurkatessani konkat näytti hyviltä, eivät pullottaneet, mutta tuosta ei ehkä kuntoa voi päätellä."
Ei voi ei, kannattaa mittailla ne jännitteet jos on yleismittari. Itse mittasin yhden topparin jännitteet ja ne oli mitä sattuu ja kovokin oli sököksi mennyt sen takia joten heivasin kierrätyskeskukseen kun itse en jaksanut alkaa vaihtamaan niitä lukuisia konkkia. Laitoin vaan lapun päälle "Huollolle tiedoksi: vaihda ainakin virtalähteen elkot". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Viimeksi boxin sisälle kurkatessani konkat näytti hyviltä, eivät pullottaneet, mutta tuosta ei ehkä kuntoa voi päätellä."
Ei voi ei, kannattaa mittailla ne jännitteet jos on yleismittari. Itse mittasin yhden topparin jännitteet ja ne oli mitä sattuu ja kovokin oli sököksi mennyt sen takia joten heivasin kierrätyskeskukseen kun itse en jaksanut alkaa vaihtamaan niitä lukuisia konkkia. Laitoin vaan lapun päälle "Huollolle tiedoksi: vaihda ainakin virtalähteen elkot".Mulla on ollut käytössä 8 vuotta kaapeliverkon Toppari 1400. Vielä on hyvin pelittäny. Yllättävän hyvin. Näissä alkupään laitteissa oli "hieman" vikaa eli käyttäjä saattoi saada kohtalokkaan sähköiskun. Maahantuoja pyysi viemään laitteen tsekattavaksi takuuhuoltoon. Huolto kävi tarkkaan läpi mahdolliset viat korjaten ne. Nähtävästi tuosta johtuu boxin pitkäikäisyys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184600- 162236
- 1922066
- 1071466
- 771353
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2909Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756