Lopettakkee het se kiukuttelu ja nenän nyrpistely!

Anonyymi

Elämä on ihanaa, vaikka ei se aina siltä tunnu.
Turha tuhlata kallista elinaikaansa joutavaan nokitteluun ja vihanpitoon.
Kun joskus tulee aika lähteä, niin Taivaassa on vastassa Pyhä Pietari.
Hän kysyy ensimmäiseksi, mitä olet elämässäsi saanut aikaiseksi, muuta kuin tapellut yleisillä kirjoituspalstoilla?

Jos siinä tilanteessa pystyy vastaamaan:
Olen yrittänyt ymmärtää ja sopeutua ihmisjoukon keskelle.
Ja vittuillut en ole kenellekään!
Silloin on asiat Taivaassakin hyvin ja voi saada itselleen oman, pienen ja rauhallisen oleskelupaikan pehmeän poutapilven reunalta.

Taivaassa ei tapella!

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin oikkei, näät onkii kauhiaa vali vali sakkia< Ei elämä oo mittää mikkään ei oo niille mittää

    • Anonyymi

      Niin van..entäs jos siitä pilven reunalta putovaa? Mahtaneeko olla samanlainen olo kuin täällä maanpäällä "pilvessä" jos maria poltellu?

      Krapulaahan siitä ei tuu, siitä hyvä. Toisinku Kossusta.

      • Anonyymi

        Sittehä myö tarvitaan siivet jotta päästäsiin lentämään sinne pilven päälle. Vai jäähäänkö myö alarivin aatut ilman pilvipaikkaa?


    • Anonyymi

      Joko olet ite lopettanu palstoilla kiukuttelun? Minä en oo lopettanu, koska en oo koskaan alottanutkaan. Jos kiukuttaa, mänen ja hakkaan omat matot rottingilla puhtaaksi ulkona.

      • Anonyymi

        Lapsena toivoin kovasti, että "vuoteltain en nousisi", sillä suunnittelin enkelin uraa ja mietin, minne kaikkialle lentäisin tutustumaan. Nyttemmin en oikein pysty hahmottamaan itseäni siivekkäänä hahmona. :)
        Mkr.


    • Anonyymi

      Kalkkaro yrittää "murteellaan" taas aloiutusta surkeasti epäonnistuen
      ja saada aikaan mielikuvan, m u u t tappelee.

    • Anonyymi

      Kalkkaro virkosi 70 plussaan yrittämään aikaansaada riitaa.

      • Anonyymi

        Nyt se malittaa demeteriä, koska tämä perui mökkivierailun.


      • Etköhän se ensin sinä tarttunut minun kommenttiini ja jatkoit kuten nyt täälläkin. Manipulointia saada kirjoittajat minua vastaan. No, yritä, mutta et sinä onnistu. He joiden kanssa olen privaatisti juustellut ymmärtävät kuka täällä sählää..


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Etköhän se ensin sinä tarttunut minun kommenttiini ja jatkoit kuten nyt täälläkin. Manipulointia saada kirjoittajat minua vastaan. No, yritä, mutta et sinä onnistu. He joiden kanssa olen privaatisti juustellut ymmärtävät kuka täällä sählää..

        Ai sie juttelet "privaatisti" ?

        Ei ketään tarvitse manipuloida sinua vastaan.
        Sinä manipuloit itse niskaasi kritiikkiä. Katso peiliin, siellä näet palstan pilaajan.


    • Anonyymi

      Demeter on viisas.

      • On todellakin. Hyvin muuntautumiskykyinen, mutta vaatimaton suorastaan sisäänpäinkääntynyt. Kirjoja ukenut kuten ystävämme kristiinakin.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        On todellakin. Hyvin muuntautumiskykyinen, mutta vaatimaton suorastaan sisäänpäinkääntynyt. Kirjoja ukenut kuten ystävämme kristiinakin.

        Sekö sinua korppis hiertää, kun Demetet yhdessä ketjussa vastasi Kristiinalle?
        Vaiko monta (?) vuotta sitten peruuntunut tapaaminen?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        On todellakin. Hyvin muuntautumiskykyinen, mutta vaatimaton suorastaan sisäänpäinkääntynyt. Kirjoja ukenut kuten ystävämme kristiinakin.

        tai kuten Palomakin lukee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö sinua korppis hiertää, kun Demetet yhdessä ketjussa vastasi Kristiinalle?
        Vaiko monta (?) vuotta sitten peruuntunut tapaaminen?

        Kovin yksinkertaisesti ajattelet vuosia kestänyttä ulosajoani.

        Olen toki kirjoittanut, että Demeter kannustaa "anoja" nimimerkkiäni vastaan.

        Plus 70-palstalla meni hänellä överiksi, unohti, että tuntematonta esitellessä on syytä vaihtaa kirjoitustyyliä.

        Viisaasti sanottua.

        "Onko niin, että paratiisissa on aina käärme/käärmeitä ? "

        "Tämä on tietysti uutta, että hän, joka itse katsoo olevansa stalkkaajan, seurailijan, uhri, stalkkaa nyt itse, ensin hienovaraisesti, sitten volyymia kasvattaen."

        "Hyvin sanottu, Ano 11.19. Nojatuoli lämmittää silloinkin kun tulee lunta tupaan..))"

        "Olen pahoillani SkillaN, että tuossa nyt noin kävi: mopo karkasi käsistä. Paljon otan omalle kontolleni. Kuvittelin kai, että "avautumalla" omasta nokkiintumisestani voisin lieventää vastakkainasettelua rekattujen ja Anonyymien välillä."

        "Ja sinä olit taas se viaton uhri..."

        Demeter1

        Lopuksi oma ajatelmani.

        En ole aloittanut yhtään riitaa palstalla. Reagoinut hyökkäyksiin olen.
        Minulla ei ole kirjoitusrauhaa.

        Mietinkin meneekö kirjojen suurkuluttajilla faktat ja fiktiot sekaisin. Esimerkkiä mm. nimimerkki Kristiina. Onko demeterkin jakautunut persoona?

        Missä muuten kristiina luuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin yksinkertaisesti ajattelet vuosia kestänyttä ulosajoani.

        Olen toki kirjoittanut, että Demeter kannustaa "anoja" nimimerkkiäni vastaan.

        Plus 70-palstalla meni hänellä överiksi, unohti, että tuntematonta esitellessä on syytä vaihtaa kirjoitustyyliä.

        Viisaasti sanottua.

        "Onko niin, että paratiisissa on aina käärme/käärmeitä ? "

        "Tämä on tietysti uutta, että hän, joka itse katsoo olevansa stalkkaajan, seurailijan, uhri, stalkkaa nyt itse, ensin hienovaraisesti, sitten volyymia kasvattaen."

        "Hyvin sanottu, Ano 11.19. Nojatuoli lämmittää silloinkin kun tulee lunta tupaan..))"

        "Olen pahoillani SkillaN, että tuossa nyt noin kävi: mopo karkasi käsistä. Paljon otan omalle kontolleni. Kuvittelin kai, että "avautumalla" omasta nokkiintumisestani voisin lieventää vastakkainasettelua rekattujen ja Anonyymien välillä."

        "Ja sinä olit taas se viaton uhri..."

        Demeter1

        Lopuksi oma ajatelmani.

        En ole aloittanut yhtään riitaa palstalla. Reagoinut hyökkäyksiin olen.
        Minulla ei ole kirjoitusrauhaa.

        Mietinkin meneekö kirjojen suurkuluttajilla faktat ja fiktiot sekaisin. Esimerkkiä mm. nimimerkki Kristiina. Onko demeterkin jakautunut persoona?

        Missä muuten kristiina luuraa?

        Näköjään sinua hiertää kovin moni asia.
        Nuo mitä olet irrottanut joistain toisista ketjuista joistain toisista asioista on kyllä aikamoista.
        Luin jostain Paloman ketjusta täältä 80 , että yrititte puhua asioista. Jos se ei onnistu, niin ettekö voisi jättää asiaa sikseen.


    • Anonyymi

      kyllähän se on paljon hauskenpaa olla nokka kippurassa,
      teenäinen lässytys on tyhmää,

    • Anonyymi

      Demeteriä on ihan turhaa syyttää mistään. Syytä hyasintti itseäsi, ainoaa syyllistä.

      • Sinähän se itse tiedät. Ei kukaan ulkopuolinen sitä sata varmaksi tiedä.

        Minä en aloita riitoja.


      • Anonyymi
        Korppikotka kirjoitti:

        Sinähän se itse tiedät. Ei kukaan ulkopuolinen sitä sata varmaksi tiedä.

        Minä en aloita riitoja.

        Aloitat aina riidan. Ei ole yhtäkään riitaan päättynyttä ketjua, joka ei olisi sinun tai kaveris aloittama .


    • Anonyymi

      Taas alkoi kommenttia lähteä :D
      Missä kalkkaro, siellä ylläpito.

      • Onko sinulla se kristallipallo joka minulta on hävinnyt 😁


    • Anonyymi

      Eikö hyasintti-ihminen itse millään tajua, että pilaa jokaikisen ketjun ?
      Ei tajua, yrittää viatonta esittää ja jatkaa samaa rataa, mikä on tietysti tarkoituskin.

      Hyasintit on kovapäisiä. Niitä pitää kouluttaa niin kauan, että oppi menee
      perille. Jos ei ala mennä, pitääkö antaa sen maistaa omia myrkkyjään ja
      alkaa jyrätä ?

      Fiksu ihminen olisi aikaa päiviä tajunnut poistua hiljaa takavasemmalle,
      mutta ketäpä sitten kiusaisi ? Ei voisi toteuttaa luonnevikaansa.

      Onpahan taas hänen pikku kätösilleen töitä, kun tulee vastailemaan meille
      - ja hänhän tulee. Kun ei ole muuta elämää kuin "heitellä helmiä sioille
      tai lahopäille"

    • Anonyymi

      Huomenna joudumme taas lukemaan taas satuja. Ihan varmasti. Ei hyasintti voi olla
      pois täältä päivääkään. Anon tai rekattuna alkaa pikku kätöset näpytellä.

      • Anonyymi

        Kyllä joku vesivahinko tai homevaurio taas ilmaantuu vuokraisännälle ja sitten ihmenainen taikoo siihen melkein ilmaiseksi tarvikkeet ja korjaa ihan itse . Lopuksi tappelee vakuutusyhtiön kanssa.


    • Koskahan tämä "Hyasintista" kirjoittaja sisäistää sen että hänen tulkintansa menestyssarjan päänaisroolista on täysin erheellinen?
      Että Hyacinth on ensisijaisesti englantilaisen luokkayhteiskunnan tuotos "mitähän naapuritkin minusta ajattelee" ja jossa hävetään omia sisaruksiaankin, koska halutaan kiivetä askelta ylemmäs sosiaalisessa asteikossa?
      Yhtäläisyydet hänen ja kommentoijan stalkkauksen uhrin välillä päättyvät siihen että molemmat ovat positiivisia, dynaamisia, ulospäin suuntautuvia henkilöitä.
      Mieti vähän mitä kirjoitat, arvoisa ano.

      • Anonyymi

        Sinun mielestäkö on positiivista jyrätä nyt yhtä palstojen mukavinta ja osaavinta kirjoittajaa, joka ei tullut viinin lipitykseen?
        Koska pidät Hyasint Bukeeta positiivisena, se jo todistaa ettet tiedä positiivisuudesta mitään. Mitä ulospäinsuuntautuneisuutta on koko ajan kouhottaa oman napansa ympärillä? Oikeasti ekstrovertti ottaa ympäristöön positiivista kontaktia ja vastavuoroisuutta.


      • Anonyymi

        "Positiivisia, dynaamisia" ?
        Narsistista voi saada sen kuvan,
        mutta ei hän pidä positiivisena ja dynaamisena kuin itseään.
        Muut, "lahopäät", kuten hän itse sanonut,
        ovat hänen alapuolellaan, hän leijuu pilvilinnoissaan ja luulee olevansa jo ihailtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Positiivisia, dynaamisia" ?
        Narsistista voi saada sen kuvan,
        mutta ei hän pidä positiivisena ja dynaamisena kuin itseään.
        Muut, "lahopäät", kuten hän itse sanonut,
        ovat hänen alapuolellaan, hän leijuu pilvilinnoissaan ja luulee olevansa jo ihailtu.

        Suuruudenhullu .


      • Anonyymi

        Sinulla on oivaltamisen vaikeus, koska olet "sokea" itserakkaalle" kaverillesi.
        Et näe häntä realistisin silmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oivaltamisen vaikeus, koska olet "sokea" itserakkaalle" kaverillesi.
        Et näe häntä realistisin silmin.

        Voihan se olla pelko persiissä. huonosti käy jos ei nuole.


      • Anonyymi

        "Koskahan tämä "Hyasintista" kirjoittaja sisäistää sen että hänen tulkintansa menestyssarjan päänaisroolista on täysin erheellinen?"

        Siis taas yksi, joka vainoaa nyt Hyasinttinä nimityksenä yhdistäen hänet korppikseen ja peräti joskus kalkkeroon?

        Olisiko hyvä kiillottaa sitä "kristallipalloa" että on useitakin mielipiteitä, kuin ne aikaisemmat nimittelyt, kuka mukamas stalkkaa ja onko se stalkkausta, jos kirjoittaa eriävän mielipiteen yleiselle palstalle kirjoitettuun viestiin, joka ei ole noin myötämielinen, vaan heti tulee syytös, että "stalkkaat"?

        Mitä muuta tekisimme, kuin lukisimme uusia kirjoituksia ja jos aihetta on, niin vastailemm. Sekö on mukamas stalkkausta, koska eikös kirjoittaja toivo vastausta?


    • Anonyymi

      Niinhän tämä Suomenkin hyasintti -narsisti yrittää esittää parempaa mitä on,
      fiksumpaa kuin muut ja luulee olevansa kaiken keskipiste.

    • Anonyymi

      Ko. henkilön luonnevikaisuus ei kiinnosta pätkääkään. Kunhan hän ymmärtäisi
      pysyä poissa pilaamasta ilmapiiriä.
      Tervepäinen suomalainen ymmärtää sanonnan:
      "Ei tupata, kun ei tykätä".

      • Kaikkein pahin luonnevika on nähdä itsensä monena. Luulla edustavansa jotain ryhmää, kun mielipide on vain oma. Kuvitella itsensä tervepäiseksi ja muut luonnevikaisina.
        Mutta nyt lähden muille askareille.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Kaikkein pahin luonnevika on nähdä itsensä monena. Luulla edustavansa jotain ryhmää, kun mielipide on vain oma. Kuvitella itsensä tervepäiseksi ja muut luonnevikaisina.
        Mutta nyt lähden muille askareille.

        En ole ainoa.


    • Ok, nyt viimeisen kerran ja oikein rautalangasta.
      Minä en puhu stalkkauksesi uhrista, siitä palstalaisesta jota nimittelet "hyasintiksi", vaan vertauksesi ontuvuudesta. Miten et ole tainnut ymmärtää roolihahmon monimuotoisuutta ja tulkitset sitä väärin ilkeässä panettelussasi.
      Hyacinth on hyvin omalaatuinen henkilö.
      Hän on sosiaalinen kiipijä.
      Hän on naurettanvuuteen sakka kiinni muodollisuuksissa ja luokkatietoisuudessa.
      Hän on sosiaalinen, ulospäin suuntautuva. Hakee kontakteja. Pyrkii tietoisesti itseään parempaan seuraan.
      Hän on pohjimmiltaan hyväsydäminen ja auttaa köyhempiä sukulaisiaan ja isäänsä ain atarvittaessa.
      Hän ei ole narsisti eikä kiusaaja.

      • Näet Hyasintin hyvin mustavalkoisena. Mies viihtyy kohtalaisen hyvin roolissaan tohvelisankarina. Hän samalla häpeää sisariansa että pitää huolta heistä ja tulee aina avuksi tarvittaessa.


      • Anonyymi

        Just niin. Pitää itseään parempana kuin muita ja ihailee itseään rajattomasti.
        Suomi-sintillä on lisäksi kiusaamisen ja alistamisen halu.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Näet Hyasintin hyvin mustavalkoisena. Mies viihtyy kohtalaisen hyvin roolissaan tohvelisankarina. Hän samalla häpeää sisariansa että pitää huolta heistä ja tulee aina avuksi tarvittaessa.

        Älä ota kirjaimellisesti. Ei 1:1:een voi verrata britti-hyasinttia ja suomi-hyasinttia.
        Niin normaaleilla kuin Luonnevikaisilla on eronsa.
        Perusolemus on sama, vankkumaton usko siihen että:
        Minä olen erinomaisin ihminen maan päällä
        ja olen kaikkien ihailun ja kadehtimisen kohde !


      • Anonyymi

        Sinulle pitäisi vääntää rautalangasta, mutta ei kykene niin yksinkertaisesti vääntämään,
        että tajuaisit, koska perusoivallus, mistä on kysymys, puuttuu sinulta kokonaan.


      • Anonyymi

        Ihminen voi olla yht'aikaa sosiaalinen kiipijä ja itsekeskeinen narsisti ja hyvin todennäköisesti onkin.


      • Anonyymi

        Sinä voit upottaa sen rautalankasi siihen pontikkakuppiisi.

        "Pyrkii tietoisesti itseään parempaan seuraan"
        Siksikö te kaksi täällä pyörittekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit upottaa sen rautalankasi siihen pontikkakuppiisi.

        "Pyrkii tietoisesti itseään parempaan seuraan"
        Siksikö te kaksi täällä pyörittekin?

        No sinähän sen sanoit, täällä kaksikko pääsee itseään parempaan seuraan,
        ehkä he tavoittelevat sitä "ylöspäin nousua sosiaaliluokassa" :DDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän sen sanoit, täällä kaksikko pääsee itseään parempaan seuraan,
        ehkä he tavoittelevat sitä "ylöspäin nousua sosiaaliluokassa" :DDDDDDD

        Hirvittävän itsepäisiä ja jäykästi ajattelevia ihmisiä ! Ikää myöten ajattelusta tietysti
        katoaa joustavuus, mutta voi se olla elinikäinen ominaisuuskin, että
        luulee aina olevansa oikeassa kaikessa ja paras.
        "Kaksoset" yrittävät pakkomielteisesti alistaa ja mitätöidä muut.


      • Anonyymi

        Ainoastaan 80 v on näin viisas. Ottakaa opiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan 80 v on näin viisas. Ottakaa opiksi .

        Niin paloma vai on "näin viisas " ja kommentti on kalkkarolta ?


    • Anonyymi

      Missä katoavat kommentit siellä kalkkaro.

    • Anonyymi

      Egoisti-narsistit eivät ole missään suosittuja, mutta narsistinen egoismi
      saa heidät luulemaan, että he ovat maailman napoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe