Mutta tuskin sinä olet odottanutkaan minua. En häiritsisi sun työn tekoa enempää kuin moikkauksen verran..
Pääsenkin vasta loppuviikosta poikkeamaan
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sopii hyvin. Tuokin on jo paljon.
Se kirjoitetaan työnteko, mut ei sil väliä.......
<3- Anonyymi
Hoohohhohhoo. Risto pätee, kun osaa kirjoittaa sanan "työnteko". Ai saakeli.
Anonyymi kirjoitti:
Hoohohhohhoo. Risto pätee, kun osaa kirjoittaa sanan "työnteko". Ai saakeli.
En ole kummoinen kirjoittaja...........
Koulussa ollut jotain 5 luokkaa arvosanat.........
<3
- Anonyymi
Mitäpä väliä sillä mule, jos en ole edes odottanut. Paskaako mä tässä lätisen kun sä olet kaiken jo päättänyt yksin.
- Anonyymi
Rakas ota rauhallisesti..
- Anonyymi
Teuvo
- Anonyymi
Martti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martti
Isän veli oli Martti ja hänen pojastaan tuli Martti junior.
- Anonyymi
Etkö voi ymmärtää että rakastin sinua?
- Anonyymi
Etkö enää? Kerro se mulle..
- Anonyymi
Näistä työjutuista tulee aina mieleen yksi nainen.
Olen muuten kuvitellut hieman viime päivinä mielessäni tuota työympäristöä ja huomasin yhden hassun jutun asiasta.- Anonyymi
Kerro tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin?
M nainen joka mainostaa jaanalle että janne on hänen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin?
Joitain yhteneväisyyksiä vain olen huomannut. En tietenkään ole varma asiasta ja olen varmaankin väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitain yhteneväisyyksiä vain olen huomannut. En tietenkään ole varma asiasta ja olen varmaankin väärässä.
saatat sä olla oikeassakin. en vaan ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saatat sä olla oikeassakin. en vaan ole ap.
Niin. Ei voi kuitenkaan varmaksi sanoa.
- Anonyymi
M nainen on omistushaluinen kuten muslimitkin, ottaa päähän koko tyyppi, täysin itseriittoinen heppu ja asuu korvessa, mitä hän yleensä siellä korvessa tekee?
sen katsojat voivat päättää.
risto taas on vieterityyppi, ei tiedä koskaan milloin napsahtaa ja lujaa, varmaan bentsot ja alkoholilla ollut asiaan, kröhön kenties? =)
ja en pidä sinustakaan, aina naama myrtsillä ja aina ja ikuisesti, opettele hymyilemään. =)- Anonyymi
Itsereflektiot prosessissa🤭
- Anonyymi
Aloitus ei ollut M-naiselta ap
- Anonyymi
Mikä on loppuviikko? to-pe vai la-su?
- Anonyymi
To-pe tarkoitin ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
To-pe tarkoitin ap
Mihinpäin menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinpäin menee?
Etelä-Suomeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
To-pe tarkoitin ap
Toivottavasti tulet torstaina, perjantaina olen vapaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulet torstaina, perjantaina olen vapaalla.
Ehkä tulen To ja tule sinä pe joka tapauksessa..
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei tule, voi luoja en halua häntä tänne, muuttaisi vaikka ulkomaille, en halua kuulla hänestä enää sanaakaan. Tämä ei sit sulle A!
Sivusta-- Anonyymi
Mikä kirjain ei saa tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirjain ei saa tulla?
Ollaan sit suorasanaisia M kirjain voi painua sinne mistä on tullutkin, per... Kun siitä ei pääse eroon millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan sit suorasanaisia M kirjain voi painua sinne mistä on tullutkin, per... Kun siitä ei pääse eroon millään.
Tarkennettuna mari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennettuna mari.
En sitten tule. Olen kyllä aina kysynyt luvan.
- Anonyymi
Heitä kukkasella.
- Anonyymi
Mietin, että minun on varmaan paras jättää tulematta, se ei tee minulle hyvää. Mitä se muuttaisi? Olen käynyt vuosia sua katsomassa. Minä olen kertonut mitä tunnen ja sinä olet vainbvarmaan leikkinyt minulla, vaikka kuvittelen katseestasi muuta. Sinun on tehtävä jotain, sit saat minut omaksesi jos niin haluat..
- Anonyymi
Kävin, mutta ei tultu vastakkain niin jäi moikkaaminenkin. Pidätköhän mua stalkkerina vai ilahduitko? Pyörin vielä siellä ja näin sut naistyökaverin vieressä niin tulin mustasukkaiseksi. Ja nyt mietin miksi en tullut jutustelemaan kun olit yksin..
- Anonyymi
Muuten passais, mutta ei nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten passais, mutta ei nähty.
Etelä-Suomessa osuuko? Ei pks ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457