Pääsenkin vasta loppuviikosta poikkeamaan

Anonyymi

Mutta tuskin sinä olet odottanutkaan minua. En häiritsisi sun työn tekoa enempää kuin moikkauksen verran..

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopii hyvin. Tuokin on jo paljon.

    • Se kirjoitetaan työnteko, mut ei sil väliä.......
      <3

      • Anonyymi

        Hoohohhohhoo. Risto pätee, kun osaa kirjoittaa sanan "työnteko". Ai saakeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoohohhohhoo. Risto pätee, kun osaa kirjoittaa sanan "työnteko". Ai saakeli.

        En ole kummoinen kirjoittaja...........
        Koulussa ollut jotain 5 luokkaa arvosanat.........
        <3


    • Anonyymi

      Mitäpä väliä sillä mule, jos en ole edes odottanut. Paskaako mä tässä lätisen kun sä olet kaiken jo päättänyt yksin.

      • Anonyymi

        Rakas ota rauhallisesti..


    • Anonyymi

      Teuvo

      • Anonyymi

        Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti

        Isän veli oli Martti ja hänen pojastaan tuli Martti junior.


    • Anonyymi

      Etkö voi ymmärtää että rakastin sinua?

      • Anonyymi

        Etkö enää? Kerro se mulle..


    • Anonyymi

      Näistä työjutuista tulee aina mieleen yksi nainen.
      Olen muuten kuvitellut hieman viime päivinä mielessäni tuota työympäristöä ja huomasin yhden hassun jutun asiasta.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin?

        M nainen joka mainostaa jaanalle että janne on hänen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin?

        Joitain yhteneväisyyksiä vain olen huomannut. En tietenkään ole varma asiasta ja olen varmaankin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain yhteneväisyyksiä vain olen huomannut. En tietenkään ole varma asiasta ja olen varmaankin väärässä.

        saatat sä olla oikeassakin. en vaan ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saatat sä olla oikeassakin. en vaan ole ap.

        Niin. Ei voi kuitenkaan varmaksi sanoa.


    • Anonyymi

      M nainen on omistushaluinen kuten muslimitkin, ottaa päähän koko tyyppi, täysin itseriittoinen heppu ja asuu korvessa, mitä hän yleensä siellä korvessa tekee?

      sen katsojat voivat päättää.

      risto taas on vieterityyppi, ei tiedä koskaan milloin napsahtaa ja lujaa, varmaan bentsot ja alkoholilla ollut asiaan, kröhön kenties? =)

      ja en pidä sinustakaan, aina naama myrtsillä ja aina ja ikuisesti, opettele hymyilemään. =)

      • Anonyymi

        Itsereflektiot prosessissa🤭


      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut M-naiselta ap


    • Anonyymi

      Mikä on loppuviikko? to-pe vai la-su?

      • Anonyymi

        To-pe tarkoitin ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        To-pe tarkoitin ap

        Mihinpäin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinpäin menee?

        Etelä-Suomeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        To-pe tarkoitin ap

        Toivottavasti tulet torstaina, perjantaina olen vapaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tulet torstaina, perjantaina olen vapaalla.

        Ehkä tulen To ja tule sinä pe joka tapauksessa..


    • Anonyymi

      Toivottavasti hän ei tule, voi luoja en halua häntä tänne, muuttaisi vaikka ulkomaille, en halua kuulla hänestä enää sanaakaan. Tämä ei sit sulle A!
      Sivusta-

      • Anonyymi

        Mikä kirjain ei saa tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kirjain ei saa tulla?

        Ollaan sit suorasanaisia M kirjain voi painua sinne mistä on tullutkin, per... Kun siitä ei pääse eroon millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan sit suorasanaisia M kirjain voi painua sinne mistä on tullutkin, per... Kun siitä ei pääse eroon millään.

        Tarkennettuna mari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennettuna mari.

        En sitten tule. Olen kyllä aina kysynyt luvan.


    • Anonyymi

      Heitä kukkasella.

    • Anonyymi

      Mietin, että minun on varmaan paras jättää tulematta, se ei tee minulle hyvää. Mitä se muuttaisi? Olen käynyt vuosia sua katsomassa. Minä olen kertonut mitä tunnen ja sinä olet vainbvarmaan leikkinyt minulla, vaikka kuvittelen katseestasi muuta. Sinun on tehtävä jotain, sit saat minut omaksesi jos niin haluat..

    • Anonyymi

      Kävin, mutta ei tultu vastakkain niin jäi moikkaaminenkin. Pidätköhän mua stalkkerina vai ilahduitko? Pyörin vielä siellä ja näin sut naistyökaverin vieressä niin tulin mustasukkaiseksi. Ja nyt mietin miksi en tullut jutustelemaan kun olit yksin..

      • Anonyymi

        Muuten passais, mutta ei nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten passais, mutta ei nähty.

        Etelä-Suomessa osuuko? Ei pks ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe