Tota moi, oon tälläne 13-vuotias tyttö joka haluis vähän niinku perustaa joskus oman bändin , nii oisko jollain vinkkei et miten se onnistuis (: ja joo en osaa soittaa mitää mut ajattelin ostaa kitaran tän vuoden aikana tai ens vuo et sitä alkais soittelee
Miten perustan bändin
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että sinulla on haaveita = )
Kannattaa tutustua miten vanhat ja vähän uudemmatkin rock-ja popbändit ja muun tyylisetkin bändit on perustettu kuten esim. Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Judas Priest, Iron Maiden, Whitesnake, Culture club, Back street boys, Spice girls yms. Siitä voi oppia jotain, esim. miten ei kannata perustaa bändiä ja miten kannattaa ja minkalaista on tehdä musiikkia ja olla musiikkibisneksessä.
Tosin jos nyt kuitenkin ensin lähdetään sitä, että musiikkia kannattaa tehdä ja esittää itse sen musiikin tekemisen ilon vuoksi, sillä mikään ei ole musiikkibisneksessä varmaa. Jos huipulle haluaa, sinne on niin paljon pyrkijöitä ja siellä tulee niin kovaa, että siellä pysyminen on oikeastaan vain tuurista kiinni ja siitä, että on oikeaan aikaan pikeassa paikassa. Aina musiikki ennen kaikkea ja soittamisen ja laulamisen ilo. Musiikkia voi tehdä ja esittää myös ihan vain harrastusmielessä.
Itse kuulun lähinnä tuohon musiikin kuuntelijapuoleen. Mun muusikonura katkesi aikoinaan siihen, kun pianonsoiton opettaja sanoi, ettei mulla ole oikein muusikon sormet. No, sitä ahkerammin sitten kuuntelen musiikkia ja luen musiikkiaiheista kirjallisuutta yms.- Anonyymi
Okei kiitos(: oon kattelut just jotain Beatles ja black sabbath bändei et miten he perusti ja mitä kaikkee kävi mut kiitos et jaksoit vastata(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437