on paras. Paras myös vuorovaikutustaidoiltan. Empaattinen, joka oikeasti haluaa auttaa haasteellisessa tilanteessa olevaa potilasta eteenpäin haukkumatta ja nälvimättä?
Kuka taas huonoin?
Kuka Riksun terkkarin lääkäri
13
95
Vastaukset
- Anonyymi
juu, ilmoittakaa se "huonoin", täällä tarvitaan vainolle kohdetta
- Anonyymi
Älähän näe mörköjä siellä missä niitä ei ole. Jokainen kai haluaa itselleen hyvän hoidon ja siihen kuuluu myös asiallinen lääkäri.
- Anonyymi
Mitä ovat vuorovaikutustaidot? Jotain huuhaa humppaa jossain seminaarissa, jossa joku julkkis toimii "kouluttajana".
- Anonyymi
Sitä, että osaa ottaa potilaan huomioon kommunikoidessa. Puhuu asiallisesti ja neutraalisti, neutraalilla äänensävyllä. Ei ilmeile eikä tee esim. alentavia käsien heilutteluita. Kertoo kaiken. Ei hauku eikä halvenna potilasta. Kannustaa ja kiittää eteenpäin oli tilanne mikä tahansa.
- Anonyymi
Työelämän koulutustilaisuuksissa ja -tapahtumissa on aina puhumassa henkilöitä, joilla ei ole muuta sanottavaa kuin uusia, itse keksimiään yhdyssanoja.
- Anonyymi
Huonoin on Kariluoto. Välttäkää kuin ruttoa!!!
- Anonyymi
Erittäin hyvä lääkäri yksityisellä puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä lääkäri yksityisellä puolella.
Ihan on sama kuvio sitten kuin oli 25 vuotta sitten terkkarin ja aluesairaalan lääkäreillä.
- Anonyymi
Onko joku lääkäri uskaltautunut sanomaan jollekin ylilihavalle potilaalle lihavuuden mukanaan tuomista monista, todellisista terveysriskeistä? Kyllähän siitä nyt sitten pitääkin vetää herneet nenään, ja haukkua lääkäriparka huonoista vuorovaikutustaidoista.
Nykyäänhän ei semmoistakaan saa mennä sanomaan, vaan pitää hyssytellä ja suvaita, suorastaan ihannoida uljaasti täriseviä läskejä.- Anonyymi
Lääkärit osaa kyllä ottaa ne herneet pois nenästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit osaa kyllä ottaa ne herneet pois nenästä.
Toivottavasti lääkäri itse ei ole kirjoittanut kommenttia.
- Anonyymi
Onhan synnyttäminenkin aina riski siis lopetetaan sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan synnyttäminenkin aina riski siis lopetetaan sekin.
Kohdallasi varmasti hyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949