Uinti kristallinkirkkaassa meressä ja upea vegaaninen aamiainen. Voiko elämä paremmin olle ?
Miten siellä Soilla, ei taida Suot vielä olla jäässä?
Olisitte vaan tulleet (etenkin jos Niuvan sarana olisi narahtanut, suljetulla) !
Aurinkoinen aamu Pattayalla
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
Niuvassa on lasitkin jäässä, niin on kilju huonoa
- Anonyymi
Lauantaille ennustavat pientä tihkua illaksi, tunniksi, muutoin 30 C lämmintä, öisin käy 24, aamut mukavia. Joo, pllaan kaukana Suolta ja niin pitää ollakin, kärsikööt MarinHoronastaan.
- Anonyymi
Nyt kun Thaimaa potee farangi-katoa niin immigrationin virkamiehet eivät saa korruptiansa siten kuin ennen koronaa. Koettavat vedättää ringoa viisumien hinnoissa. Ei jatkoa avioviisumille vaan 17 tuhatta patia koetti saada eläkevisasta. Ei maksua vaan ennemmin lentokielto lääkäriltä 35Gtps ja matka jatkuu
- Anonyymi
Juuri hain vuoden aviojatkon, tai siis sain 11 kk leiman passiin, 1900 bahtia... ainoa mistä kiukutteli kun on kuulemma kiire ja pitäisi tulla kuvaamaan kotona... ei voi olla kiire kun ei ole asiakkaita, vesipuhvelin hoitoa.
By NumBall HHN
- Anonyymi
Onkohan Berner siirtynyt Pattayalle, taxeihin on saatu matkatavaramaksu ja käsittelymaksu, jos joutuvat nostamaan, perseen penkistä. Muistuttaa Suon huijauksia entiseen normaaliin verrattuna.
- Anonyymi
Höpö höpö, ei ole tuollaista Pattiksen takseissa
- Anonyymi
Olen ihmetellyt kuin Suomeen raavaat urokset suostuu pikkumiesten kyykytykseen Thaimaassa!?
Kertokaa, kun itsekin olen ajatellut pensioner visaa mutta ylepys ei anna kyykystellä Migrille eikä muille. Ainakaan vielä... - Anonyymi
Suvalla tuo on nykyisin, niinkuin kaikilla suurilla kentillä ylimääräisestä tavarasta, vallitseva käytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845067Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391275Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932