Kaikki tupakoi

Anonyymi

Suomalaisista aikuisista alle 20 prosenttia enää tupakoi päivittäin. Miten BB:hen on sattunut tulemaan vain kovia tupakoijia ?

15

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vain kovat bilettäjät haluaa BB:hen.

    • Anonyymi

      inhottaa katsoa sitä jatkuvaa tupakkarinkiä.

    • Anonyymi

      Tupakoijat ovat yleensä duunaritaustaisia, lieneekö sama tilanne BB:ssä ?

    • Anonyymi

      Tupakoijat esittää yleensä kovista joten siksi he ovat soveliaampia tällaiseen ohjelmaan kuin me tupakoimattomat nössöt.

    • Anonyymi

      Ja kriteerinä taloon pääsy on myös viinan himo ja alkava alkoholismi ja sitä oikein ruokitaan tässä ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Osuit asian ytimeen. Joka kaudella on ollut poikkeuksellisen paljon nikotiiniaddikteja. Kun röökimahdollisuuksia rajoitetaan, syntyy viihdyttävää hammasten kiristystä ja konflikteja. Tuotanto tietää tämän. Sama käytäntö on muiden maiden bbformaateissa eli kyse ei ole sattumasta. Totta myös, että röökaavat ovat enimmäkseen amisjengiä. Kellään talossa ei ole ylempää korkeakoulututkintoa. Älykkö-Tiia pistettiin ensimmäiseen häätöön ja lähtö tuli, mikä ei itseäni sinänsä sureta, koska tyyppi vaan oli ärsyttävä. Mutta se on hyvä esimerkki bbkaavasta. Porukka nyt vaan haluaa naureskella Julian kaltaisille kouluttamattomille vähä-älyisille ja röökipaikan katkeroituneille keskusteluille, esim.

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee tuotannolla ostella noille tupakoita, lähes kaikki tupakoi ja se viinan määrä, mitä saavat, maksaa aika tavalla.
      Kun ne talossa olosta saavat korvauksen, syö ja juo siellä monta viikkoa ilmaiseksi, vielä pitäisi palkita sellaisesta ilmaisin syömisestä ja juomisesta joku.
      Eikö sen 30 000 voisi mieluimmin jakaa johonkin hyvän tekeväisyyteen.

      • Anonyymi

        Käsittääkseni asukkaat tuovat taloon omat tupakkakartonkinsa...?


      • Anonyymi

        Alkoholiin ei kyllä ole mennyt paljon p""""""n!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni asukkaat tuovat taloon omat tupakkakartonkinsa...?

        Eivät tuo, bb maksaa. Haluavat läyhääjäporukkaa tupakkapaikalle, varmaan osa aloittaa vaikkei normaalisti polttaisikaan. Työpaikalla oli sama, jotkut halusi nuoleskalla läyhääjiä ja siksi aloittivat tupakanpolton.


      • Anonyymi

        Asukkaat ovat kyllä itse ostaneet kaikki tupakkansa, ja saaneet valita kuinka paljon niitä toivat taloon. Ohjaaja kertoi tämän Kysy tuotannolta- osiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asukkaat ovat kyllä itse ostaneet kaikki tupakkansa, ja saaneet valita kuinka paljon niitä toivat taloon. Ohjaaja kertoi tämän Kysy tuotannolta- osiossa.

        Höpöhöpö, eivät maksa mistään mitään, saavat "riittävästi".


    • Anonyymi

      BB:n pitäisi vähän ajatella, millaisia ihmisiä taloon ottaa. Nuoriso katsoo paljon ohjelmaa. Talossa pitäisi vähän olla asiallisempaa porukkaa, ei ryyppyporukkaa, eikä ketään, joka vetää tupakkaa kuin korsteeni.

      • Anonyymi

        Niin ja vielä pitäisi olla sellainen joka äänestää vihervasemmistoa eikä syö lihaa eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vielä pitäisi olla sellainen joka äänestää vihervasemmistoa eikä syö lihaa eikö vain?

        Olipas älykäs kommentti... DUH. Taidat olla sen verran nuori, että sinulla ei ole omia lapsia. Muuten en ymmärrä reaktiotasi. Vai olisiko sinusta todella coolia olla ketjupolttaja-alkoholistin vanhempi, jonka sanavarastosta 50% kuuluu kategoriaan v..tu p..kele s..tana? Varmaan mielestäsi nekin tavat on opittu huostaanottoviranomaisilta tai sosiaalihuollon tantoilta? Menikö pahasti pieleen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe