Suomalaisista aikuisista alle 20 prosenttia enää tupakoi päivittäin. Miten BB:hen on sattunut tulemaan vain kovia tupakoijia ?
Kaikki tupakoi
15
94
Vastaukset
- Anonyymi
vain kovat bilettäjät haluaa BB:hen.
- Anonyymi
inhottaa katsoa sitä jatkuvaa tupakkarinkiä.
- Anonyymi
Tupakoijat ovat yleensä duunaritaustaisia, lieneekö sama tilanne BB:ssä ?
- Anonyymi
Tupakoijat esittää yleensä kovista joten siksi he ovat soveliaampia tällaiseen ohjelmaan kuin me tupakoimattomat nössöt.
- Anonyymi
Ja kriteerinä taloon pääsy on myös viinan himo ja alkava alkoholismi ja sitä oikein ruokitaan tässä ohjelmassa.
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen. Joka kaudella on ollut poikkeuksellisen paljon nikotiiniaddikteja. Kun röökimahdollisuuksia rajoitetaan, syntyy viihdyttävää hammasten kiristystä ja konflikteja. Tuotanto tietää tämän. Sama käytäntö on muiden maiden bbformaateissa eli kyse ei ole sattumasta. Totta myös, että röökaavat ovat enimmäkseen amisjengiä. Kellään talossa ei ole ylempää korkeakoulututkintoa. Älykkö-Tiia pistettiin ensimmäiseen häätöön ja lähtö tuli, mikä ei itseäni sinänsä sureta, koska tyyppi vaan oli ärsyttävä. Mutta se on hyvä esimerkki bbkaavasta. Porukka nyt vaan haluaa naureskella Julian kaltaisille kouluttamattomille vähä-älyisille ja röökipaikan katkeroituneille keskusteluille, esim.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee tuotannolla ostella noille tupakoita, lähes kaikki tupakoi ja se viinan määrä, mitä saavat, maksaa aika tavalla.
Kun ne talossa olosta saavat korvauksen, syö ja juo siellä monta viikkoa ilmaiseksi, vielä pitäisi palkita sellaisesta ilmaisin syömisestä ja juomisesta joku.
Eikö sen 30 000 voisi mieluimmin jakaa johonkin hyvän tekeväisyyteen.- Anonyymi
Käsittääkseni asukkaat tuovat taloon omat tupakkakartonkinsa...?
- Anonyymi
Alkoholiin ei kyllä ole mennyt paljon p""""""n!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni asukkaat tuovat taloon omat tupakkakartonkinsa...?
Eivät tuo, bb maksaa. Haluavat läyhääjäporukkaa tupakkapaikalle, varmaan osa aloittaa vaikkei normaalisti polttaisikaan. Työpaikalla oli sama, jotkut halusi nuoleskalla läyhääjiä ja siksi aloittivat tupakanpolton.
- Anonyymi
Asukkaat ovat kyllä itse ostaneet kaikki tupakkansa, ja saaneet valita kuinka paljon niitä toivat taloon. Ohjaaja kertoi tämän Kysy tuotannolta- osiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asukkaat ovat kyllä itse ostaneet kaikki tupakkansa, ja saaneet valita kuinka paljon niitä toivat taloon. Ohjaaja kertoi tämän Kysy tuotannolta- osiossa.
Höpöhöpö, eivät maksa mistään mitään, saavat "riittävästi".
- Anonyymi
BB:n pitäisi vähän ajatella, millaisia ihmisiä taloon ottaa. Nuoriso katsoo paljon ohjelmaa. Talossa pitäisi vähän olla asiallisempaa porukkaa, ei ryyppyporukkaa, eikä ketään, joka vetää tupakkaa kuin korsteeni.
- Anonyymi
Niin ja vielä pitäisi olla sellainen joka äänestää vihervasemmistoa eikä syö lihaa eikö vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vielä pitäisi olla sellainen joka äänestää vihervasemmistoa eikä syö lihaa eikö vain?
Olipas älykäs kommentti... DUH. Taidat olla sen verran nuori, että sinulla ei ole omia lapsia. Muuten en ymmärrä reaktiotasi. Vai olisiko sinusta todella coolia olla ketjupolttaja-alkoholistin vanhempi, jonka sanavarastosta 50% kuuluu kategoriaan v..tu p..kele s..tana? Varmaan mielestäsi nekin tavat on opittu huostaanottoviranomaisilta tai sosiaalihuollon tantoilta? Menikö pahasti pieleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279