Kokemuksia Arctic asunnot? Onko tämä joku uusi toimija?
Arctic asunnot.
5
1455
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kysyt jotain tuosta firmasta, niin vastausta ei saa. Tai odotat muutaman viikon ensin. Mutta eipä ole mikään kumma, kun isännöitsijänä on newsec. En suosittele olemaan missään tekemisissä näiden kanssa.
- Anonyymi
Tää arctic asunnot on vasta aloittanut Oulussa. Googlettamalla löytyy. Riihisäätiön vanhoja kerrostaloja ostanu. Vuokraovi antaa yhteys tiedot Turkuun. Eli paikallisesti ei varmasti tule mikään asia onnistumaan ihan helpolla, jos ja kun,satut jotain huomautettavaa löytämään. Riihisäätiö on tehnyt vai pinta remontteja vuosikymmeniä vanhoihin kerrostaloihin. Kaikki isot rempat ovat siis edessä.
- Anonyymi
Näyttää arctic asunnot vaihtaneen isännöinin kiinteistö tahkolaan! Jolle kilpailulu ja kuluttajavirasto on vasta laittanut noin. 1.7 miljoonan euron sanktio maksun. Tietysti epärehellisestä toiminnasta. EVVK tämä pulju.
- Anonyymi
Jouduin muuttamaan heidän vuokraamastaan ''nykypäivän standardien mukaisesti'' remontoidusta kämpästä alle vuodessa terveydellisistä syistä, sisäilmaongelmaa tms jotain mennyt pieleen remontissa kun allergisia oireita alkoi tulemaan. Noh he eivät vastaa yhteenkään sähköpostiviestiin. Hyvä jos edes puhelimeen vastaavat. Olin ollut yhteydessä hyvissä ajoin että joudun muuttamaan pois silloin ja silloin, niinkuin normaalisti on tehdään, ja he eivät vastanneet mitään. Ja nyt sitten muistutus vuokranmaksusta tuli seuraavalta kuulta, vaikka olin muuttanut kuutta aiemmin pois siitä kämpästä. Joten, omalla vastuulla vuokratkaa näiltä :'D
- Anonyymi
Älkää menkö näiden alle vuokralle, mikäli haluatte että teille vastataan koskaan viesteihin tai jos ette halua muuttaessa takuuvuokraanne pimitettävän kuukausitolkulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713