Arctic asunnot.

Anonyymi

Kokemuksia Arctic asunnot? Onko tämä joku uusi toimija?

5

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kysyt jotain tuosta firmasta, niin vastausta ei saa. Tai odotat muutaman viikon ensin. Mutta eipä ole mikään kumma, kun isännöitsijänä on newsec. En suosittele olemaan missään tekemisissä näiden kanssa.

• Anonyymi

Tää arctic asunnot on vasta aloittanut Oulussa. Googlettamalla löytyy. Riihisäätiön vanhoja kerrostaloja ostanu. Vuokraovi antaa yhteys tiedot Turkuun. Eli paikallisesti ei varmasti tule mikään asia onnistumaan ihan helpolla, jos ja kun,satut jotain huomautettavaa löytämään. Riihisäätiö on tehnyt vai pinta remontteja vuosikymmeniä vanhoihin kerrostaloihin. Kaikki isot rempat ovat siis edessä.

• Anonyymi

Näyttää arctic asunnot vaihtaneen isännöinin kiinteistö tahkolaan! Jolle kilpailulu ja kuluttajavirasto on vasta laittanut noin. 1.7 miljoonan euron sanktio maksun. Tietysti epärehellisestä toiminnasta. EVVK tämä pulju.

• Anonyymi

Jouduin muuttamaan heidän vuokraamastaan ''nykypäivän standardien mukaisesti'' remontoidusta kämpästä alle vuodessa terveydellisistä syistä, sisäilmaongelmaa tms jotain mennyt pieleen remontissa kun allergisia oireita alkoi tulemaan. Noh he eivät vastaa yhteenkään sähköpostiviestiin. Hyvä jos edes puhelimeen vastaavat. Olin ollut yhteydessä hyvissä ajoin että joudun muuttamaan pois silloin ja silloin, niinkuin normaalisti on tehdään, ja he eivät vastanneet mitään. Ja nyt sitten muistutus vuokranmaksusta tuli seuraavalta kuulta, vaikka olin muuttanut kuutta aiemmin pois siitä kämpästä. Joten, omalla vastuulla vuokratkaa näiltä :'D

• Anonyymi

Älkää menkö näiden alle vuokralle, mikäli haluatte että teille vastataan koskaan viesteihin tai jos ette halua muuttaessa takuuvuokraanne pimitettävän kuukausitolkulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      60
      5775
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      227
      4473
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2478
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2416
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1318
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1290
    7. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1131
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      91
      1086
    9. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      62
      1003
    Aihe