ID-perhe laajenee vauhdilla.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/9c0ddfed-dfbc-42e9-a8e3-63ff96864ac5?ref=ampparit:51a6
"Konseptimallissa oli 275 hevosvoiman ja 550 newtonmetrin suorituskyvyn tarjoava sähkömoottori, sekä 82 kilowattitunnin akku. Koska sen kerrottiin yltävän 590 kilometrin toimintamatkaan yhdellä latauksella, lienee autosta luvassa suuremmallakin akustolla varustettu malli."
Toimintamatka jopa 700 km. VW:ltä tulossa premium-tason sähköfarmari
16
108
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt varovasti, on kumminkin kyse Volkkarista.😑
- Anonyymi
Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.
Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.
Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GRSakkojen maksuun menee rahat, velkarahalla kasaavat kippojaan, tekohengitettyä valhetta on VW konserni nykysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.
Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GRSkateboard (kuten MEB) tulee jäämään auttamatta jalkoihin rakenteellisille akuille. Jälkimmäiset ovat halvempia valmistaa, kevyempiä ja vahvempia rakenteeltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skateboard (kuten MEB) tulee jäämään auttamatta jalkoihin rakenteellisille akuille. Jälkimmäiset ovat halvempia valmistaa, kevyempiä ja vahvempia rakenteeltaan.
Teknologisessa mielessä rakenteellinen akku on parempi, se on selvä.
Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknologisessa mielessä rakenteellinen akku on parempi, se on selvä.
Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi."Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi."
Ei isoja masseja tehdä kalliimmalla ja painavammalla ratkaisulla. MEB jää jalkoihin, koska sen päälle rakennetut autot ovat kalliimpia. Halvemmalla ratkaisulla tehdään myös isot volyymit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi."
Ei isoja masseja tehdä kalliimmalla ja painavammalla ratkaisulla. MEB jää jalkoihin, koska sen päälle rakennetut autot ovat kalliimpia. Halvemmalla ratkaisulla tehdään myös isot volyymit.Katsotaan miten pian Tesla saa ajettua uudet akut massatuotantoon. Joka tapauksessa Teslan tuotanto pystyy kattamaan vain pienen osan edullisten sähköautojen tarpeesta. Vaikka MEB ei olisikaan yhtä hyvä kuin Teslan rakenteellinen akku niin niitä menee kaupaksi niin paljon kuin VW ehtii tekemään useita vuosia. Ja sinä aikana VW kehittää MEB-II:n.
Markkinoilla riittää ostajia myös muille kuin niille aivan teknisesti terävintä kärkeä oleville tuotteille.
- Anonyymi
K-Auton Airportin merkkimyymälästä tosiaan 700 m lähimpään YTV jäteasemaan, ID sähkisten range riittää just tonne asti ka se riittää.
- Anonyymi
Taitaa olla Keskon rakentama 😁
- Anonyymi
Siinä missä VW joutuu maksamaan satojen miljoonien päästösakot ID.3 mallin flopattua, Ford tekee järkevää yhteistyötä toisen AUTONVALMISTAJAN kanssa.
https://tekniikanmaailma.fi/tata-voi-sanoa-kohtalon-ivaksi-nyt-volvo-tulee-hatiin-pelastamaan-fordin-paastosakoilta/
Volkkarin epäonni??? Omaa syytä!!!
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-varautuu-paastosakkoihin-kassavaraus-parisataa-miljoonaa/
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002908335.html
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/volkswagen-joutuu-maksamaan-miljardin-euron-sakot-saksassa/2cb04647-232a-3d0f-bdee-623fa3e14e27
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/saksalaisoikeus-volkswagen-joutuu-ostamaan-dieselhuijausauton-takaisin/
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkswagen-emme-halua-olla-seuraava-nokia/
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volkkareiden-hautausmaa-dieselgaten-jaljet-nakyvat-yhdysvalloissa/- Anonyymi
Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja.Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt. Koeajoraportti avasi jo fanaattisimmankin vaginistin silmät ja korvat puolivalmisteesta. Miksi alkaisin maksamaan jotain huijaussakkoja ja kärsimään surkeasta laadusta ja luotettavuudesta? Eikä kiinnosta senkään vertaa mitä Volkkari myy Fordille ja mitä se siitä saa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt. Koeajoraportti avasi jo fanaattisimmankin vaginistin silmät ja korvat puolivalmisteesta. Miksi alkaisin maksamaan jotain huijaussakkoja ja kärsimään surkeasta laadusta ja luotettavuudesta? Eikä kiinnosta senkään vertaa mitä Volkkari myy Fordille ja mitä se siitä saa ?
"Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt."
Jokainen kuluttaja tekee tietenkin omat valintansa. Tilastojen mukaan maailmanlaajuisesti jokaista toyota ladattavaa kohden ostetaan kuusi VWn ladattavaa.
Money talks, bullshit walks. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt."
Jokainen kuluttaja tekee tietenkin omat valintansa. Tilastojen mukaan maailmanlaajuisesti jokaista toyota ladattavaa kohden ostetaan kuusi VWn ladattavaa.
Money talks, bullshit walks.No nyt harmittaa kun vain ladattavat piti laskea ja kaikki konserniin kuuluvat eri merkitkin vielä. Totuusjan kuitenkin on että Toyotan itselataava on suosituin ja luotetuin jota kansa ostaa. Kuka haluaisi jotain tutkitusti vikaista iideekolmosta itäsaksasta ongelmineen päivineen? Ootamma kunnollista ja luotettavaa sähköautoa Toyotalta silloin kun sen aika joskus tulee. Vilppivaakenin puolivalmisteisiin ei pidä ihmisen sotkeutua ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja.Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia, joten en lähtis väheksymään asiaa. VW konserni maksaa satoja miljoonia päästösakkoja ja Ford näyttää vain tuota paperi "paperia" eikä maksa sakkoja, kummam minä valitsisin, ei tarvi miettiä koska ajan 2020 vuoden Ford ST:llä.
Kun ostat volkkarin, tuet rikollusen sakkojen maksua. Monenko muun tahon sakkoja VW uskovaiset maksaa? Umpihulluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia, joten en lähtis väheksymään asiaa. VW konserni maksaa satoja miljoonia päästösakkoja ja Ford näyttää vain tuota paperi "paperia" eikä maksa sakkoja, kummam minä valitsisin, ei tarvi miettiä koska ajan 2020 vuoden Ford ST:llä.
Kun ostat volkkarin, tuet rikollusen sakkojen maksua. Monenko muun tahon sakkoja VW uskovaiset maksaa? Umpihulluja."Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia,"
Eli Ford maksaa Volvolle satoja miljoonia siitä ettei sen tarvitsisi maksaa EUlle. Mikä ero on Fordin asiakkaalle meneekö tuo "päästösakko" Volvolle vai EU:lle? Samanlaisia euroja menopuolella joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818