Toimintamatka jopa 700 km. VW:ltä tulossa premium-tason sähköfarmari

Anonyymi

16

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt varovasti, on kumminkin kyse Volkkarista.😑

      • Anonyymi

        Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.

        Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
        https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.

        Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
        https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GR

        Sakkojen maksuun menee rahat, velkarahalla kasaavat kippojaan, tekohengitettyä valhetta on VW konserni nykysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha tässä on mitään varoa. Tässä taas esimerkki siitä kuinka MEB-platformille on helppo rakentaa hyvin erilaisia autoja. Samat perusrakenteet, samat komponentit, samat valmistuslinjat. Pitkät valmistussarjat painavat hinnan sille tasolle että myös taviksilla on sähköautoon varaa.

        Tämä näkyy VW:n pörssikurssissa joka on jo melkein tuplaantunut koronashokin notkahduksesta.
        https://www.bloomberg.com/quote/VOW:GR

        Skateboard (kuten MEB) tulee jäämään auttamatta jalkoihin rakenteellisille akuille. Jälkimmäiset ovat halvempia valmistaa, kevyempiä ja vahvempia rakenteeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skateboard (kuten MEB) tulee jäämään auttamatta jalkoihin rakenteellisille akuille. Jälkimmäiset ovat halvempia valmistaa, kevyempiä ja vahvempia rakenteeltaan.

        Teknologisessa mielessä rakenteellinen akku on parempi, se on selvä.
        Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknologisessa mielessä rakenteellinen akku on parempi, se on selvä.
        Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi.

        "Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi."

        Ei isoja masseja tehdä kalliimmalla ja painavammalla ratkaisulla. MEB jää jalkoihin, koska sen päälle rakennetut autot ovat kalliimpia. Halvemmalla ratkaisulla tehdään myös isot volyymit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Skateboard-MEB on kuitenkin rahasampo tästä eteenpäin hyvin monta vuotta eteenpäin. Bulkilla tehdään se iso massi."

        Ei isoja masseja tehdä kalliimmalla ja painavammalla ratkaisulla. MEB jää jalkoihin, koska sen päälle rakennetut autot ovat kalliimpia. Halvemmalla ratkaisulla tehdään myös isot volyymit.

        Katsotaan miten pian Tesla saa ajettua uudet akut massatuotantoon. Joka tapauksessa Teslan tuotanto pystyy kattamaan vain pienen osan edullisten sähköautojen tarpeesta. Vaikka MEB ei olisikaan yhtä hyvä kuin Teslan rakenteellinen akku niin niitä menee kaupaksi niin paljon kuin VW ehtii tekemään useita vuosia. Ja sinä aikana VW kehittää MEB-II:n.
        Markkinoilla riittää ostajia myös muille kuin niille aivan teknisesti terävintä kärkeä oleville tuotteille.


    • Anonyymi

      K-Auton Airportin merkkimyymälästä tosiaan 700 m lähimpään YTV jäteasemaan, ID sähkisten range riittää just tonne asti ka se riittää.

      • Anonyymi

        Taitaa olla Keskon rakentama 😁


      • Anonyymi

        Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
        Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
        Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
        Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
        Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja.

        Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt. Koeajoraportti avasi jo fanaattisimmankin vaginistin silmät ja korvat puolivalmisteesta. Miksi alkaisin maksamaan jotain huijaussakkoja ja kärsimään surkeasta laadusta ja luotettavuudesta? Eikä kiinnosta senkään vertaa mitä Volkkari myy Fordille ja mitä se siitä saa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt. Koeajoraportti avasi jo fanaattisimmankin vaginistin silmät ja korvat puolivalmisteesta. Miksi alkaisin maksamaan jotain huijaussakkoja ja kärsimään surkeasta laadusta ja luotettavuudesta? Eikä kiinnosta senkään vertaa mitä Volkkari myy Fordille ja mitä se siitä saa ?

        "Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt."
        Jokainen kuluttaja tekee tietenkin omat valintansa. Tilastojen mukaan maailmanlaajuisesti jokaista toyota ladattavaa kohden ostetaan kuusi VWn ladattavaa.
        Money talks, bullshit walks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen ostaa mitään Volkkarin tekemää sähköautoa vaikka myyjä sitä täällä yrittää hehkuttaa päivät ja yöt."
        Jokainen kuluttaja tekee tietenkin omat valintansa. Tilastojen mukaan maailmanlaajuisesti jokaista toyota ladattavaa kohden ostetaan kuusi VWn ladattavaa.
        Money talks, bullshit walks.

        No nyt harmittaa kun vain ladattavat piti laskea ja kaikki konserniin kuuluvat eri merkitkin vielä. Totuusjan kuitenkin on että Toyotan itselataava on suosituin ja luotetuin jota kansa ostaa. Kuka haluaisi jotain tutkitusti vikaista iideekolmosta itäsaksasta ongelmineen päivineen? Ootamma kunnollista ja luotettavaa sähköautoa Toyotalta silloin kun sen aika joskus tulee. Vilppivaakenin puolivalmisteisiin ei pidä ihmisen sotkeutua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fordin ja Volvon yhteistyö on vain papereiden allekirjoittamista ja päästökauppaa.
        Sen sijaan Fordin MEBin käyttäminen on oikeaa kaupankäyntiä. Ford lähettää VWlle rekallisen riihikuivaa käteistä ja paluupostissa VW lähettää miljoona MEB kittiä.
        Vähän eri luokan bisnestä. Nyt Fordillakin on eturivin sähköautoja.

        Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia, joten en lähtis väheksymään asiaa. VW konserni maksaa satoja miljoonia päästösakkoja ja Ford näyttää vain tuota paperi "paperia" eikä maksa sakkoja, kummam minä valitsisin, ei tarvi miettiä koska ajan 2020 vuoden Ford ST:llä.

        Kun ostat volkkarin, tuet rikollusen sakkojen maksua. Monenko muun tahon sakkoja VW uskovaiset maksaa? Umpihulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia, joten en lähtis väheksymään asiaa. VW konserni maksaa satoja miljoonia päästösakkoja ja Ford näyttää vain tuota paperi "paperia" eikä maksa sakkoja, kummam minä valitsisin, ei tarvi miettiä koska ajan 2020 vuoden Ford ST:llä.

        Kun ostat volkkarin, tuet rikollusen sakkojen maksua. Monenko muun tahon sakkoja VW uskovaiset maksaa? Umpihulluja.

        "Fordin ja Volvon yhtyöhön liittyvät paperit ovat arvoltaan satoja miljoonia,"

        Eli Ford maksaa Volvolle satoja miljoonia siitä ettei sen tarvitsisi maksaa EUlle. Mikä ero on Fordin asiakkaalle meneekö tuo "päästösakko" Volvolle vai EU:lle? Samanlaisia euroja menopuolella joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51
      2388
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40
      2339
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2286
    Aihe