Museoautoihin aiotaan vaatia erikoiskilvet ja niistä periä vuosimaksu.
Ne pirun pennut ja saatanan äpärät en paremmin sano.
Kateutta se on aiheuttaa enemmän kuluja kuin hyötyjä valtiolle.
Silkkaa kiusantekoa.
Kuka lie se vihreä huoripenikka joka tuon suustaan päästi.
Vihreiden kateus on kauhistuttavaa
4
66
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on Nasse-setä HYVIN vihainen!
- Anonyymi
Vihreillehän on kauhistus jos joku asia tai esine kestää yli kahta vuotta pidempään kompostoitumatta.
Nykyisen kertakäyttökulttuurin edustajat eivät ymmärrä että ennen tehtiin esineet kestämään, ja niitä voi jopa korjata. Samalla tapahtuu sitä kierrätystä kun hankitaan varaosia vanhaan autoon yms. milloin mistäkin kivenkolosta.
Museoautollahan saa ajaa sen 30 päivää vuoteen, monellakaan ei ajeta sitäkään määrää. Miten se vanha auto mitään saastuttaa jos se suurimman osan ajasta seisoo paikallaan? Miksi tähän hyvään jo kalliiseen harrastukseen pitää saada lisä maksuja?
Moni autoharrastaja on pysynyt myös poissa pahanteosta kun on ollut mielekästä tekemistä, tästä itselläkin kokemusta, mitä näillä pipertäjillä on tarjota tilalle jos tässä hiilineutraalissa unelmavaltiossa ei saa enää harrastaa autoja eikä muutakaan moottoriajoneuvoja? Itujen kasvatusta? Vai kukan ja höpöheinän viljelyä? - Anonyymi
kyllä tästä ja monesta muustakin olen sitä mieltä, että ne harrastaa mitä vaan joilla on varaa tai pakko. Lukee vaikka itselleen hyvän ammatin tai alkaa yrittäjäksi hyvällä liikeidealla. Jollei varaa ole tai pakko niin lopettaa. Lopettaa myös sen itse äänestämänsä hallituksen sättimisen ja muunkin hyödyttämän urputtamisen, se kun ei vaadi pääomaa tai vaivaa juurikaan. Siinä mielessä se joka ei tätä hallitusta (tai mitään muutakaan hallitusta) äänestänyt on enemmän oikeutettu urputtamaan. Niin kauan kun joku luulee että meillä on kansan haluama hallitus ja aina vaan maailman paras maa ei tämä autoilun sakottaminen lopu.
Kuka keksii alkaa urputtamaan kun lentäminen on tehty niin kalliiksi? Siis semmoinen johon ei ikinä ollut varaa alkujaankaan? Ne lentää joilla on varaa, eikä urputa. Autoilussa sama homma (ellei ole oikeasti pakko) niin luopuu ja alkaa vaikka sijoittamaan ja sivistämään itseään, jos rahaa jää yli. Jollei jää niin lukee edellistä kappaletta suurennuslasilla. Sitä ennen voisi vaikka satsaamaan kersoihinsa, jos soveltuu. - Anonyymi
Vihreät oli hyvä puolue sen pienen aikaa kun Linkola oli johdossa. sen jälkeen kun Linkola erosi puoleesta, vihreistä tuli kiilusilmäisten ja kateellisten kusi/passkapäiden puolue, joka on kaikkea muuta kuin vihreä puolue !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005