Aihe

Koiranpentu syö omaa ulostettaan

Anonyymi

Tää löytyy myös koiranpentujen puolelta, mutta ehkä näin saisi nopeammin vastauksen?

Mun 3,5kk ikäinen suomenlapinkoira syö oletettavasti ajan kulukseen omaa ulostettaan... Ihmettelen nyt sitä, että voisiko se syödä myös ravinnon saannin takia?

Syömme Purenatural Puppy Chickenia, jossa ohjeiden mukaan 15-25kg aikuisiän painolle pitäisi antaa 5-6 dl kuivamuonaa päivässä. Meidän päiväannos on 3dl kuivamuonaa turvotettuna sekä 2dl kanariisipuuroa. Onko tämä sopiva? Voiko oikeasti olla ravinnon puutetta, vai onko koiralla vaan ihme tapa viettää aikaa?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koirasi harrastaa kierrätystä. Oikein fiksu koira. Älä ole huolissasi.

• Anonyymi

Miksi kanariisipuuroa, miksi?
      Miksei pakastepullia ja piimää/ viiliä/ raejuustoa?
      Mitä kasvattaja neuvoi?
      Kasvattajalta kysytään AINA, jos pennun asiat askarruttaa.
      Ostithan pennun kunnolliselta , rehelliseltä rekisteröityjen pentujen kasvattajalta, etkä paperitonta pentitehtaasta?

• Anonyymi

Itsellä neljäs koira pennusta asti ollut, enkä ole moisesta ongelmasta keltään kuullut. Jossain on vika, tee asialle jotain Tuo kasvattaja hyvä neuvo, jos ei auta kysele el.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      227
      15051
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13482
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9186
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6553
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      243
      3854