Kertokaas viisaat miten saan farkun takavalon vaihdettua, se huopaluukku auki ja miten sormet yltää ylimpään valoon?
2005 takavalon polttimon vaihto
7
3499
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sanoo maailman vähiten luettu kirja tai maailman suurin korjausvideo-opas aiheesta?
- Anonyymi
Eikö se muovi, jossa on ne polttimot kiinni, lähde kokonaan irti? Reunoilla klipsit ja saat koko paketin ulos.
- Anonyymi
nestekaasulla ja sitte sytytät. Kanattaa olla varoviainen.
- Anonyymi
Google on hyvä hakukone!
https://www.youtube.com/watch?v=oNpwIjCMyWw- Anonyymi
Kas kun et laittanut Sunbeam Avengerin lampun vaihtoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305