Abortin julma totuus.

Anonyymi

Olen surukseni huomannut lapsien ja nuorien jättävän hyvinkin aborttimyönteisiä kommentteja videoihin jotka käsittelevät esim vammaisia lapsia.

Aborttia suosivat aktivistit esittävät abortin pikkujuttuna ja naisen kohdussa olevan lapsen solumöykkynä.
Todellisuus on kuitenkin toinen.
Kohdussa kasvava lapsi kehittyy hyvin nopeasti jo aivan lapsen näköiseksi, siinä vaiheessa kun abortti tehdään lapsi on jo oikeasti lapsi ja olemassa, vaikkakin kohdussa.
Lapsi ei ole osa naisen ruumista vaan erillinen ihminen, näinollen abortti on raaka murha.
Lapsi myös tuntee kipua abortissa.
Jos edelleen olet abortin puolella, haastan sinua etsimään netistä tietoa miksi ihmiset vastustavat aborttia, todellisuus saataa järkyttää mutta totuus on tärkeää.

Itse olen nainen ja olen sitä mieltä ettei mikään syy oikeuta aborttia, naisella ei ole oikeutta tapattaa toista ihmistä, kohdussa kasvavaa lastaankaan.
Jos lapsi on vammainen, sitä enemmän häntä pitää suojella, vamma ei ole syy lopettaa elämää.

Pidä sinä huolta että et ikinä joudu suunnittelemattoman raskauden eteen, ja jos joudut valitse elämä.

3

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan aborttia sikiövaiheessa, mutta joskus tätä voi venyttää myös teini-ikään.

• Anonyymi

Älä nyt tuollaisia ehdota. Nämä abortin vastustajat haluaa, että lasta pah oinpidellään vähintään koko lapsuuden ajan. Ne sa paremmat kiksit siitä. Ja hyvät rahat lasten ja jos minkänäköisen ryhmäkodin pyörittämisistä, koska yksityiset selaliset on todella hyvin tuottava business.

Mistä ne raukat saisi kiksejä ja rahaa enää jos abortit nousee?

• Anonyymi

Tästä on olemassa hyvin tarkat lailliset kriteerit, että mikä on aikaraja mihin mennessä abortti on sallittu. Ihmiseksi sikiötä ei tässä vaiheessa lasketa. Tästä voit kiukutella ihan vapaasti. Asiaa se ei kuitenkaan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135