Abortin julma totuus.

Anonyymi

Olen surukseni huomannut lapsien ja nuorien jättävän hyvinkin aborttimyönteisiä kommentteja videoihin jotka käsittelevät esim vammaisia lapsia.

Aborttia suosivat aktivistit esittävät abortin pikkujuttuna ja naisen kohdussa olevan lapsen solumöykkynä.
Todellisuus on kuitenkin toinen.
Kohdussa kasvava lapsi kehittyy hyvin nopeasti jo aivan lapsen näköiseksi, siinä vaiheessa kun abortti tehdään lapsi on jo oikeasti lapsi ja olemassa, vaikkakin kohdussa.
Lapsi ei ole osa naisen ruumista vaan erillinen ihminen, näinollen abortti on raaka murha.
Lapsi myös tuntee kipua abortissa.
Jos edelleen olet abortin puolella, haastan sinua etsimään netistä tietoa miksi ihmiset vastustavat aborttia, todellisuus saataa järkyttää mutta totuus on tärkeää.

Itse olen nainen ja olen sitä mieltä ettei mikään syy oikeuta aborttia, naisella ei ole oikeutta tapattaa toista ihmistä, kohdussa kasvavaa lastaankaan.
Jos lapsi on vammainen, sitä enemmän häntä pitää suojella, vamma ei ole syy lopettaa elämää.

Pidä sinä huolta että et ikinä joudu suunnittelemattoman raskauden eteen, ja jos joudut valitse elämä.

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan aborttia sikiövaiheessa, mutta joskus tätä voi venyttää myös teini-ikään.

• Anonyymi

Älä nyt tuollaisia ehdota. Nämä abortin vastustajat haluaa, että lasta pah oinpidellään vähintään koko lapsuuden ajan. Ne sa paremmat kiksit siitä. Ja hyvät rahat lasten ja jos minkänäköisen ryhmäkodin pyörittämisistä, koska yksityiset selaliset on todella hyvin tuottava business.

Mistä ne raukat saisi kiksejä ja rahaa enää jos abortit nousee?

• Anonyymi

Tästä on olemassa hyvin tarkat lailliset kriteerit, että mikä on aikaraja mihin mennessä abortti on sallittu. Ihmiseksi sikiötä ei tässä vaiheessa lasketa. Tästä voit kiukutella ihan vapaasti. Asiaa se ei kuitenkaan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 87
      3545
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      75
      3125
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2586
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2386
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      212
      2220
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2121
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      900
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      898
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      760
    Aihe