Miten on kuinka moni viettää yksin joulun? Minä vietän suksin joulun eli aion hiihtää koko joulun ajan. ..toivottavasti tänne Naantaliin tulee valkoinen joulu!
Yksin jouluna
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset kuuluu ain aäidinluokse asumaan. Kaikki juhlapyhät myös äidin luona. Meillä ei koskaan ole lapset isän ljuona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä. Mies kun vietiin niin lapsetkin ymmärsi että se oli kiusa heitä kohtaan. Mies hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
Nyt mies on yksinäinen eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.- Anonyymi
Siis suksillako se mies vietiin?
- Anonyymi
Lapset kuuluu isän luokse asumaan., kun äiti ei halunnut niitä Kaikki juhlapyhät myös isän luona. Meillä ei koskaan ole lapset äidin luona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä, äiti asuu osittain ulkomailla. Nainen kun läksi häntäheikin matkaan niin lapsetkin ymmärsi että se oli viimeinen niitti heitä kohtaan. Nainen hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
Nyt nainen on hessun kanssa , eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.
- Anonyymi
Kukaan ei vietä joulua yksin, vaan taivaan isä ja joulupukki ovat aina läsnä kera jeesuksen kristuken TARZAN BUNDOLO
- Anonyymi
Minä vietän jouluni töissä, tulee tupla, tripla korvaus , en muutenkaan perusta koko joulusta, ateistina.
- Anonyymi
Moni viettää Pääkaupunki seutu kerrostalossa yksin joulun kun ei perhettä ole viellä/ Tai aikuiset lapset perheineen asuu kaukana. ikään katsomatta.Suku ei huomioi kun ovat omaan perheensä kanssa.Joten monelle yksinäiset joulut on ihan normaalia vuosia,kuin uudet vuodet!.Kerrostalossa joulun tuoksuja ei pääse pakoon.Kinkun joulun pullan ymm tuoksu tulee vastaan jo rapuun mnessä siään.Lukuisinen ovi krasseinen ja tietysti Parveke valot /kyntilät kilpaa loista .Tv- Ohjelmat Joulua jos sen avaa? Ehkä se pahin paikka yksinäiselle ikään katsomatta yksin 24.12.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043