Yksin jouluna

Anonyymi

Miten on kuinka moni viettää yksin joulun? Minä vietän suksin joulun eli aion hiihtää koko joulun ajan. ..toivottavasti tänne Naantaliin tulee valkoinen joulu!

10

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapset kuuluu ain aäidinluokse asumaan. Kaikki juhlapyhät myös äidin luona. Meillä ei koskaan ole lapset isän ljuona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä. Mies kun vietiin niin lapsetkin ymmärsi että se oli kiusa heitä kohtaan. Mies hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
      Nyt mies on yksinäinen eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.

• Anonyymi

Siis suksillako se mies vietiin?

• Anonyymi

Lapset kuuluu isän luokse asumaan., kun äiti ei halunnut niitä Kaikki juhlapyhät myös isän luona. Meillä ei koskaan ole lapset äidin luona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä, äiti asuu osittain ulkomailla. Nainen kun läksi häntäheikin matkaan niin lapsetkin ymmärsi että se oli viimeinen niitti heitä kohtaan. Nainen hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
        Nyt nainen on hessun kanssa , eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.

• Anonyymi

Kukaan ei vietä joulua yksin, vaan taivaan isä ja joulupukki ovat aina läsnä kera jeesuksen kristuken TARZAN BUNDOLO

• Anonyymi

Minä vietän jouluni töissä, tulee tupla, tripla korvaus , en muutenkaan perusta koko joulusta, ateistina.

• Anonyymi

Moni viettää Pääkaupunki seutu kerrostalossa yksin joulun kun ei perhettä ole viellä/ Tai aikuiset lapset perheineen asuu kaukana. ikään katsomatta.Suku ei huomioi kun ovat omaan perheensä kanssa.Joten monelle yksinäiset joulut on ihan normaalia vuosia,kuin uudet vuodet!.Kerrostalossa joulun tuoksuja ei pääse pakoon.Kinkun joulun pullan ymm tuoksu tulee vastaan jo rapuun mnessä siään.Lukuisinen ovi krasseinen ja tietysti Parveke valot /kyntilät kilpaa loista .Tv- Ohjelmat Joulua jos sen avaa? Ehkä se pahin paikka yksinäiselle ikään katsomatta yksin 24.12.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe