Miten on kuinka moni viettää yksin joulun? Minä vietän suksin joulun eli aion hiihtää koko joulun ajan. ..toivottavasti tänne Naantaliin tulee valkoinen joulu!
Yksin jouluna
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset kuuluu ain aäidinluokse asumaan. Kaikki juhlapyhät myös äidin luona. Meillä ei koskaan ole lapset isän ljuona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä. Mies kun vietiin niin lapsetkin ymmärsi että se oli kiusa heitä kohtaan. Mies hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
Nyt mies on yksinäinen eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.- Anonyymi
Siis suksillako se mies vietiin?
- Anonyymi
Lapset kuuluu isän luokse asumaan., kun äiti ei halunnut niitä Kaikki juhlapyhät myös isän luona. Meillä ei koskaan ole lapset äidin luona olleet kun eivät ole tahtoneet mennä, äiti asuu osittain ulkomailla. Nainen kun läksi häntäheikin matkaan niin lapsetkin ymmärsi että se oli viimeinen niitti heitä kohtaan. Nainen hylkäsi lapset ja sillä sipuli.
Nyt nainen on hessun kanssa , eikä lapset ja lastenlapset halua häntä nähdä.
- Anonyymi
Kukaan ei vietä joulua yksin, vaan taivaan isä ja joulupukki ovat aina läsnä kera jeesuksen kristuken TARZAN BUNDOLO
- Anonyymi
Minä vietän jouluni töissä, tulee tupla, tripla korvaus , en muutenkaan perusta koko joulusta, ateistina.
- Anonyymi
Moni viettää Pääkaupunki seutu kerrostalossa yksin joulun kun ei perhettä ole viellä/ Tai aikuiset lapset perheineen asuu kaukana. ikään katsomatta.Suku ei huomioi kun ovat omaan perheensä kanssa.Joten monelle yksinäiset joulut on ihan normaalia vuosia,kuin uudet vuodet!.Kerrostalossa joulun tuoksuja ei pääse pakoon.Kinkun joulun pullan ymm tuoksu tulee vastaan jo rapuun mnessä siään.Lukuisinen ovi krasseinen ja tietysti Parveke valot /kyntilät kilpaa loista .Tv- Ohjelmat Joulua jos sen avaa? Ehkä se pahin paikka yksinäiselle ikään katsomatta yksin 24.12.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423