Hankkikaa kunnon työntekijät Kuhmon postiin. Tänään oli tosi hidasta palvelua. Piti ihan käden kautta neuvoa kuinka toimia.
Näyttää aika usein vaihtuvan työntekijät pikku-Ässään. Ei varmaan oikein henkilökemia toimi kunnolla...!!!
Postin palvelu
15
608
Vastaukset
- Anonyymi
Posti on täällä pieni ahdas luukku. Se ei paljoa naurata.
- Anonyymi
Eipä tänne korpimaille isoja pakettejakaan ole tulossa
- Anonyymi
Hyvä henkilökunta ässällä ja postin palvelu toimii, kiitokset siitä myyjille.
- Anonyymi
Hei ei kukaan ole seppä syntyessään vai oletko erimieltä asiasta jos on uusi työntekijä niin kaikki pitäisi osata kerralla ???
- Anonyymi
Aloittaja on Ilmari Kiannon postineiti.
- Anonyymi
No, löytypähän taas yksi aihe mistä valittaa. Varmasti Pikku Ässän henkilökunta parhaansa tekee. Olisikohan Postin asiakaspalvelu oikea suunta minne lähettää viestiä.
- Anonyymi
Olen saannut postissa hyvää palvelua ja opastusta.Kiitos pikku ässän henkilökunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saannut postissa hyvää palvelua ja opastusta.Kiitos pikku ässän henkilökunnalle.
Enkös kiittänyt pikku ässän henkilökuntaa koskien myös postipalveluja.
- Anonyymi
Tarkoitatko postin asioimispistettä Koulukadun s-marketissa?Eihän siinä ole postin työntekijöitä.S-marketin henkilökunta siinä palvelee postin asiakkaatkin kaiken muun työ ohella,ja hyvin palvelevatkin :) Kiitos siitä heille.Vaihtuvuuskin henkilökunnassa näyttää olevan vähäistä.Hyvä tiimi ja henki siellä on kaikesta päätellen :) Hyvä tytöt,tsemppiä.
- Anonyymi
Yhden käyntikerran perusteella valitus on kohtuuton!
- Anonyymi
Enemmän henkilökuntaa kauppaan ja toinenkin pääte voisi olla lisäksi postin puolella ruuhkatilanteita varten.
No s ryhmä toiminta on mitä on. Työntekijöitä mitä vähemmän sen parempi. - Anonyymi
Köyhillä on kiire! Olen aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua postissa.
- Anonyymi
Tuon posti homman käytännössä ymmärtää mutta jos verotoimistossa ei osata neuvoa miten täytetään vero ilmoitus niin se vähän ihmetyttää. Onneksi sekin on näköjään ruvennut opettelemaan tuota etäneuvontaa 🤦♂️
- Anonyymi
Toimii kyllä moitteettomasti!!
- Anonyymi
Voisitko ystävällisesti , mennä auttamaan hommassa, kun klaaraat niin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251531
- 241236
- 1351098
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus325880- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on288685- 59677
- 45663
- 66656
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48609