Aihe

ID.4 lupa ihailla ja haaveilla

Anonyymi

30

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      WV laatua:
      Töpselihybridin kulutus yllätti kuluttajan ikävästi – eikä sähköllä voinut ajaa -10 celsiusasteen pakkaskelissä lainkaan

      Kuluttajariitalautakunta ei suosittanut kaupan purkua, mutta esitti äänestyksen jälkeen lopulta 3 000 euron hyvitystä.

      • Anonyymi

        Ja tämäkö on paras nillitys mitä saat päästäsi irti ID.4:stä. Että joku tuotannosta poistunut VW-plugari käyttää polttomoottoria alle -10 lämpötiloissa.
        Mietipä vielä hetki tai soita vaikka jollekin fiksummalle kaverillesi. Toi oli sen verran tuhnu kommentti. Täytyy olla terävämpikin ja varmaan kaverin avulla saat näpyteltyä sellaisen. Pinnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö on paras nillitys mitä saat päästäsi irti ID.4:stä. Että joku tuotannosta poistunut VW-plugari käyttää polttomoottoria alle -10 lämpötiloissa.
        Mietipä vielä hetki tai soita vaikka jollekin fiksummalle kaverillesi. Toi oli sen verran tuhnu kommentti. Täytyy olla terävämpikin ja varmaan kaverin avulla saat näpyteltyä sellaisen. Pinnistä.

        ID 3 akut hyyty jo plus asteissa, joten pakkasella varmaan kiva....korjaamolta saa takuuaikana sijaisauton, siitä joutuu tietty maksaa kun tutkinta venyy viikoiksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ID 3 akut hyyty jo plus asteissa, joten pakkasella varmaan kiva....korjaamolta saa takuuaikana sijaisauton, siitä joutuu tietty maksaa kun tutkinta venyy viikoiksi :)

        Mutta jostain syystä sijaisautoksi ei saa ID.3 mallia vaikka sellaisen vie merkkikorjaamolle?


    • Anonyymi

      On hieno auto. Vetopainokin jarrullisena 1000kg ja nelivedot tulee myyntiin 2021.
      Lisää näitä!

      • Anonyymi

        Toimiiko se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko se?

        Ei, sillä puolivalmisteen testaushan tapahtuu vasta liikenteessä, ja asiakkaan lompakolla.....


    • Anonyymi

      Hihihihihihihihhh. Puolivalmiste. Hehehehehegehege

      • Anonyymi

        Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
        Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
        Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
        Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
        Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat.

        Tojohönöllä on valtava kehityspotentiaali edessään. Alkuun kehitys saattaisi olla jopa exponentiaalista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohönöllä on valtava kehityspotentiaali edessään. Alkuun kehitys saattaisi olla jopa exponentiaalista!

        Nyt jarruja päälle. Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia.
        Keskitytään nyt perusasioihin ja realistisiin tavoitteesiin. Kaksi sanaa olisi hyvä seuraava askel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jarruja päälle. Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia.
        Keskitytään nyt perusasioihin ja realistisiin tavoitteesiin. Kaksi sanaa olisi hyvä seuraava askel.

        "Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia."
        Tojohönön exponentiaalinen kehitys kirjoittajana: Tänään yksi tolkullinen sana, huomenna kaksi, ylihuomenna 4 jne. Vahinko vaan, että tämä kehitys ei kestä kuin korkeintaan 4 päivää. Sen jälkeen copy-paste!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
        Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
        Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat.

        No nyt sattui sopivasti


    • Anonyymi

      Kiina valmistaa jo ID mallien kopioita, koska Kiina hallitsee sähkötekniikan, ei volkkarilla ole enää mitään mahdollisuuksia pärjätä, ei ainakaan Kiinan markkinoilla. Siihen kuivui sekin pyristely.

      Tarkoitus on alkaa tuoda maahan näitä Kiinan omia "volkkareita" ja ajaa K-Auto konkkaan, reilu peli.

      • Anonyymi

        Siellä varmaan K-Autolla pidetään nyt kriisipalaveria ja YT:t laitetetaan päälle saman tien. VW:n peli on pelattu.

        Ps. Mielikuvitusmaailma on varmaan kiva paikka asua.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tais haaveet haihtua K-Auton Trollerilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais haaveet haihtua K-Auton Trollerilta?

        K-Auton vitsit loppu/vähissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-Auton vitsit loppu/vähissä?

        K-Autolla on pullat paremmin kuin hyvin uunissa. Se jatkaa Suomen suurimpana ja kauneimpana. Mallistossa on todellisia syömähampaita kuten uusi Golf ja ID-perheen jäsenet.
        Katselin juuri videon jossa joku dirikka kertoi että ID.3 oli sillä hetkellä malli jota oli tilattu kaikkein eniten. Se on kova suoritus sähköautolta josta ei vielä voi edes tilata sitä edullista tavismallia. Golf sai juuri farkun hinnastoon ja plugarikin siitä on tulossa.
        K-Auto jatkaa porskuttamista piikkipaikalla, älkää menettäkö yöunianne sen asian takia. Kuningas jatkaa valtaistuimellaan tukevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-Auton vitsit loppu/vähissä?

        Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?

        No nyt oikein asiantuntija. ID 3 ja 4:ssä kohtuuton öljynsyönti ehkä jo aisoissa. Vedä nyt toyolakki jo syvälle silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?

        Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!

        ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!

        😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!

        ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!

        😀

        Jakopääongelmatkin saattaa olla jo melkein voitettu tai ainakin jo jotenkin hallinnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakopääongelmatkin saattaa olla jo melkein voitettu tai ainakin jo jotenkin hallinnassa

        Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi ja ratakiskoiksi. Että on niistä edes vähän iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi ja ratakiskoiksi. Että on niistä edes vähän iloa.

        " Murskaamolla" jo tässä vaiheessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?

        Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa. Säntäilee pitkin ja poikin kun säikky kauris ajovaloissa.
        Tuosta ei ole pitkä matka löytää itsensä rukoilemasta tojon ratista rehusiilosta alasti keskellä yötä. Eikä hajuakaan siitä miten tai miksi on sinne joutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa. Säntäilee pitkin ja poikin kun säikky kauris ajovaloissa.
        Tuosta ei ole pitkä matka löytää itsensä rukoilemasta tojon ratista rehusiilosta alasti keskellä yötä. Eikä hajuakaan siitä miten tai miksi on sinne joutunut.

        "Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa"
        Sun vertailut toimii kuin tsi ja sen ketjujakopää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!

        ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!

        😀

        Uutta tietoa pukkaa. Puskaradio toimii!


    • Anonyymi

      Kierrän kuin ruttoa viimeiseen asti.

      • Anonyymi

        "Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi "
        Osoite ainakin on ihan oikea!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

      Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      20501
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      171
      16529
    3. Sofia sai 2000 e sukset ja Stefan joutui lainaamaan rahaa ruokaan

      Sofia sai Stefanilta 2000 e sukset ja Stefan joutui tämän jälkeen lainaamaan kaverilta rahaa ruokaan. Aika hurjaa menoa. Jos Martina olisi tiennyt,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      12849
    4. Poliisi vaati Niko Ranta-ahoa vangittavaksi

      uudesta huumerikoksesta. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007734511.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      10446
    5. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

      Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      676
      10363