https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id4.html?utm_source=vw_kampanja&utm_medium=email&utm_campaign=ID4_kiertue&utm_content=paateksti&CID=2c71713a-ed68-4382-8feb-521c5e6256fe&---={"mallit_id4_featureappsection_co":"/ /0"}
Harvalla varaa mutta useammalla oikeus unelmoida markkinoiden parhaan näköisestä sähköautosta.
ID.4 lupa ihailla ja haaveilla
31
1900
Vastaukset
- Anonyymi
WV laatua:
Töpselihybridin kulutus yllätti kuluttajan ikävästi – eikä sähköllä voinut ajaa -10 celsiusasteen pakkaskelissä lainkaan
Kuluttajariitalautakunta ei suosittanut kaupan purkua, mutta esitti äänestyksen jälkeen lopulta 3 000 euron hyvitystä.- Anonyymi
Ja tämäkö on paras nillitys mitä saat päästäsi irti ID.4:stä. Että joku tuotannosta poistunut VW-plugari käyttää polttomoottoria alle -10 lämpötiloissa.
Mietipä vielä hetki tai soita vaikka jollekin fiksummalle kaverillesi. Toi oli sen verran tuhnu kommentti. Täytyy olla terävämpikin ja varmaan kaverin avulla saat näpyteltyä sellaisen. Pinnistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkö on paras nillitys mitä saat päästäsi irti ID.4:stä. Että joku tuotannosta poistunut VW-plugari käyttää polttomoottoria alle -10 lämpötiloissa.
Mietipä vielä hetki tai soita vaikka jollekin fiksummalle kaverillesi. Toi oli sen verran tuhnu kommentti. Täytyy olla terävämpikin ja varmaan kaverin avulla saat näpyteltyä sellaisen. Pinnistä.ID 3 akut hyyty jo plus asteissa, joten pakkasella varmaan kiva....korjaamolta saa takuuaikana sijaisauton, siitä joutuu tietty maksaa kun tutkinta venyy viikoiksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ID 3 akut hyyty jo plus asteissa, joten pakkasella varmaan kiva....korjaamolta saa takuuaikana sijaisauton, siitä joutuu tietty maksaa kun tutkinta venyy viikoiksi :)
Mutta jostain syystä sijaisautoksi ei saa ID.3 mallia vaikka sellaisen vie merkkikorjaamolle?
- Anonyymi
On hieno auto. Vetopainokin jarrullisena 1000kg ja nelivedot tulee myyntiin 2021.
Lisää näitä!- Anonyymi
Toimiiko se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko se?
Ei, sillä puolivalmisteen testaushan tapahtuu vasta liikenteessä, ja asiakkaan lompakolla.....
- Anonyymi
Hihihihihihihihhh. Puolivalmiste. Hehehehehegehege
- Anonyymi
Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat.Tojohönöllä on valtava kehityspotentiaali edessään. Alkuun kehitys saattaisi olla jopa exponentiaalista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojohönöllä on valtava kehityspotentiaali edessään. Alkuun kehitys saattaisi olla jopa exponentiaalista!
Nyt jarruja päälle. Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia.
Keskitytään nyt perusasioihin ja realistisiin tavoitteesiin. Kaksi sanaa olisi hyvä seuraava askel. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jarruja päälle. Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia.
Keskitytään nyt perusasioihin ja realistisiin tavoitteesiin. Kaksi sanaa olisi hyvä seuraava askel."Exponentiaalinen on sanana ja käsitteenä monen sukupolven päässä tämän palstan tojotistia."
Tojohönön exponentiaalinen kehitys kirjoittajana: Tänään yksi tolkullinen sana, huomenna kaksi, ylihuomenna 4 jne. Vahinko vaan, että tämä kehitys ei kestä kuin korkeintaan 4 päivää. Sen jälkeen copy-paste! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait yhden sanan kirjoitettua. Ja se on kirjoitettu aivan oikein. Hienoa.
Tässä on käsillä avaimet suureen älylliseen läpimurtoon. Kokeilepa jos osaisit kirjoittaa seuraavaan viestiin KAKSI sanaa. Se olisi kaksi kertaa älyllisempi viesti kuin tämä edellinen.
Kokeile rohkeasti. Kyllä sinä osaat.No nyt sattui sopivasti
- Anonyymi
Kiina valmistaa jo ID mallien kopioita, koska Kiina hallitsee sähkötekniikan, ei volkkarilla ole enää mitään mahdollisuuksia pärjätä, ei ainakaan Kiinan markkinoilla. Siihen kuivui sekin pyristely.
Tarkoitus on alkaa tuoda maahan näitä Kiinan omia "volkkareita" ja ajaa K-Auto konkkaan, reilu peli.- Anonyymi
Siellä varmaan K-Autolla pidetään nyt kriisipalaveria ja YT:t laitetetaan päälle saman tien. VW:n peli on pelattu.
Ps. Mielikuvitusmaailma on varmaan kiva paikka asua.
- Anonyymi
Ihailkaa myös Didiä
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kiinalainen-sahkoauto-didi-d1/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-2020-11-26
Kiina kyllästui ID.3 ongelmiin ja toteutti autosta oman version, eihän kukaan kiinalainen huoli volkkaria enää skandaalien jälkeen, järkikansaa.
Meikämandoliini perustaa maahantuontifirman ja alan rahtaamaan näitä tulevaisuuden autoja suomeen, K-Auto laitetaan kyykkyyn!!!!- Anonyymi
Tais haaveet haihtua K-Auton Trollerilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais haaveet haihtua K-Auton Trollerilta?
K-Auton vitsit loppu/vähissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-Auton vitsit loppu/vähissä?
K-Autolla on pullat paremmin kuin hyvin uunissa. Se jatkaa Suomen suurimpana ja kauneimpana. Mallistossa on todellisia syömähampaita kuten uusi Golf ja ID-perheen jäsenet.
Katselin juuri videon jossa joku dirikka kertoi että ID.3 oli sillä hetkellä malli jota oli tilattu kaikkein eniten. Se on kova suoritus sähköautolta josta ei vielä voi edes tilata sitä edullista tavismallia. Golf sai juuri farkun hinnastoon ja plugarikin siitä on tulossa.
K-Auto jatkaa porskuttamista piikkipaikalla, älkää menettäkö yöunianne sen asian takia. Kuningas jatkaa valtaistuimellaan tukevasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-Auton vitsit loppu/vähissä?
Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?
No nyt oikein asiantuntija. ID 3 ja 4:ssä kohtuuton öljynsyönti ehkä jo aisoissa. Vedä nyt toyolakki jo syvälle silmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?
Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!
ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!
😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!
ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!
😀Jakopääongelmatkin saattaa olla jo melkein voitettu tai ainakin jo jotenkin hallinnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakopääongelmatkin saattaa olla jo melkein voitettu tai ainakin jo jotenkin hallinnassa
Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi ja ratakiskoiksi. Että on niistä edes vähän iloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi ja ratakiskoiksi. Että on niistä edes vähän iloa.
" Murskaamolla" jo tässä vaiheessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas kova paniikinomainen pakkomainostaminen. Tosin melko surkeista lähtökohdista kun muistelee merkin viimeisen kymmenen vuoden historiaa. Täydellistä lopez-laatua, todennäköisesti kiinalaisilta alihankkijoilta saksalaiseen hintaan. Ei muuten jälki voisi olla niin laadutonta. Olihan se kolmonen jo toiminnallisesti laatuluokassa nelonen kouluarvosana-asteikolla jo koeajossakin. Tolkuton öljynsyönti saattaa olla jo hallinnassa tällä mallilla. Pitäisikö kiinnostua vai peräti innostua?
Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa. Säntäilee pitkin ja poikin kun säikky kauris ajovaloissa.
Tuosta ei ole pitkä matka löytää itsensä rukoilemasta tojon ratista rehusiilosta alasti keskellä yötä. Eikä hajuakaan siitä miten tai miksi on sinne joutunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa. Säntäilee pitkin ja poikin kun säikky kauris ajovaloissa.
Tuosta ei ole pitkä matka löytää itsensä rukoilemasta tojon ratista rehusiilosta alasti keskellä yötä. Eikä hajuakaan siitä miten tai miksi on sinne joutunut."Nyt on taas tämän kaverin kasetti täysin jumissa"
Sun vertailut toimii kuin tsi ja sen ketjujakopää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö K-Autolla jauhot suuhun, kun koko VW konserni kyykyssä!
ID projekti epäonnistui täysin, Kiina on suurin markkina ja sinne sitä ei huolittu, ei muutama eurooppaan myyty kippo kauaa laivaa pinnalla pidä, jenkithän ei tota myöskään huolineet. Näyttäisi, että VW sätkii tiukasti hirressä, kädet ja jalat heiluu, suu käy ja lupaukset on tyhjää tyhjyyttä!!!
😀Uutta tietoa pukkaa. Puskaradio toimii!
- Anonyymi
Kierrän kuin ruttoa viimeiseen asti.
- Anonyymi
"Kait ne alkaa olla, nimittäin kaikki alkavat olla murskaamolla ja valettu patsaiksi "
Osoite ainakin on ihan oikea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443029Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71345Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081324Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81066
- 571040
- 37795