Aihe

Kani kakkii

Anonyymi

Tosiaan, minulla on 2 kania, leikattu uros ja naaras. Naaraskani tuli minulle kodinvaihtajana alkusyksyllä ja nyt yhteiselo alkanut sujua kanieni välillä, Kuitenkin ongelmana on nyt että ennen sisäsiisti leikattu uros on alkanut papanoida taas minne sattuu (teki samaa ennenkuin leikkautin)
Mitä teen että saan kitkettyä tämän huonon "tavan" pois? Naaraskani ei papanoi vessan ulkopuolelle juuri ollenkaan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selkeästi tää uroskani osottaa papanoimalla, että tää on mun reviiriä. Jos se ei näykin naarasta jne. kaikki on hyvin. Et oikeen voi tehdä asialle mitään, toi on ihan kanien luontasta käyttäytymistä. Papanoiminen voi kitkeytyä pois tai vähentyä, kun tää uros alkaa hyväksyä pareemmin, että se on myös naaraan reviiri.

• Anonyymi

Okei. Kiitos paljon sulle!

• Anonyymi

opeta uudestaan wc tavoille! tai harkitse naaraan leikkaamista mutta huom harkitse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      227
      14970
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13471
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9156
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6529
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      243
      3838