Tosiaan, minulla on 2 kania, leikattu uros ja naaras. Naaraskani tuli minulle kodinvaihtajana alkusyksyllä ja nyt yhteiselo alkanut sujua kanieni välillä, Kuitenkin ongelmana on nyt että ennen sisäsiisti leikattu uros on alkanut papanoida taas minne sattuu (teki samaa ennenkuin leikkautin)
Mitä teen että saan kitkettyä tämän huonon "tavan" pois? Naaraskani ei papanoi vessan ulkopuolelle juuri ollenkaan.
Kani kakkii
Anonyymi
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Selkeästi tää uroskani osottaa papanoimalla, että tää on mun reviiriä. Jos se ei näykin naarasta jne. kaikki on hyvin. Et oikeen voi tehdä asialle mitään, toi on ihan kanien luontasta käyttäytymistä. Papanoiminen voi kitkeytyä pois tai vähentyä, kun tää uros alkaa hyväksyä pareemmin, että se on myös naaraan reviiri.
- Anonyymi
Okei. Kiitos paljon sulle!
- Anonyymi
opeta uudestaan wc tavoille! tai harkitse naaraan leikkaamista mutta huom harkitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894