Mitä 8lk ja 9lk tehdään uinnissa? Onko uimatestejä, miten pitkä matka pitää uida? Sukellustestejä, paljon pitää? Ja mitä muuta on? Meillä alkaa siis ylihuomenna uinti ja pakko saada tietää!!! Ja kysyn myös 9lk uinnista et tiiän jo valmiiksi!!
8lk ja 9lk uinti
4
2030
Vastaukset
- Anonyymi
Matkalla ei ole väliä kunhan parhaansa yrittääpi, sillä pääsee pitkälle.
- Anonyymi
Jos pääsit kuiville, hyvin meni
- Anonyymi
Me vain istuttiin penkeillä ja paleltiin suurimman osan ajasta. Oli meillä hengenpelastamisharjoituksia, mutta minä hukutin kyllä aina itseni ja pelastettavan. Ja uinti cooper oli kanssa kohtalaisen usein.
Minusta oli liian vaikeaa, mutta minulla onkin neljä vasenta jalkaa raajoina joten olin tyytyväinen kun pysyin pinnalla. Riittää jos lintsaat kaikki muut uinnit ja käyt vain viimeisellä kerralla. Tosin itse en käynyt silloinkaan, mutta opettaja ei pitänyt siitä. uhkaili lisätunneilla mutta en käynyt niilläkään. Sain lopulta suoritetun arvosanan tekemättä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623