Vasen korvani tulehtui (lääkärin mukaan lievästi) yli vuosi sitten jolloin kävin lääkärissä ja sain antibiootteja jotka eivät kuitenkaan poistaneet kipuja millään lailla. Kävin sitten uudelleen lääkärissä mutta en saanut apua koska tulehdus oli kadonnut. Kivut eivät ole olleet missään vaiheessa kovin kovat mutta joudun silti esim. nukkumaan oikealla puolella/selälläni sillä korvaani koskee jos nukun edes vahingossa niin että korvani joutuu paineen alle.
Lisäksi olen laittanut kannettavan äänet tulemaan vain oikealta puolelta sillä olen huomannut että varsinkin kovat äänet aiheuttavat kipuja korvassani. Nyt vaikuttaa sille että korva ei ainakaan itsestään ajan kanssa vaikuta parantuvan joten en tiedä mitä tässä oikein pitäisi tehdä. En oikein viitsisi mennä lääkärin ja saada taas sellaista vastausta että ei tälle nyt voi nyt oikein mitään tehdä, odotellaan vaan. Onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia tai tietoa siitä mikä korvassa voisi olla vikana?
Korvakipu jatkuu tulehduksen jälkeen
Anonyymi
2
199
Vastaukset 2
- Anonyymi
Onko sun hampaissa ollut jotain operaatiota tänä aikana?
Itsellä loppui korvavaivat, kun neuvottiin louskuttelemaan leukoja. Kannattaa ainakin kokeilla jos vaikka auttaisi.- Anonyymi
Ei, mutta hammaslääkäriaika on jo varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405