Pesuhuoneessa seisoi tuntematon pikkutyttö

Anonyymi

https://www.vauva.fi/keskustelu/3435035/mita-yliluonnollisia-juttuja-teille-kaynyt?page=94
Vuokrasimme miehen kanssa talon maaseudulta. Nätti talo, tosin hiukan rapistunut. Takaoven portaikossa oli betoniin painuneena lasten kädenjälkiä joka oli minusta ensin söpöä ja sitten tosi karmivaa, aloin nimittäin kuulla lasten ääniä talossa. Etenkin öisin kun mies teki yövuoroa ja ensin luulin että mielikuvitus se vaan jyllää. Sitten yhtenä päivänä, kirjaimellisesti päivällä, ruokailimme mihen kanssa kun kuulimme miten keittiön ulkopuolella tömisi pienet askeleet. Pahin kävi kuitenkin miehelle kun oli klo 6 aamulla yövuoron jälkeen mennyt pesulle ja kylppärissä oli seissyt noin 5v blondi tyttö..

Sanoimme vuokrasopimuksen irti kun kumpaakin karmi asuminen siellä liikaa. Harmittaa kyllä ettei otettu selvää paikan historiasta, lapsista.. Oletin että ne portaisiin jäljet jättäneet pikkuiset ovat aikuistuneet ja lähteneet maailmalle mutta entä jos eivät? En nyt tarkoita että siellä olisi joku sarja mur haaja asunut ,vaan jonkinlaista onnettomuutta.

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa jännittävä ja pelottavakin kokemus. Aina kannattaa tuollaisissa tapauksissa niin kuin muissakin ongelmissa varmasti huutaa vain Jeesusta avuksi. Tämä yleensä auttaa. Tämä ei ole mitään hihhulointia, vaan ihan tosi asia. Koska aina pelottavissa jopa yliluonnollisissa pahoissa kokemuksissa vain tämä auttaa. Talon siunaaminen vaikka mielessään Jumalan pojan nimeen. Aina kun tulee pelottava kokemus, niin heti vain vilpittömästi: "Jeesus, Kristus, auta ja armahda!" Tämä auttaa tällaisissakin tilanteissa varmasti, jos rukous on vilpitön. Olkaa siunattuja!

• Anonyymi

Kutsu avuksi pyhä henki niin kaikki haamut lähtee talosta ja puutarhasta. Tarvitset kutsurituaaliin ruskeaa manaa, mitä saa syömällä hernesoppaa, ruisleipää ja asidofiiluspiimää. Sit vaan rentoutat sisuskalusi ja annat ilman virrata lävitsesi. Tunnet pyhän hengen läsnäolon välittömästi ja haamuja pelottaa. Sivuvaikutuksena rituaalissa katoilee pyykkipoikia mutta se ei ole iso hinta.

• Anonyymi

Itse en ole varsinaisesti kristitty koska kirkko määrittelee ihmisen eronneeksi jos on joku muu vakaumus, kuten vaikkapa ateisti tai buddhalaisuus. Kuitenkin sitä vaistomaisesti pyytää Jeesusta auttamaan jos näkee vaikka hirmu pelottavaa painajaista, tai jos joutuu oikeasti henkeä uhkaavaan tilanteeseen. Olen sen huomannut muutaman kerran ja aina on auttanut ja esim. painajainen loppuu kyllä siihen. Autta myös henkimaailman asioihin. Ei Jeesus katso kuuluuko kirkkoon vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2237
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1514
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1315
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1120
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe