Disney Land uni

Hei. Juteltiin kavereiden kanssa pari päivää sitten siitä että ”mitä tekisit jos saisit tietää että kuolet huomenna?”. Vastasin että ”harmi että ei ehtis ainakaan disney landiin koska haluisin käydä siellä mutta se on niin kaukana”. Tämän jälkeen oon nähnyt joka yö unta jossa olen disney landissa!
Mitä tää uni vois tarkottaa? Kuolenko kohta!? 🥲

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin se kuolemaa tarkoittaa, sulla on jäänyt alitajuntaan se teidän keskustelu Disney Landista ja siitä ne unet tulevat.

• Anonyymi

Itse kuuntelin äänikirjana Pasi ilmari Jääskeläisen Sielut kulkevat sateessa. Näin tosi outoja unia sen kirjan aikaan. Yleensä en sellaisia näe. Päiväaikaiset tapahtumat (mukaanlukien mielikuvitusmaailmassa tapahtuneet) voivat tulla vahvasti uniin. Olet ilmeisesti herkkä tai ainakin eläytyvä. Eiköhän unennäkösi osoita sitä. Jos alat kyllästymään nykyiseen uneesi, niin esitä alitajunnallesi toivomus toisentyyppisistä unista. Tai sitten nauti mielikuvitusmaailmastasi täysin rinnoin! Upeaa päästä matkalle noin helposti!!!

• Anonyymi

Unet eivät ole ennustuksia, joidenka perusteella kannattaisi lähteä ennakoimaan mitään.

Ne ovat symbolisia kertomuksia mielesi ja alitajuntasi sisällöstä.

Jokainen unessa nähty paikka, esine tai henkilö symbolisoi jotakin sinulle henkilökohtaisesti jollain tasolla merkityksellistä asiaa tai muistoa ja siihen liittyviä ajatuksia.

Usein unet yrittävät työstää meneillään olevia ongelmia tai kokemuksia symbolisesti.

Esim. jos koet itsesi valveilla ahdistuneeksi, etkä viihdy työpaikallasi ja näet unta siitä, että lennät, niin se voi symbolisoida sitä että haluat paeta tämänhetkistä elämäntilannettasi.

Disneyland unissasi symbolisoi jotain sinulle henkilökohtaista jota sinun pitää itse pohtia elämäntilanteesi perusteella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      38
      1643
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1520
    Aihe