Aikamies joka ei pese käsiään koskaan, ei käytä maskia, eikä tietenkään myöskään käsidesiä, luuhaa ympäri kyliä ja saapuu sitten iäkkään äitinsä ruokapöytään ja valistaa mummoa, kuinka tyhmiä ihmiset ovat, kun uskovat johonkin virukseen, vaikka sitä ei näy missään. Mummo on kuunnellut radiosta uutisia, eikä tiedä mihin uskoa, mutta ajattelee, että oli miten oli, hän antaa mielellään nuorille tilaa.
Peräkammarin koronalähetti
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käyttää maskia sillä on korona! T. Hennalan midget
- Anonyymi
Hennalan mimosan sillä on se ja tuo, mutta mikä, se ei käy ilmi kommentista, koska tuota noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hennalan mimosan sillä on se ja tuo, mutta mikä, se ei käy ilmi kommentista, koska tuota noin.
Minä tyttö se otin mamun mieheksi.
- Anonyymi
Mä oon niin mieltä että äitee eli avovaino hoitaa mun käytännön asiat parhaiten ja mä saan keksitty pelaamiseen.
- Anonyymi
Toi ei asu Hennalassa, vaan siel missä leviää.
- Anonyymi
Aloittajalta kysäisen: Pyyhkiikö hän perseensä hyvin kakilta päästyään, vai käyttääkö bidesuihkua? Ps. onneksi jätin Lahen 60 luvulla taakseni,vaikka siihen aikaan oli Lahti upea mesta! Nykyään vaan sekopäisiä maalaisia ja matuja täynnä koko hullula...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473