Aikamies joka ei pese käsiään koskaan, ei käytä maskia, eikä tietenkään myöskään käsidesiä, luuhaa ympäri kyliä ja saapuu sitten iäkkään äitinsä ruokapöytään ja valistaa mummoa, kuinka tyhmiä ihmiset ovat, kun uskovat johonkin virukseen, vaikka sitä ei näy missään. Mummo on kuunnellut radiosta uutisia, eikä tiedä mihin uskoa, mutta ajattelee, että oli miten oli, hän antaa mielellään nuorille tilaa.
Peräkammarin koronalähetti
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käyttää maskia sillä on korona! T. Hennalan midget
- Anonyymi
Hennalan mimosan sillä on se ja tuo, mutta mikä, se ei käy ilmi kommentista, koska tuota noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hennalan mimosan sillä on se ja tuo, mutta mikä, se ei käy ilmi kommentista, koska tuota noin.
Minä tyttö se otin mamun mieheksi.
- Anonyymi
Mä oon niin mieltä että äitee eli avovaino hoitaa mun käytännön asiat parhaiten ja mä saan keksitty pelaamiseen.
- Anonyymi
Toi ei asu Hennalassa, vaan siel missä leviää.
- Anonyymi
Aloittajalta kysäisen: Pyyhkiikö hän perseensä hyvin kakilta päästyään, vai käyttääkö bidesuihkua? Ps. onneksi jätin Lahen 60 luvulla taakseni,vaikka siihen aikaan oli Lahti upea mesta! Nykyään vaan sekopäisiä maalaisia ja matuja täynnä koko hullula...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",114056Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423587Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421893- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371799Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141482- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155