Viikon sisään olen alkanut nähdä jälkukuvia.
Jos katson pöydälle, jossa paperi, joa katson ja vieressä esim. kelmmareita. Kun nostan katseen toistuvat klemmarit näkökentässä kymmenittäin. Harvoin siis juuri se katseen kohde monistuu vaan siinä vieressä oleva juttu.
Samalla huomaan, että esim. ulkona valo/varjo kohta syventyy ja tarkentuu. Ikäänkuin joku olisi säätänyt yllättäen kontrastia näkökentässä.
Hurjan tuntuista ja olen alkanut vähän epäillä, mitä näen. Nähtävästi kuitenkin näen oikein, koska en ole ajanut autolla ojaan tai törmännyt kävellessä tolppaan.
Minulla on ollut kolmisen viikkon niska/hartiaseutu tosi jumissa. Neurologi sanoi, että näköhäiriöt eivät koskaan johdu hartiajumeista vaan aivoverenkiertohäiriiöstä. Sekin hämmentään, kun aikaisemmin on ollut joskus migreenimäistä sahalaitaa niskajumin yhteydessä ja muutaman kerran korvatulehduksen yhteydessä.
Mitä tälle tilanteelle voi tehdä ja onko se pysyvä?
En ole uskaltanut mennä hierojallekaan kun tuo kohta on niin kipeä, pelkään, että äityy kovin kipeäksi käsitelystä. Joskus on käsittely laukaissut mulle asentohuimauksen ja siinä meni päivätolkulla oksennellessa.
Mistä jälkikuvat ja heijastukset jne johtuvat
Anonyymi
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläpä samaa ongelmaa. Onko sinulla selvinnyt?
- Anonyymi
Tässä on kyse siitä että jostain syystä sauva- ja tappisolut jäävät valosignaalin jälkeen aktiivisiksi ja tuottavat hermosignaalia ilman ärsytystä, eli verkkokalvon dynaamisesta poikkeamasta kyse, sekä sauva- ja tappisolujen energian tuotannon ja samalla näiden solujen solubiologian poikkeamasta normaaliin nähden.
Silmänpohjan kuvaus ja osaavan silmälääkärin arvio kuvista mahdollisesti poissulkee silmän pohjan näkyvät selittävät tekijät.
Sinänsä ilmiö tapahtuu jokaisella kun valon lähde on tarpeeksi kirkas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113