Viikon sisään olen alkanut nähdä jälkukuvia.
Jos katson pöydälle, jossa paperi, joa katson ja vieressä esim. kelmmareita. Kun nostan katseen toistuvat klemmarit näkökentässä kymmenittäin. Harvoin siis juuri se katseen kohde monistuu vaan siinä vieressä oleva juttu.
Samalla huomaan, että esim. ulkona valo/varjo kohta syventyy ja tarkentuu. Ikäänkuin joku olisi säätänyt yllättäen kontrastia näkökentässä.
Hurjan tuntuista ja olen alkanut vähän epäillä, mitä näen. Nähtävästi kuitenkin näen oikein, koska en ole ajanut autolla ojaan tai törmännyt kävellessä tolppaan.
Minulla on ollut kolmisen viikkon niska/hartiaseutu tosi jumissa. Neurologi sanoi, että näköhäiriöt eivät koskaan johdu hartiajumeista vaan aivoverenkiertohäiriiöstä. Sekin hämmentään, kun aikaisemmin on ollut joskus migreenimäistä sahalaitaa niskajumin yhteydessä ja muutaman kerran korvatulehduksen yhteydessä.
Mitä tälle tilanteelle voi tehdä ja onko se pysyvä?
En ole uskaltanut mennä hierojallekaan kun tuo kohta on niin kipeä, pelkään, että äityy kovin kipeäksi käsitelystä. Joskus on käsittely laukaissut mulle asentohuimauksen ja siinä meni päivätolkulla oksennellessa.
Mistä jälkikuvat ja heijastukset jne johtuvat
Anonyymi
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläpä samaa ongelmaa. Onko sinulla selvinnyt?
- Anonyymi
Tässä on kyse siitä että jostain syystä sauva- ja tappisolut jäävät valosignaalin jälkeen aktiivisiksi ja tuottavat hermosignaalia ilman ärsytystä, eli verkkokalvon dynaamisesta poikkeamasta kyse, sekä sauva- ja tappisolujen energian tuotannon ja samalla näiden solujen solubiologian poikkeamasta normaaliin nähden.
Silmänpohjan kuvaus ja osaavan silmälääkärin arvio kuvista mahdollisesti poissulkee silmän pohjan näkyvät selittävät tekijät.
Sinänsä ilmiö tapahtuu jokaisella kun valon lähde on tarpeeksi kirkas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768