Vaimoni ja vieras

Anonyymi

Ensimmäinen kertamme vieraan kanssa oli ikimuistoinen. Olin jo jonkin aikaa kärttänyt häntä kokeilemaan toista miestä ja olimme jo pariin kertaan miettineet erästä puolituttua. Päätimme toteuttaa tämän jos mies suostuu. Minä otin asian ensiksi puheeksi hänen kanssaan ja kun vaimoni liittyi joukkoon, hän hetken emmittyään suostui. Seuraavana lauantaina hän saapui meille hetken hermostuneen juttelun jälkeen tuumimme että on aika aloittaa. Makuuhuoneessa hän riisui itsensä, minä riisuin vaimoni ja asettelin hänet selälleen sängylle. Otin housuni pois, istuin nojatuoliin ja nyökkäsin vieraallemme luvan. Vaimoni värähti rajusti kun hän tunsi vieraamme levittävän hänen jalkansa ja alkavan nuolla. Silmät olivat vaimolla tiukasti kiinni mutta näin hänen nauttivan nuolemisesta. Pian vieraamme otti seisovan kalunsa käteen ja ohjasi sen vaimoni sisään. Minä runkkailin omaani katsellessani. Vaimoni huokaili työntöjen tahdissa. Itse akti oli aika pian ohi, kaveri laukesi ynähtäen ja hieroi vielä nivusiaan vaimoni häpykumpua vasten. Vetäydyttyään vaimostani hän jäi hänen vierelleen hetkeksi makaamaan, käsi vaimoni rinnalla. Vaimonikin toipui jännityksestään, joimme lasin viiniä ja pyysin lopuksi vaimoani ottamaan vieraalta lopuksi suihin. Vaimoni otti puolivelton kalun käteensä ja alkoi suukotella terskaa, kohta imaisten kovenevan elimen suuhunsa. Hetken kuluttua vieraamme laukesi toistamiseen, nyt vaimoni rinnoille. Nopean suihkun jälkeen loppuhalaukset ja vieras poistui.
Tämän jälkeen on sama kaveri ollut pariinkin kertaan naimassa vaimoni kanssa ja saa nykyään vaimonikin laukemaan kanssaan. -Pasi-

5

7329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja tunsit että on kova kusihätä.

      • Anonyymi

        Muutama kuukausi sitten kutsuimme vieraaksi erään miehen johon olen tutustunut töiden kautta. Meitä kymmenkunta vuotta nuorempi, ja se mikä oli kiintoisaa oli kaverin kalun koko. Olimme erään työmatkan aikana poikenneet erään hotellin salilla ja jälkeenpäin saunassa ja voin sanoa etten moista aisaa ole ennen luonnossa nähnyt. Ainakin ne kuuluisat 20 senttiä pituutta ja todella paksu. Olin vaimolleni kertonut hänestä ja pikkuhiljaa syntyi ajatus koittaa miten asia etenisi. Minä avasin pelin eräässä tapahtumassa ja kysyin varovasti mitä hän tykkäisi ajatuksesta antaa vaimoni kerrankin kokeilla isokaluista miestä. Asiat etenivät lopulta tapaamiseen asti.
        Lauantai-ilta, kello tuli 19.00 kun näin tutun auton ajavan pihaan. Huikkasin vaimolleni että tulee mukaan kun avaan oven. Kaveri soitti ovikelloa, avasin oven ja päästin hänet sisään. Hän näki vaimoni ja ojensi ruusukimpun hänelle. Pisteet siitä. Toivotimme hänet tervetulleeksi ja istuimme olohuoneeseen johon olin jo kaatanut lasit kuohuvaa. Juttelimme hetken, huomasin että vaimoni katseli häntä jo aidosti kiinnostuneena. Hetken päästä, kun tuli hiukan vaivautuneen oloinen hiljaisuus, tuumin että eiköhän olisi aika aloittaa... Siirryimme makuuhuoneeseen.
        Vaimoni pyysi vierastamme riisuuntumaan, samalla riisuen itsensä alusvaatteilleen. Kun vieraamme lopuksi laski bokserinsa, oli vaimoni vuoro vetää syvään henkeä. "Jestas..." oli ensimmäinen sana joka tuli hänen suustaan. Puolijäykkä kalu oli jotain ihan muuta kuin minun normikikkelini. Vaimoni otti sen käteensä ja paljasti terskan nahan alta. Hetken päästä se seisoi jo koko mitassaan. Vaimoni virnisti minulle ja otti terskan suuhunsa, imi hetken ja nuoli vartta. "Valtava" sanoi hän ja pudotti pikkarinsa ja rintaliivit pois. Hän viittasi vieraamme vierelleen sänkyyn ja avasi reitensä, kietoi itsensä vieraamme ympärille ja suuteli miestä hartaasti. "Nuole mua kulta" hän sanoi ja tarjosi jalkoväliään vieraallemme. Minä olin nyt jo riisuuntunut ja katselin lumoutuneena kun vieraamme nuoli vaimoani. Vaimoni kiemurteli taitavassa käsittelyssä ja hetken päästä jo kaartui selkä ja kuulin tutun voihkinnan. Hän tuli rajusti ja pimpistä valahti liraus nesteitä, hän kostuu aika hyvin. Toivuttuaan ensimmäisestään hän pyysi vierastamme sisäänsä. "Varovasti jooko?" Vieraamme hieroi terskallaan vaimoni alahuulia ja alkoi hivuttamaan itseään sisään... Kun terska oli sisällä vaimoni pyysi odottamaan hetken. Hän totutteli valtavaan kaluun ja otti sitten kaveria lanteista ja alkoi työntää vastaan. Pikkuhiljaa koko kalu painui vaimooni. Pikkurouvan ilme oli paljonpuhuva, posket punoittaen hän tunnusteli aisaa sisällään. Hän nyökkäsi vieraallemme, joka aloitti rauhallisen nainnin. Hän imi vaimoni rintaa samalla kun työnsi kalunsa aivan pohjaan, vaimoni huohotti ja inisi aina kun kalu pohjasi hänen pimppinsä. " Voi että se tuntuu hyvältä..... " hän sanoi. He suutelivat. He vaihtoivat asentoa siten että vaimoni tuli päälle, mies sai taas vaimoni rinnat suuhunsa ja vaimoni paineli itseään miehen kalun vartta pitkin. Hetken naituaan alkoi vieraamme huohottamaan ja kun vaimoni kurotti takakautta kätensä hänen kasseilleen , hän ei voinut enää pidätellä. Hän laukesi karjahtaen, tuo upea elin syvällä kultani sisällä. Hän oli vetää itsensä ulos kun vaimoni sanoi " pysy sisällä kulta, pysy..." ja alkoi hieromaan klitoristaan, niin hyvää teki tuo kalu hänen sisällään että hetken päästä vaimoni sai illan toisen orkkunsa. Hän retkahti miehen päälle ja samalla jo pehmentynyt elin pullahti ulos. Lakanalle valui aika annos vaimoni nesteitä ja spermaa.
        Minä laukesin samalla hetkellä vatsalleni, olin runkannut kuin heikkopäinen koko aktin ajan. Loppuilta sujui alkuun jutellen, vaimoni istui hänen vierellään hyväillen tuota ihmeellistä elintä. He rakastelivat vielä toiseen kertaan, sen jälkeen oli vaimollani paikat sen verran hellinä että tyydyimme sopimaan ettei tämä kerta jää viimeiseksi. Eikä se todellakaan jäänyt. Vaimoni on sanonut monesti että tuo eka kerta oli jotain aivan käsittämättömän upeaa.
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kuukausi sitten kutsuimme vieraaksi erään miehen johon olen tutustunut töiden kautta. Meitä kymmenkunta vuotta nuorempi, ja se mikä oli kiintoisaa oli kaverin kalun koko. Olimme erään työmatkan aikana poikenneet erään hotellin salilla ja jälkeenpäin saunassa ja voin sanoa etten moista aisaa ole ennen luonnossa nähnyt. Ainakin ne kuuluisat 20 senttiä pituutta ja todella paksu. Olin vaimolleni kertonut hänestä ja pikkuhiljaa syntyi ajatus koittaa miten asia etenisi. Minä avasin pelin eräässä tapahtumassa ja kysyin varovasti mitä hän tykkäisi ajatuksesta antaa vaimoni kerrankin kokeilla isokaluista miestä. Asiat etenivät lopulta tapaamiseen asti.
        Lauantai-ilta, kello tuli 19.00 kun näin tutun auton ajavan pihaan. Huikkasin vaimolleni että tulee mukaan kun avaan oven. Kaveri soitti ovikelloa, avasin oven ja päästin hänet sisään. Hän näki vaimoni ja ojensi ruusukimpun hänelle. Pisteet siitä. Toivotimme hänet tervetulleeksi ja istuimme olohuoneeseen johon olin jo kaatanut lasit kuohuvaa. Juttelimme hetken, huomasin että vaimoni katseli häntä jo aidosti kiinnostuneena. Hetken päästä, kun tuli hiukan vaivautuneen oloinen hiljaisuus, tuumin että eiköhän olisi aika aloittaa... Siirryimme makuuhuoneeseen.
        Vaimoni pyysi vierastamme riisuuntumaan, samalla riisuen itsensä alusvaatteilleen. Kun vieraamme lopuksi laski bokserinsa, oli vaimoni vuoro vetää syvään henkeä. "Jestas..." oli ensimmäinen sana joka tuli hänen suustaan. Puolijäykkä kalu oli jotain ihan muuta kuin minun normikikkelini. Vaimoni otti sen käteensä ja paljasti terskan nahan alta. Hetken päästä se seisoi jo koko mitassaan. Vaimoni virnisti minulle ja otti terskan suuhunsa, imi hetken ja nuoli vartta. "Valtava" sanoi hän ja pudotti pikkarinsa ja rintaliivit pois. Hän viittasi vieraamme vierelleen sänkyyn ja avasi reitensä, kietoi itsensä vieraamme ympärille ja suuteli miestä hartaasti. "Nuole mua kulta" hän sanoi ja tarjosi jalkoväliään vieraallemme. Minä olin nyt jo riisuuntunut ja katselin lumoutuneena kun vieraamme nuoli vaimoani. Vaimoni kiemurteli taitavassa käsittelyssä ja hetken päästä jo kaartui selkä ja kuulin tutun voihkinnan. Hän tuli rajusti ja pimpistä valahti liraus nesteitä, hän kostuu aika hyvin. Toivuttuaan ensimmäisestään hän pyysi vierastamme sisäänsä. "Varovasti jooko?" Vieraamme hieroi terskallaan vaimoni alahuulia ja alkoi hivuttamaan itseään sisään... Kun terska oli sisällä vaimoni pyysi odottamaan hetken. Hän totutteli valtavaan kaluun ja otti sitten kaveria lanteista ja alkoi työntää vastaan. Pikkuhiljaa koko kalu painui vaimooni. Pikkurouvan ilme oli paljonpuhuva, posket punoittaen hän tunnusteli aisaa sisällään. Hän nyökkäsi vieraallemme, joka aloitti rauhallisen nainnin. Hän imi vaimoni rintaa samalla kun työnsi kalunsa aivan pohjaan, vaimoni huohotti ja inisi aina kun kalu pohjasi hänen pimppinsä. " Voi että se tuntuu hyvältä..... " hän sanoi. He suutelivat. He vaihtoivat asentoa siten että vaimoni tuli päälle, mies sai taas vaimoni rinnat suuhunsa ja vaimoni paineli itseään miehen kalun vartta pitkin. Hetken naituaan alkoi vieraamme huohottamaan ja kun vaimoni kurotti takakautta kätensä hänen kasseilleen , hän ei voinut enää pidätellä. Hän laukesi karjahtaen, tuo upea elin syvällä kultani sisällä. Hän oli vetää itsensä ulos kun vaimoni sanoi " pysy sisällä kulta, pysy..." ja alkoi hieromaan klitoristaan, niin hyvää teki tuo kalu hänen sisällään että hetken päästä vaimoni sai illan toisen orkkunsa. Hän retkahti miehen päälle ja samalla jo pehmentynyt elin pullahti ulos. Lakanalle valui aika annos vaimoni nesteitä ja spermaa.
        Minä laukesin samalla hetkellä vatsalleni, olin runkannut kuin heikkopäinen koko aktin ajan. Loppuilta sujui alkuun jutellen, vaimoni istui hänen vierellään hyväillen tuota ihmeellistä elintä. He rakastelivat vielä toiseen kertaan, sen jälkeen oli vaimollani paikat sen verran hellinä että tyydyimme sopimaan ettei tämä kerta jää viimeiseksi. Eikä se todellakaan jäänyt. Vaimoni on sanonut monesti että tuo eka kerta oli jotain aivan käsittämättömän upeaa.
        -Pasi-

        Yksi kokemus vaimoltani vielä puuttui, yksittäisiä vieraita on ollut mutta ei vielä useampaa samana iltana. Nyt sekin on koettu. Olimme sopineet kolmen keskenään tutun, joista yhden tunsimme jo ennestään, kanssa session lauantai-illaksi. Olimme molemmat jännityksestä soikeina kun kello kävi kohti ilta-kuutta ja näimme auton kaartavan pihatielle. Kun ovikello soi, kysyin vielä vaimoltani "oletko varma että haluat koittaa?" Hän empi hetken mutta nyökkäsi sitten.
        Avasin oven ja vieraamme tulivat peremmälle. Tervehdimme, he halasivat vaimoa ja menimme olohuoneeseen. Juttelimme, tutustuimme ja näin kavereista että heitäkin jännitti. Tarjosin kaikille gin tonicit ja tuumin että kai tästä voitaisiin aloittaa. "Vai mitä olette mieltä?" Kuka olisi ensimmäinen..? Vaimoni katsoi lähinnä istuvaa Juhaa ja tuumi että hän voisi tulla ekaksi. Juha nikotteli hiukan mutta antoi sitten kunnon pusun vaimoni suulle ja naurahti hermostuneesti. Olimme pedanneet vierashuoneeseen parisängyn ja vaimoni johdatti hänet sinne, jättäen oven auki. Vaimoni tipautti mekkonsa lattialle jättäen vain pikkarit jalkaansa ja odotti että Juha saisi vaatteensa pois. Me muut seurailimme tapahtumia olohuoneesta käsin. Vaimoni tutki kiinnostuneena Juhan alastonta vartaloa ja polvistui ottamaan kivan kokoisen kalun suuhunsa.
        Viimeistään nyt Juhakin rentoutui. Hetken imettyään vaimoni otti pikkarit pois, iski meille muille silmää ja kävi sängylle pitkälleen, jalat kutsuvasti levällään. Juha oli jo työntymässä häneen kun vaimo pyysi häntä ensin nuolemaan. Ei kulunut kuin hetki kun vaimoni alkoi huohottamaan ja pian hän laukesi valittaen. "Tule kulta mun sisään" hän sanoi ja Juha työntyi kerralla pohjaan asti. Alkoi tomera nainti. Juha työnsi kaluaan vaimooni joka vastasi lanteillaan. Hetken naituaan Juha käänsi vaimoni kontilleen ja työntyi takaa päin. Vaimoni kurotti kätensä hänen kasseilleen ja silloin tuli Juha karjaisten. Hän piteli vaimoni lantiosta kiinni ja laski kaiken syvälle vaimoni pimppiin. Minä olin jo riisunut itseni alastomaksi, ja kun Juha vetäytyi vaimostani olin jo valmiina siivoamaan jäljet. Noro valkoista lirahti vaimostani kun levitin häpyhuulet ja nuolin pimpin puhtaaksi. "Seuraava innokas tänne" hihkaisin olkkariin ja Toni sanoi että hän voisi olla seuraava. Hän asettui vaimoni viereen ja otti nännin huuliensa väliin, samalla sormeillen vaimoni jalkoväliä. Vaimoni ynisi tyytyväisenä, tissi Tonin suussa ja hamusi tämän pippelin käteensä. Hetken runkattuaan hän kiipesi Tonin päälle ja ohjasi seisovan elimen sisäänsä. Minä ja vielä jäljellä oleva Hannu katselimme kiiman vallassa kun Tonin kalu upposi kerta kerran jälkeen vaimoni sisään. Runkjssin hiljalleen, samoin Hannu. Vaimoni työnsi rintansa Tonin suuhun, joka imutti nänniä innolla. Hänkään ei kestänyt kovin pitkään vaan laukesi hiljaa valittaen vaimooni.
        "Oi kun se tuntui hyvältä" sanoi vaimo ja suuteli Tonia pitkään. "Voisin pitää pienen tauon, jos Hannulle sopii?" Hän sanoi. Hannulle sopi. Juha ja Toni istuivat kanssamme pyyhkeet lanteillaan vaimo istui pelkkä paituli päällään Hannun vieressä ja lopeteltuaan paukkunsa, hän työnsi kätensä Hannun boksereitten sisään. Sieltä hän kaivoi esiin Hannun kauniin, posliiniksi ajellun kalun. Hannu nautti käsityöstä silmät suljettuina. Me katselimme lumoutuneina tätä ainutkertaista esitystä. Hannu potkaisi housunsa pois ja suuteli vaimoani pitkään. Vaimoni pudotti paitulin lattialle ja antoi Hannun tutustua rintoihinsa samalla kun hyväili tämän pippeliä. "Hitto multa tulee kohta" mutisi Hannu. Odota, sanoi vaimoni ja asettui hajareisin Hannun syliin, kalun painuessa hitaasti vaimoni valuvan märkään pimppiin. Vaimoni painoi rintansa Hannun kasvoille ja keinutteli itseään hänen kalullaan. Hannu kesti yllättävän pitkään, lopulta finaalia varten hän käänsi vaimoni lattialle ja lopuksi laukesi häneen lähetyssaarnaajassa, vaimoni jalat tiukasti hänen ympärillään. Vaimoni hieroi klitoristaan samalla ja hänkin sai ison O:n heti Hannun jälkeen. Hannu veti elimensä vaimostani, kuului maiskahtava ääni, ja kun vaimoni levitti jalkansa tiesin että putsauspalvelua tarvitaan taas...
        Ensimmäinen kierros oli takana. Olin valmistellut keittiöön pientä suolapalaa ja kuka alasti, kellä jotain pientä päällä siirryimme keittiöön. Lasi punaviiniä kaikille ja kun olimme syöneet, kysyi vaimoni ilkikurisesti hymyillen "riittääkö jollakulla vielä intoa?" Tonilla oli ensimmäisenä kalu kädessä joten he siirtyivät sängyn puolelle. Sen illan, yön ja seuraavan aamun aikana vaimoni tiristi vieraistamme kymmenkunta lastia, milloin sisäänsä, milloin rinnoilleen. Itse laskin häneltäkin 4 isohkoa orgasmia, joten kyllä hänkin nautti, vaikka paikat aamulla hellinä olivatkin. Minä sain aamulla enää suihinoton ja Hannun ja Tonin katsellessa runkkasin säästössä olleen lastin vaimoni rinnoille.
        Ajallaan vieraamme lähtivät, lupasivat tulla toistekin jos kutsu käy. En pitäisi mahdottomana...
        -Pasi-


    • Anonyymi

      Kiitos hyvä

    • Anonyymi

      Hyvin lensi Spermat runkatessani lukien tuota edellistä!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe