Oon 13v ja mulla on sellane ongelma että oon n. 181cm pitkä ja painan n. 75kiloa. Mutta mulla on miestissit ja makkaroita. Mua hävettää olla koulussa esim liikkatunneilla ku mun miestissit hölskyy jos jotain teen. Tunnen monta samanpainoista ja saman pituista ja ne eivät liiku juurikaan. Ja heillä ovat ohan normaalit rinnat kuin pojilla yleensä ovat yleensä jumppaan ja teen punnerruksia jne. Musta tuntuu että miestissit ei ikinä katoa. Ja arvaa tyykkääkö kukaan tyttökään tälläsestä pojasta jolla o miestissis tää on vaan niin perseestä
Miestissit ja mahamakkarat
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noilla mitoilla luulis olevan mitään miestissejä, mahamakkaroista puhumattakaan.
Itse olen 185 cm ja 90 kg eikä tissejä. Pikku mahakumpu on.- Anonyymi
Sitä minäkin mietin että mistä se johtuu vaikka se ei uskottavalta kuulostakaan
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin mietin että mistä se johtuu vaikka se ei uskottavalta kuulostakaan
Kuulostaa gynekomastialta, vaarallinen tauti joka voi pahimmassa tapauksessa tappaa. Kannattaa ottaa yhteyttä lääkärille jos tahdot yli kaksikymppiseksi kasvaa.
- Anonyymi
No onhan niitä monenlaisii leikkauksii missä voi ulkonäköään muuttaa. Tosin köyhällä ei oo varaa semmosii.
- Anonyymi
Tee vatsalihaksii ja treenaa käsiä kans?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894