Muita joita pelaaminen useinmiten vain nyppii?

Anonyymi

Mulla on muutama kaveri jotka eivät tee mitään muuta kun pelaavat. Ikää vähän vajaa 30v. Ensin soittavat että "Olis kiva nähdä, haluatko tulla käymään". Sitten kun olen saapunut paikalle ja tuijottanut reilun 30 mín henkilöä jolla naama kiinni ruudussa, eikä saa mitään kontaktia, mulla palaa käämi ja lähden muualle.

Nyt on ollut pitkä ajanjakso kun ei oikein ole vapaa-ajan tekemistä, kyllästyin vuosien jälkeen edelliseen harrastukseen ja ajattelin kokeilla jotain muuta. Funtsin että kun sitä joskus tulee pelailtua niin kai sitä voisi jonkin pelin hommata. Päätin ladata Skyrimin Steam palvelusta kun sitä on aikoinaan kehuttu. Jaksoin tapella hahmon luomisen läpi alkukävelystä vähän eteenpäin, kunnes päätin että nyt avaan tehtävänhallinnan ja sieltä valikosta, pakota Skyrimin lopetus. Ehkä toi olisi pitänyt kokea joskus vuosia sitten. Ja muutenkin toi helvetinmoinen säätäminen jotta pääsee takkuillen ohjaamaan jotain tärähtäneen näköistä pandapäistä vajakkia joka ampuu salamoita käsistä, ei houkuta.... onneksi maksoi enää vaan 15e mutta sillä rahalla olisin saanut muutaman päivän safkat

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

liian moni tunnistaa itsensä tosta perus hikisen pelinörtin kuvaukseta....

• Anonyymi

Minulle konsolipelaaminen oli alkuvaiheessa vuonna 2010-2011 kuin huumetta. Unchartedin pelasin ensin, koska tuli konsolin mukana ja GTA 4 tuli seuraavaksi. Molemmilla peleillä oli vahva henkinen vaikutus ja kun Uncharted loppui, niin tuntui kuin olisi menettänyt jotain tärkeää ja oli haikeakin olo hetken aikaa. Samoin kävi GTA4:ssa ja peli oli aloitettava heti uudestaan alusta. Molempien pelaamiseen käytin viikkoja. Vastaavia tuntemuksia ei enää tule peleihin liittyen kun on jo pelaamiseen tottunut, mutta kyllä vikaa on peleissäkin, että eivät herätä enää suurempia tunteita. Last of Us 2 on positiivinen poikkeus ja todellinen huippupeli vaikka aluksi laajalti haukuttiinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1929
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      286
      1070
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      889
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. 73
      722
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe