Koronaakin suurempi riesa on tämä keskistelupalsta.
Typeryyden kiihdytys
23
143
Vastaukset
- Anonyymi
Valvonta ei ainakaan toimi.
- Anonyymi
Mitä sinä olisit poistanut tällä luennalla? Liian pitkät lauseet vai?
- Anonyymi
Mitäs varten tätä pitää lukea jos on riesa ? johan tänne tullessaan pitäisi älytä mitä täällä on.
- Anonyymi
Sanos muuta! Tästäkin pitää valittaa, koska nyt ei tainnut enää löytyä sopivaa kohdetta. Jokainen tänne kirjoittava ja tätä lukeva on erilaisempi kuin vasepuukin tykkääjät. Siellähän toinen kertoo olevansa vessanpöntöllä syynä kova kaki. Tämäkös sitten saa tykkäyksiä ja niillä mitataan someystävien suosiota ja sitä pysyvää ystävyyttä.
Näille henkilöille suosittelen Ylilaudan keskustelupalstaa, jossa taatusti tulee henkisesti turpaan. Kaiken soopatavaran joukossa on kirjoittajina myös hyvin oppineita tyyppejä. - Anonyymi
Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?
Opettele käyttämään tietokonetta tai puhelintasi. On muitakin osoitteita. Valvonta on hyvää, harvinaisen hyvää verrattuna muihin osioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?
Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?
Ihmisiä on niin monenlaisia ja jokainen meistä tarvitsee jonkun purkukanavan. On parempi, että pöljät ja sellaiseksi aikovat saavat mellastaa hiljaisesti. Vaihtoehtona olisi asioiden huutelu jossain julkisella paikalla, eikä käsitykseni mukaan sellainen saa kovinkaan monta ihmistä huuteluun liittymään, vaikka olisivatkin yhtä pöljiä. Tämä palsta on omiaan minullekin, jolla tahtoo lääkitys unohtua harva se aamu. Pienet hepulikohtaukset hoidan sitten lukemalla tätä palstaa, eikä siitä olo ainakaan enempää mene sekaisin. Päinvastoin, koska palstalta löytyy tyyppejä joka lähtöön ja vaivaan kuin vaivaan annetut ohjeet pätevät aina! Tällaista palstaa ei kannata pitää sinua varten ainoastaan, olet liian terve, vamaankin omasta mielestäsi. Niin minäkin ja lähdenpä tästä Lentualle mäenlaskuun. Hiphei ja hurraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.
Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.
Olkee siellä piilossa ilman tietokonetta sitten, vaikka en minä sinua usko. Sinulla on kuitenkin älypuhelin, sekin on tietokone. Sitä kokemustahan kyllä löytyy, vuan en ventovieraille ala jutustella tyhjän päiten. Enkä nyt jouva, kun pittää avata ovi hoitajalle.
- Anonyymi
Just niin!
- Anonyymi
Niin, tämä keskustelupalsta on maailmanlaajuinen ja hyvin verrattavissa riesana koronaan. Laitapa nyt vintille valot päälle ja ajattele noita vertauksiasi. Typeryyttä olet tarjonnut jo moneen paikkaan syyksi ja melkeinpä kaikkeen. Olisiko sanavarastossa ehkä joku korvaava sana käyttöön? Yllätä meidät!
- Anonyymi
Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.
Oon minäkin kuhmolaista lukenut.
- Anonyymi
Paikkakunta ei kehity eikä sivisty ilman keskustelupalstaa,painakaa se mieleenne.
- Anonyymi
Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.
Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu
Soussööl meedia ovvör tee oussön.
- Anonyymi
Hulluilla on halvat sirkushuvit.
- Anonyymi
Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.
- Anonyymi
Ei ne huvit kovin halpoja ole ja tämä on tivoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.
Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.
Kysymyksiä syntyy kun ei tiedä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483