Typeryyden kiihdytys

Anonyymi

Koronaakin suurempi riesa on tämä keskistelupalsta.

23

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valvonta ei ainakaan toimi.

      • Anonyymi

        Mitä sinä olisit poistanut tällä luennalla? Liian pitkät lauseet vai?


    • Anonyymi

      Mitäs varten tätä pitää lukea jos on riesa ? johan tänne tullessaan pitäisi älytä mitä täällä on.

      • Anonyymi

        Sanos muuta! Tästäkin pitää valittaa, koska nyt ei tainnut enää löytyä sopivaa kohdetta. Jokainen tänne kirjoittava ja tätä lukeva on erilaisempi kuin vasepuukin tykkääjät. Siellähän toinen kertoo olevansa vessanpöntöllä syynä kova kaki. Tämäkös sitten saa tykkäyksiä ja niillä mitataan someystävien suosiota ja sitä pysyvää ystävyyttä.

        Näille henkilöille suosittelen Ylilaudan keskustelupalstaa, jossa taatusti tulee henkisesti turpaan. Kaiken soopatavaran joukossa on kirjoittajina myös hyvin oppineita tyyppejä.


      • Anonyymi

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Opettele käyttämään tietokonetta tai puhelintasi. On muitakin osoitteita. Valvonta on hyvää, harvinaisen hyvää verrattuna muihin osioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Ihmisiä on niin monenlaisia ja jokainen meistä tarvitsee jonkun purkukanavan. On parempi, että pöljät ja sellaiseksi aikovat saavat mellastaa hiljaisesti. Vaihtoehtona olisi asioiden huutelu jossain julkisella paikalla, eikä käsitykseni mukaan sellainen saa kovinkaan monta ihmistä huuteluun liittymään, vaikka olisivatkin yhtä pöljiä. Tämä palsta on omiaan minullekin, jolla tahtoo lääkitys unohtua harva se aamu. Pienet hepulikohtaukset hoidan sitten lukemalla tätä palstaa, eikä siitä olo ainakaan enempää mene sekaisin. Päinvastoin, koska palstalta löytyy tyyppejä joka lähtöön ja vaivaan kuin vaivaan annetut ohjeet pätevät aina! Tällaista palstaa ei kannata pitää sinua varten ainoastaan, olet liian terve, vamaankin omasta mielestäsi. Niin minäkin ja lähdenpä tästä Lentualle mäenlaskuun. Hiphei ja hurraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.

        Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.

        Olkee siellä piilossa ilman tietokonetta sitten, vaikka en minä sinua usko. Sinulla on kuitenkin älypuhelin, sekin on tietokone. Sitä kokemustahan kyllä löytyy, vuan en ventovieraille ala jutustella tyhjän päiten. Enkä nyt jouva, kun pittää avata ovi hoitajalle.


      • Anonyymi

        Just niin!


    • Anonyymi

      Niin, tämä keskustelupalsta on maailmanlaajuinen ja hyvin verrattavissa riesana koronaan. Laitapa nyt vintille valot päälle ja ajattele noita vertauksiasi. Typeryyttä olet tarjonnut jo moneen paikkaan syyksi ja melkeinpä kaikkeen. Olisiko sanavarastossa ehkä joku korvaava sana käyttöön? Yllätä meidät!

      • Anonyymi

        Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.

        Oon minäkin kuhmolaista lukenut.


    • Anonyymi

      Paikkakunta ei kehity eikä sivisty ilman keskustelupalstaa,painakaa se mieleenne.

      • Anonyymi

        Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.

        Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu

        Soussööl meedia ovvör tee oussön.


    • Anonyymi

      Hulluilla on halvat sirkushuvit.

      • Anonyymi

        Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.


      • Anonyymi

        Ei ne huvit kovin halpoja ole ja tämä on tivoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.

        Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.

        Kysymyksiä syntyy kun ei tiedä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe