Typeryyden kiihdytys

Anonyymi

Koronaakin suurempi riesa on tämä keskistelupalsta.

23

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valvonta ei ainakaan toimi.

      • Anonyymi

        Mitä sinä olisit poistanut tällä luennalla? Liian pitkät lauseet vai?


    • Anonyymi

      Mitäs varten tätä pitää lukea jos on riesa ? johan tänne tullessaan pitäisi älytä mitä täällä on.

      • Anonyymi

        Sanos muuta! Tästäkin pitää valittaa, koska nyt ei tainnut enää löytyä sopivaa kohdetta. Jokainen tänne kirjoittava ja tätä lukeva on erilaisempi kuin vasepuukin tykkääjät. Siellähän toinen kertoo olevansa vessanpöntöllä syynä kova kaki. Tämäkös sitten saa tykkäyksiä ja niillä mitataan someystävien suosiota ja sitä pysyvää ystävyyttä.

        Näille henkilöille suosittelen Ylilaudan keskustelupalstaa, jossa taatusti tulee henkisesti turpaan. Kaiken soopatavaran joukossa on kirjoittajina myös hyvin oppineita tyyppejä.


      • Anonyymi

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Opettele käyttämään tietokonetta tai puhelintasi. On muitakin osoitteita. Valvonta on hyvää, harvinaisen hyvää verrattuna muihin osioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yleesäkin tällaista palstaa ylläpidetään? Puhukaa ja suorittakaa pa....jauhanta seininijenne sisällä,millainen valvonta sitten on?

        Ihmisiä on niin monenlaisia ja jokainen meistä tarvitsee jonkun purkukanavan. On parempi, että pöljät ja sellaiseksi aikovat saavat mellastaa hiljaisesti. Vaihtoehtona olisi asioiden huutelu jossain julkisella paikalla, eikä käsitykseni mukaan sellainen saa kovinkaan monta ihmistä huuteluun liittymään, vaikka olisivatkin yhtä pöljiä. Tämä palsta on omiaan minullekin, jolla tahtoo lääkitys unohtua harva se aamu. Pienet hepulikohtaukset hoidan sitten lukemalla tätä palstaa, eikä siitä olo ainakaan enempää mene sekaisin. Päinvastoin, koska palstalta löytyy tyyppejä joka lähtöön ja vaivaan kuin vaivaan annetut ohjeet pätevät aina! Tällaista palstaa ei kannata pitää sinua varten ainoastaan, olet liian terve, vamaankin omasta mielestäsi. Niin minäkin ja lähdenpä tästä Lentualle mäenlaskuun. Hiphei ja hurraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoppa ikkunasta ulos. Jos näkkyy sellainen tuntematon auto seisoskelevan siellä pitempään, niin paa äkkiä kone piiloon ja ukkos tai akkas myös. Ootta sitten siellä komerossa tai kellarissa ainakin viikon, niin kyllä se auto sieltä lähtöö pois uuven valvottavan luokse.

        Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kokemusta,kerro tarkemmin koska en omista tietokoneta.

        Olkee siellä piilossa ilman tietokonetta sitten, vaikka en minä sinua usko. Sinulla on kuitenkin älypuhelin, sekin on tietokone. Sitä kokemustahan kyllä löytyy, vuan en ventovieraille ala jutustella tyhjän päiten. Enkä nyt jouva, kun pittää avata ovi hoitajalle.


      • Anonyymi

        Just niin!


    • Anonyymi

      Niin, tämä keskustelupalsta on maailmanlaajuinen ja hyvin verrattavissa riesana koronaan. Laitapa nyt vintille valot päälle ja ajattele noita vertauksiasi. Typeryyttä olet tarjonnut jo moneen paikkaan syyksi ja melkeinpä kaikkeen. Olisiko sanavarastossa ehkä joku korvaava sana käyttöön? Yllätä meidät!

      • Anonyymi

        Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi löytyy vielä muutama kirjanoppinut.

        Oon minäkin kuhmolaista lukenut.


    • Anonyymi

      Paikkakunta ei kehity eikä sivisty ilman keskustelupalstaa,painakaa se mieleenne.

      • Anonyymi

        Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää rintamalinja! Hyvää juttua ja murinaa täällä. Paistetuistansa pullistansa voi kertoa someillen.

        Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se some? Jotkut siitä puhuu

        Soussööl meedia ovvör tee oussön.


    • Anonyymi

      Hulluilla on halvat sirkushuvit.

      • Anonyymi

        Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.


      • Anonyymi

        Ei ne huvit kovin halpoja ole ja tämä on tivoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy edelliseltä kirjoittajalta,jospa hän osaa kertoa selkokielellä.

        Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osannut, kun ei ollut kysymystä.

        Kysymyksiä syntyy kun ei tiedä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe