Muut suomalaiset naishiihtäjät ei pärjää.
Kepa on hirmukunnossa
13
106
Vastaukset
- Anonyyminiin, kansallisella tasolla, vaan tukku norjalaisia sinne on tyrkyllä ja ruottintytöt haastaa Juukaukea oikeasti, samoin Neprajeeva. Saksalaiset voivat yllättää, onhan siellä talaven arvokisat. 
- AnonyymiKepa teki sen mikä vaadittiin, ainoana distanssihiihtäjänä. siis suon meista. 
- AnonyymiSprintin ainut valopilkku oli Hakola, joka alkaa löytää vauhtiaan. Nyt vaan tankkaa hernesoppaa ja sianniskaa, niin alkaa taas kulkemaan. 
- AnonyymiOnhan se.... Mutta kun se ei riitä, ruotsalaiset ja norskit pyyhkii Kepalla latua.... Valitettavasti. - AnonyymiKrista Pärmäkoski tunnustaa, olen huonossa kunnossa..... Tuosta on vaikea nousta ennen huhtikuuta. Silloin lumet sulaa pois... 
 Toivottavasti on väärässä...
- AnonyymiMENE HIIHTÄMÄÄN ! 
 siis itse
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:MENE HIIHTÄMÄÄN ! 
 siis itseKävin.... Krista voittaa 3 kultamitalia 2021 MM hiihdoissa, Kyllönen 3 hopeeta,... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kävin.... Krista voittaa 3 kultamitalia 2021 MM hiihdoissa, Kyllönen 3 hopeeta,... siis Matti Kyllönen, 
 ja sanoo
 PRUUTS !!!

- AnonyymiKepa sijalla 6 perinteisen 19 km hiihdossa parhaana suomalaisena. - Anonyymikorjaus 10 km hiihdossa. 

- AnonyymiSe on Suomen maine ja kunnia, koko kansakuntana, Niskasten suvun varassa. - AnonyymiPärmis kai viihtynyt enemmän yössä kuin ladulla kun on pannut itsensä noin huonoon kuntoon 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pärmis kai viihtynyt enemmän yössä kuin ladulla kun on pannut itsensä noin huonoon kuntoon Krista on hiihtänyt itsensä julkimoksi 
 moni muu on juonut tai asentanut silikoonilla itsensä julkisuuteen, ja yleensä vähemmän positiiviseen sellaiseen, no, Northuugi on poikkeus, tehnyt NykäsMatit eli molemmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475027
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut233711
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral902725
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302670
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181851
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521341