Eipä ole kuulunut eikä näkynyt vastauksia tässä vammaisasiassa Hml:ssakaan: https://yle.fi/uutiset/3-11669233?origin=rss
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä mä ihmettelen näitä erityisihmisiä. Vanhukset ei valita, ehkä sen takia että ymmärtävät yhteiskunan ja sukupolvien merkityksen. Somalit huusi rasismia ja vaati lisää rahaa ja isompia asuntoja.
- Anonyymi
Vammaiset on aina vaatimassa esteetöntä sisäänpääsyä sun muuta erityiskohtelua. Voivoi. Aina löytyy auttajia jotka voi nostaa ei tarvitse selviytyä itse. Vammaiset vaatii kaikkea halvaantuneet heittää keihästä. Haloo. Pitäisi tunnustaa omat rajoitteet ja se tosiasia, ettei pysty samaan kuin ns. Vammaton. On mullakin lonkka sökö. Ei mulle kukasn hissiä mihinkään rakenna joudun vaan toteamaan että tuonne en nyt pääse ainaskaan tätä kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vammaiset on aina vaatimassa esteetöntä sisäänpääsyä sun muuta erityiskohtelua. Voivoi. Aina löytyy auttajia jotka voi nostaa ei tarvitse selviytyä itse. Vammaiset vaatii kaikkea halvaantuneet heittää keihästä. Haloo. Pitäisi tunnustaa omat rajoitteet ja se tosiasia, ettei pysty samaan kuin ns. Vammaton. On mullakin lonkka sökö. Ei mulle kukasn hissiä mihinkään rakenna joudun vaan toteamaan että tuonne en nyt pääse ainaskaan tätä kautta.
No sähän oot sit vaan tyhymä, jos et pidä puolias. Saavutettava ja yhdenvertainen yhteiskunta katsos kuuluu kaikille, myös teille lonkavammaisille. Samaan ei tarvikaan pystyä, siksi just sovelletaan, höpsö!
- Anonyymi
Tietenkin vammaisten oikeuksien pitää toteutua.
Virus-uhka on kuitenkin hankala asia. Voisiko asiaan löytyä ratkaisua käytännön järjestelyitä miettimällä ja hiukan rennommalla virus-politiikalla .- Anonyymi00007
Vammaisille ja työttömille ei tarvitse apua antaa. Jokainen on oman onnensa seppä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371413Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71952
- 48865
- 96859
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676