Minä elän näin

Anonyymi

Noin 5kymppisenä naisena haavemaailmassa. Mietin äsken typeryyttäni🤔, mutta huomasin, että omapa on asiani kun itselläni on hyvä olla 😀❤

18

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mitäs sä nyt koitat oikein sanoa? Koita olla vähemmän kryptinen, niin saatat edes vaikuttaa älykkäämmältä.

• Anonyymi

Hotakoot ne sen älykkyyden jotka osaa ja tietää 😜

• Anonyymi

Minä en ymmärrä yhtään mittään näistä jutuista. En oo varmasti ainakaan älykäs. Kryptisyydestä vielä vähemmän..

• Anonyymi

Kaikkihan on maksettava, eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu ☺

• Anonyymi

Voi sattunut oma typeryyteni. Yhtä vain edelleen rakastan. Menneisyyden huonoista valinnoista oppineena luotan että rakkaus voittaa❤

• Anonyymi

Ja totuus ei pala tulessakaan !!!

• Anonyymi

Ainakin En osaa En tunne taitaa olla ikätoverisi ja yhtä lailla haavemaailmassa naisten suhteen

• Anonyymi

Mie sitten oon hieman nuorempi sellainen. En kyllä haavemaassa halua elää vaan rakkaan kainaloon oikeasti päästä. Jos vain hän ottais mut eikä monimutkaistaisi liikaa ❤

• Siepä se tarkkaan mun asiani tiiät 😂 En suostu vielä puhumaan itestäni noin viiskymppisenä vaan oon nelkytä ja risat, että tiiä se 😜 Enemmän mä kaipailen nykyään kuin haaveilen.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Siepä se tarkkaan mun asiani tiiät 😂 En suostu vielä puhumaan itestäni noin viiskymppisenä vaan oon nelkytä ja risat, että tiiä se 😜 Enemmän mä kaipailen nykyään kuin haaveilen.

Äläkä sano, jotta mee töihin jos oot se sama anonyymi. Mun työpäivä on näjet jo pulkassa ja nyt otan rennosti ja suuntaan viikonlopun viettoon!

• Anonyymi

👏👍☺😜❤🎆🎆🎆😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie sitten oon hieman nuorempi sellainen. En kyllä haavemaassa halua elää vaan rakkaan kainaloon oikeasti päästä. Jos vain hän ottais mut eikä monimutkaistaisi liikaa ❤

Itsehän sitä monimutkaistat.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Siepä se tarkkaan mun asiani tiiät 😂 En suostu vielä puhumaan itestäni noin viiskymppisenä vaan oon nelkytä ja risat, että tiiä se 😜 Enemmän mä kaipailen nykyään kuin haaveilen.

Niin et oo vielä viiskyt vaan 49,99 vuotta. Kohta vasta korot kattoon vai mitä? Onko millanen viidenkympin villitys päällänsä?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin et oo vielä viiskyt vaan 49,99 vuotta. Kohta vasta korot kattoon vai mitä? Onko millanen viidenkympin villitys päällänsä?

Aika lähellä, käännä vaan kolme viimestä numberoa ja ittes ympäri, niin mie näytän sulle mimmonen villitys on päällä 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kans sellanen haaveilija... Elän jossain haavemaailmassa et pääsisin hänen luokseen ikuisesti yhdessä ❤️
        Ei edelleenkään oo rohkeutta... Sit ryven yksinäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sitä monimutkaistat.

En monimutkaista enää. T: Systeemiajattelija 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En monimutkaista enää. T: Systeemiajattelija 😉

Hienoa että olet päässyt asiassa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      86
      2483
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1321
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      101
      750
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe