Posti kulkee kun Kusti polkee

Anonyymi

Muutama vuosi sitten toimin erääb firman kuriirina, vein kirjeitä ja paketteja .
Työ oli helpooa ja työkaverit mukavia.

Eräs marraskuinen ilta on jäänyt mieleen.
Olin jo löhdössä himaan kun porttipuhelin hälytti .Vielä joku mattimyöhäinen taas, manailin nutta painoin sitten avausnappia.

Hetken kuluttua ovi svautui ja nainen astui sisään.Ja millainen nsinen!
Pitkä, yönmusta nainen, pukeutunut seksikkäösti kuin Tina Turner nuorena.

5

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mykistyin ja vain tuijotin naista. Hänen vartalonsa näytti täydelliseltä! Rinnat kohoilivat kiihtyneen hengityksen tahtiin ja lantion kaari näytti aistilliselta. Viimein nainen ojensi pikku paketin minulle. "Sori ku oon vähä myöhässä, viititkö vielä ottaa tän?"

      • Anonyymi

        Hetken naista tuijotettuani tokenin sen verran, että otin paketin naisen kädestä. "Ei se mitään, vielähän tämä ehtii!" tokaisin. Nainen hymyili aurinkoisesti ja iski silmää. "Ei sulla sattuis olee tänä iltana vapaata? Asun tuossa ihan lähellä, voisit tulla iltakahville!" Hetken nieleskeltyäni sain soperrettua: "Hmmm jooo eihän mulla mitää...kyllä mä mielelläni tuun..." Nainen sanoi: "Siispä sovittu! Oon kotona tossa iltaseitsemän jälkeen."
        Hän hävisi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Jäin miettimään, oliko tuo äskeinen oikeasti tapahtunut vai olinko nähnyt unta. Sydämeni hakkasi ja hikeä pukkasi otsalle. Menin keittiöön juomaan lasillisen vettä. Samalla mietin, oliko pitkään sinkkuelämääni nyt tulossa muutos...


    • Anonyymi

      Tuijotin vain tuota upeaa ilmesrystä.Olin nähnyt tuollaisia seksipommeja vain Karibialla ja tuntui uskomattomalta nähdä

      • Anonyymi

        T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
        Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
        re you ok? Ive got an urgent mail to UK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T uollainen nainen täällä kylmänä ja pimeänö marraskuun iltana
        Mutta kyllä hön oli todellinen eikä kangaatus, sillä nainen heilutti kädessään olevaa suurikokoista kirjekuorta kasvojeni edessä ja sanoi - hello a
        re you ok? Ive got an urgent mail to UK.

        Sain vihdoinkin nostettua katseeni hänen täyteläisista rinnoistaan jotka sojottivat painovoimaa uhmaten juuri silmieni tasolla ja ohut valkoinen toppi paljasti kovettuneet nännit .Ne olivat kuin viinipullon korkit.
        Hän oli päätä pidempi minua noissa korkosaappaissaan. Mustat tiukat farkut ja musta nahkatakki Tumma latinonainen. Unelmieni syntinen nainen !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe