ketjujen lyhennys

mopo

miten ne ketjut lyhennetään kun olen irrottanut ne niin pitäis nyt saada lyhennettyä niitä?

23

10400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butressor

      katkaisemalla osan niist

      • Anonyymi

        Kuuluuko derbin vauhtipyörä liikkua edes takaisin


    • pevu

      nii no kyllä mä nyt sen tiesin mutta millä ja miten ne katkaistaan?

      • fghn

        Ketjujen katkaisijat.


      • jätkä..88
        fghn kirjoitti:

        Ketjujen katkaisijat.

        eikö oo muuta keinoo ku ei oo katkasijaa


      • ex_mopomies
        jätkä..88 kirjoitti:

        eikö oo muuta keinoo ku ei oo katkasijaa

        Pistä vaikka ruuvipenkkiin sitten rälläkällä otat ketjusta sen tapista sen lintatun osan pois ja sopivalla temmillä lyöt sen irti, vaikka naulalla ja vasaralla


    • Jykä

      Miksi kyselette ihan turhia kysymyksiä vai eikö nykypäivänä enää osata tehdä mitään itse päättelemällä... minä kun lyhensin ketjut en siihen mitään kyseleyitä tarvinnut.. minä kun vaihdoin oikean puolen kampikammion stefan, en siihen kyselyitä tarvinnut. Minä kun purin mopon en siihen mitään kyselyitä tarvinnut....!!!!!!!!!!!!

      • Jykä

        anteeksi edelliseen viestiini siis ei näin oikean puolen kampikammion stefan vaan kampikammion oikean puolen stefan elikkä kytkin puolen


      • hio,
        Jykä kirjoitti:

        anteeksi edelliseen viestiini siis ei näin oikean puolen kampikammion stefan vaan kampikammion oikean puolen stefan elikkä kytkin puolen

        voi vittu!minä,minä,minä,minä!!!voi perkele ku oot kätevä jätkä!ei vittu....


      • jätkä..88
        hio, kirjoitti:

        voi vittu!minä,minä,minä,minä!!!voi perkele ku oot kätevä jätkä!ei vittu....

        ei kaikki oo yhtä lahjakkaita ja täydellisiä syntyessään ku sinä.. minäminäminä


      • jykä
        jätkä..88 kirjoitti:

        ei kaikki oo yhtä lahjakkaita ja täydellisiä syntyessään ku sinä.. minäminäminä

        hölmöjä te kyllä olette... ei kannata ostaa mopoa jos ei osaa korjata..


      • Xvk
        jykä kirjoitti:

        hölmöjä te kyllä olette... ei kannata ostaa mopoa jos ei osaa korjata..

        Tiesitkö olevasi itsekäs itserakas kusipääpaska


    • Koppap

      No tuskin sinä "jykä" oot itekkään kaikkea heti osannut ? Katsos kysymmällähän sitä oppii ja tuskin kysymisesta kellekkään haittaa on ?

    • yuis

      tuuppa jykä käymään...

      • lukutaidot 5/5

        jykä varmaan tuleekin lukemaan tän kun edellisen viestinsä kirjoitti 8 vuotta sitten...


    • homo2

      voi vittu tääs tän suomi24 sen laatu

    • 2016xD

      Se on 2016 aattelin vaa sanoo moro.

      • 2016XD-2-

        MOi?


      • Morjenstaa

        Moro


      • Morjenstaa kirjoitti:

        Moro

        TERVE JA HEIPÄHEI


    • mopo-uuno

      Kaikkein näppärämmin- pistät isomman eturattaan jos mahtuu. Tulee samalla uusittua se kun kuluu nopammin kuin takaratas.

    • SilvoMunat

      venytä esinahka ja viillä sitten mattoveitsellä liiat pois, näin sinusta tulee pyhä mies ja olet pelastettu.
      ei kannat ketjujen yms. kanssa pelata, mutta esinahka ja sitten oikea sikavapaa ruoka.
      sdp suomessa on nääs pakko islamisaatio menossa.

    • Anonyymi

      .:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe