Hei, olen 21v mies ja kärsin erektiovaikeuksista. Erosin muutama kuukausi sitten tyttöystävästä, jonka kanssa seksi onnistui hyvin. Olen löytänyt nyt uuden tyttöystävän, mutta seksi ei ole kertaakaan onnistunut. Ajatus ahdistaa minua päivittäin, kun mietin että onko vika fyysinen vai psyykkinen. Aamuisin ja monesti päiväunien jälkeen on kova erektio yllä, ja se on helppo saavuttaa ajatuksen voimalla, mikäli sitä ei muuten ole ja se pysyy hyvin eikä laske heti. Mutta monesti esimerkiksi masturboidessa erektiota on vaikea ylläpitää. Samalla ajatukset pyörivät ongelmani ympärillä. Vastaavaa ei ollut edellisen suhteen aikaan.
Psyykkisiä syitä?
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos uusi tyttöystävä ei ole niin viehättävä että se vaikuttaa tuohon.
- Anonyymi
Voisi olla päin vastoinkin. Rimakauhu viehättävän naisen edessä. Tai rimakauhu huomattavan seksuaalisen naisen edessä. Itse naisena olen monen suhteen alussa törmännyt miehen seisokkiongelmaan, mutta asian yli on aina päästy. Nk. paineen ottaminen asiasta ei mitään auta. Tosin erektiolääke saattaa auttaa alkuvaikeuksien yli pääsemisessä.
Kannattaa harkita naisen tyydyttämistä muilla keinoin, ettei hän turhaudu. Ja seksiin liittyvistä asioista on uskallettava puhua, vaikka vaikealta tuntuisi.
- Anonyymi
Sanomasi perusteella luulen että..
Vika on fyysinen.
Selkärankasi on kasassa.
Sen takia dikki ei toimi hyvässä synkassa aivojen kanssa.
Yritä saada selkä pidemmäksi niin saattaa helpottaa- Anonyymi
Meinaatko että venytyshoito on tarpeen ja kuinka se tapahtuu?
- Anonyymi
Eikö tyttöystäväsi osaa ottaa suihin? Kyllä sellaisen 15 minuutin kurkulla naimisen ja imuttelun jälkeen pitäisi seisoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569