Hei, olen 21v mies ja kärsin erektiovaikeuksista. Erosin muutama kuukausi sitten tyttöystävästä, jonka kanssa seksi onnistui hyvin. Olen löytänyt nyt uuden tyttöystävän, mutta seksi ei ole kertaakaan onnistunut. Ajatus ahdistaa minua päivittäin, kun mietin että onko vika fyysinen vai psyykkinen. Aamuisin ja monesti päiväunien jälkeen on kova erektio yllä, ja se on helppo saavuttaa ajatuksen voimalla, mikäli sitä ei muuten ole ja se pysyy hyvin eikä laske heti. Mutta monesti esimerkiksi masturboidessa erektiota on vaikea ylläpitää. Samalla ajatukset pyörivät ongelmani ympärillä. Vastaavaa ei ollut edellisen suhteen aikaan.
Psyykkisiä syitä?
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos uusi tyttöystävä ei ole niin viehättävä että se vaikuttaa tuohon.
- Anonyymi
Voisi olla päin vastoinkin. Rimakauhu viehättävän naisen edessä. Tai rimakauhu huomattavan seksuaalisen naisen edessä. Itse naisena olen monen suhteen alussa törmännyt miehen seisokkiongelmaan, mutta asian yli on aina päästy. Nk. paineen ottaminen asiasta ei mitään auta. Tosin erektiolääke saattaa auttaa alkuvaikeuksien yli pääsemisessä.
Kannattaa harkita naisen tyydyttämistä muilla keinoin, ettei hän turhaudu. Ja seksiin liittyvistä asioista on uskallettava puhua, vaikka vaikealta tuntuisi.
- Anonyymi
Sanomasi perusteella luulen että..
Vika on fyysinen.
Selkärankasi on kasassa.
Sen takia dikki ei toimi hyvässä synkassa aivojen kanssa.
Yritä saada selkä pidemmäksi niin saattaa helpottaa- Anonyymi
Meinaatko että venytyshoito on tarpeen ja kuinka se tapahtuu?
- Anonyymi
Eikö tyttöystäväsi osaa ottaa suihin? Kyllä sellaisen 15 minuutin kurkulla naimisen ja imuttelun jälkeen pitäisi seisoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253963Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362729- 692713
- 1602596
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.622411Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562365Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352275- 351862
- 501845
- 1291530