Nivalan nuorisoseura, Urjanlinna, Tanssiklubi ym ym ym.
Onko enää missään tansseja ?
Tanssien peruutuksia
13
288
Vastaukset
- Anonyymi
Keski-Suomessa on vaikka sielläkin korona lisääntyy koko ajan. Kartanokievari, Keurusselkä ja Kivistö ainakaan ei vielä ole peruneet
- Anonyymi
Paritanssikoulut laittavat touhun jäähylle ympäri Suomen tai toimintaa jatketaan äärimmäisin turvatoimin.
- Anonyymi
Härmän kuntokeskuksessa Etelä-Pohjanmaalla tanssit jatkuvat edelleen.
- Anonyymi
Vihdon on Kivistöllä ja KartanoKievarillakin herätty ja joulukuun tanssit peruttu
- Anonyymi
Hirvensuulissa Huittisissa tanssitaan koko joulukuun eri päivinä ja naistentanssejakin löytyy. Porukka tosin vähän vanhempaa.
http://tanssi.net/fi/p/1633.html
Siis onkohan toi nyt varmasti totta?!
Kannattaa tarkistaa ennenkuin sinne ajaa: https://hirvensuuli.webnode.fi/yhteystiedot/- Anonyymi
02.12.2020 Keskiviikko
Vielä tanssitaan 🤗
Hirvensuuli, Suttila, Huittinen
Pekkaniskan 🤠 Pojat,
naistentanssit
Pekkaniskan Pojat
Vanha 😋 kokoonpano livenä 😍
Täällä on Naiset 👠
Matti Sakari vielä jaksaa
laulaa luikauttaa Lindan , jne 🤣
Tuu hyvästelee 🤧 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02.12.2020 Keskiviikko
Vielä tanssitaan 🤗
Hirvensuuli, Suttila, Huittinen
Pekkaniskan 🤠 Pojat,
naistentanssit
Pekkaniskan Pojat
Vanha 😋 kokoonpano livenä 😍
Täällä on Naiset 👠
Matti Sakari vielä jaksaa
laulaa luikauttaa Lindan , jne 🤣
Tuu hyvästelee 🤧Koska nuorimies aloittaa Pekkaniskan pojissa?
- Anonyymi
Tais tanssit loppua kaikkialla? Paitsi ravintoloiden levytanssit. Hallitus haluaa pitää talouden pyörät pyörimässä. Ja kuka välittää jos esiintyjät ja tapahtumajärjestäjät näkevät nälkää ja viettävät köyhän joulun, saati mahdollisista konkursseista?
- Anonyymi
Tanssit loppuvat hiljalleen kaikkialta viranomaisten määräyksillä ainakin muutamaksi viikoksi.
Nyt täytyy kestää ja jaksaa odottaa ne muutama viikko niin alkaa rokotukset
ja pandemian kehityssuunta kääntyy.
Sitten tanssitaan taas sydämen kyllyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssit loppuvat hiljalleen kaikkialta viranomaisten määräyksillä ainakin muutamaksi viikoksi.
Nyt täytyy kestää ja jaksaa odottaa ne muutama viikko niin alkaa rokotukset
ja pandemian kehityssuunta kääntyy.
Sitten tanssitaan taas sydämen kyllyydestä.Levillä voi tanssia
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9ceb3a33-3b61-4cef-94f4-3fb933d6f01b
Eikös se tämä Levi ollut ensimmäisessäkin aallossa hyvin sitkeästi kantona koronakaskessa? Kenen lankomies siellä oikein huseeraa?
- Anonyymi
Tarmon Talo jossain tuolla Turun puolessa näyttää pitävän vaan tansseja .
Siellä taitaa olla Pirkanmaalla kiihtymisvaihe ja suositus rajoitukset voimassa .
Tunteeko kukaan tuon Tarmon talon.- Anonyymi
Tuli väärin tuo maakunta. Turkuhan on Varsinaissuomessa.
- Anonyymi00018
Ihan hyviä tansseja ne on ja niitä on.
Mutta Kärsämäki joka kulkee vihaisen myyjän kautta muissa asioissa Kyllä me siellä Nivalassa annetaan kunhan mennään ei tahdo muutkaan uskaltaa mennä niiden jälkeen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472