Tanssien peruutuksia

Anonyymi

Nivalan nuorisoseura, Urjanlinna, Tanssiklubi ym ym ym.

Onko enää missään tansseja ?

13

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keski-Suomessa on vaikka sielläkin korona lisääntyy koko ajan. Kartanokievari, Keurusselkä ja Kivistö ainakaan ei vielä ole peruneet

      • Anonyymi

        Paritanssikoulut laittavat touhun jäähylle ympäri Suomen tai toimintaa jatketaan äärimmäisin turvatoimin.


      • Anonyymi

        Härmän kuntokeskuksessa Etelä-Pohjanmaalla tanssit jatkuvat edelleen.


      • Anonyymi

        Vihdon on Kivistöllä ja KartanoKievarillakin herätty ja joulukuun tanssit peruttu


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        02.12.2020 Keskiviikko
        Vielä tanssitaan 🤗
        Hirvensuuli, Suttila, Huittinen
        Pekkaniskan 🤠 Pojat,
        naistentanssit
        Pekkaniskan Pojat
        Vanha 😋 kokoonpano livenä 😍
        Täällä on Naiset 👠
        Matti Sakari vielä jaksaa
        laulaa luikauttaa Lindan , jne 🤣
        Tuu hyvästelee 🤧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        02.12.2020 Keskiviikko
        Vielä tanssitaan 🤗
        Hirvensuuli, Suttila, Huittinen
        Pekkaniskan 🤠 Pojat,
        naistentanssit
        Pekkaniskan Pojat
        Vanha 😋 kokoonpano livenä 😍
        Täällä on Naiset 👠
        Matti Sakari vielä jaksaa
        laulaa luikauttaa Lindan , jne 🤣
        Tuu hyvästelee 🤧

        Koska nuorimies aloittaa Pekkaniskan pojissa?


    • Anonyymi

      Tais tanssit loppua kaikkialla? Paitsi ravintoloiden levytanssit. Hallitus haluaa pitää talouden pyörät pyörimässä. Ja kuka välittää jos esiintyjät ja tapahtumajärjestäjät näkevät nälkää ja viettävät köyhän joulun, saati mahdollisista konkursseista?

      • Anonyymi

        Tanssit loppuvat hiljalleen kaikkialta viranomaisten määräyksillä ainakin muutamaksi viikoksi.
        Nyt täytyy kestää ja jaksaa odottaa ne muutama viikko niin alkaa rokotukset
        ja pandemian kehityssuunta kääntyy.
        Sitten tanssitaan taas sydämen kyllyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssit loppuvat hiljalleen kaikkialta viranomaisten määräyksillä ainakin muutamaksi viikoksi.
        Nyt täytyy kestää ja jaksaa odottaa ne muutama viikko niin alkaa rokotukset
        ja pandemian kehityssuunta kääntyy.
        Sitten tanssitaan taas sydämen kyllyydestä.

        Levillä voi tanssia
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9ceb3a33-3b61-4cef-94f4-3fb933d6f01b

        Eikös se tämä Levi ollut ensimmäisessäkin aallossa hyvin sitkeästi kantona koronakaskessa? Kenen lankomies siellä oikein huseeraa?


    • Anonyymi

      Tarmon Talo jossain tuolla Turun puolessa näyttää pitävän vaan tansseja .
      Siellä taitaa olla Pirkanmaalla kiihtymisvaihe ja suositus rajoitukset voimassa .
      Tunteeko kukaan tuon Tarmon talon.

      • Anonyymi

        Tuli väärin tuo maakunta. Turkuhan on Varsinaissuomessa.


    • Anonyymi00018

      Ihan hyviä tansseja ne on ja niitä on.
      Mutta Kärsämäki joka kulkee vihaisen myyjän kautta muissa asioissa Kyllä me siellä Nivalassa annetaan kunhan mennään ei tahdo muutkaan uskaltaa mennä niiden jälkeen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe