Olisi kiva saada Muuramesta muutakin kuin pitsaa tai kotiruokaa. Kunnon sushia ja friteerattua. Teemaviikkoja. Meksikolaistakin esm. No onneksi jkl ei pitkä mutta aina voi haaveilla
Kiinalaista ruokaa Muurameen.
12
141
Vastaukset
- Anonyymi
Olisihan se toivottavaa mutta kylässä on liian vähän mahdollisia asiakkaita.
- Anonyymi
Kun tutut loppuu niin ei saa pitsaakaan.Tarkoitan lähinnä sitä että kun tutut asiakkaat pääsee jonon ohi niin nämä ohitetut asiakkaat ovat jo siirtyneet Jyväskylään.
- Anonyymi
Apteekin vastapäätä voisi kyllä pitzan saada, mutta kun niiden pahjataikina on aivan vääristä tarpeista myllätty.
- Anonyymi
Kiinalainen ruoka vaatii kuitenkin leipomistaitoja, kuten jos aikoo saada maukkaan pitzankin aikaiseksi, sen lisäksi on hauduteltava monenlaiset kastikkeet ja lisukkeet,
se kysyy käsiä, astioita ja aikaa. Kiinteistövuokrat ovat huipussaan; - laskekaapa montako annosta a´4:n euron voitolla täytyisi loihtia kuukaudessa, ettei yrittäjänä tarvitsisi punkata firman keittiön eteisessä? Meillä oli unelma, o.k!? - Anonyymi
Pottumuusi ja läskisoosi. Ei vaadi kuin pari astiaa ja voittoa ropisee.
- Anonyymi
Kyllä!
Voi ja suola. Lihamureke kunnon lihasta. Makkarakastike ja kaalikääryleet, eikä mitään pasinlikaa ja sährämiä sekaan. Hernekeitto oikein turvotetuista herneistä ja savukylkeä, sinappia. PAISTETUT MUIKUT JA MUUSI. Riistakäristys ilman pippuria ja uunilohi kermassa. Siinä viikon ruokalista ja kauppa käy!!!!- Anonyymi
No vastaavia. Melk näiltä markeilta. Mut aina pari euroa vois heittää lisää jos enempi näppäryyttä ja aikaa ruokiin.
- Anonyymi
Vastaavat ruokalajit pilataan aina jollain paska-mausteella, makkarakastikettakaan ei osata tehdä ilman mustaa ruutia.
- Anonyymi
Luoja kun loi mulkkua niin hän katsoi muuramelaista josta se malli sitten syntyikin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782