Pvc/nahka/lateksihousut!!

Irina

Mistä saisin kyseiset housut, mielellään melko edullisesti, vaikken kyllä oleta että hinta mikään kovin edullinen olisi.
Esim. Netistä olisikos jollakin tietoa hyvistä paikoista joista voisin tilata?

Auttakaahan, hyvät nuorekset.

7

2666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

moenestakin kaupasta on saatavilla tekonahkahousuja joissa suurin osa on pvc:tä.
      Halpahalli mainos tuli just ja siinäkin oli tuollaiset. Anttila myy ainakin tekonahkahousuja jne.
      Jostain pääkaupunkiseudun seksiliikkeistä saa pvc ja latex housuja.
      Mutta. Osta ehdottomasti jostain tuollaiset. Ne ovat todella SEXYT.

• Irina

Onhan noita tullut kokeiltua, mutta ongelmana on usein se, että housut on liian väljää mallia, eivätkä niinkään istu.
        Tiukat niitten pitää olla. Eräässä kaupassa tosin törmäsin jopa hyvin istuviin housuihin, mutta sitten kuvittelin että niistä tulee jotkut jenkkakahvat, joita ei kyllä sen erikoisemmasti oikeasti tullut kuin muissakaan housuissa.
        Harmitus.

• Jukka
        Irina kirjoitti:

Onhan noita tullut kokeiltua, mutta ongelmana on usein se, että housut on liian väljää mallia, eivätkä niinkään istu.
        Tiukat niitten pitää olla. Eräässä kaupassa tosin törmäsin jopa hyvin istuviin housuihin, mutta sitten kuvittelin että niistä tulee jotkut jenkkakahvat, joita ei kyllä sen erikoisemmasti oikeasti tullut kuin muissakaan housuissa.
        Harmitus.

Oon kanssas ehdottomasti samaa mieltä että noiden housujen pitää olla ehdottomasti tiukat, ainakin perseestä ja reisistä. Eipä niitä muuten oikein kannata ostaa.
        Toivon että sä vielä jostain sellaset itsellesi löydät ja pääset sulostuttamaan tätä maailmaa ;)
        Voisko kysyy että mikä kokosia housuja sä oikein haet, ootko kovinkin pieni?

• Liz

...tekevät mittojen mukaan, materiaalista mistä haluat ja sellaisen mallin kuin haluat... www.magic-frog.net

• *mirana*

tein itse PVC-housut omista kaavoista mittojen mukaan, ja tuli muuten TÄYDELLISET!!
        eikä ees maksanu ku kangas jotain reilun satasen. Siis markoissa.

• minna
        *mirana* kirjoitti:

tein itse PVC-housut omista kaavoista mittojen mukaan, ja tuli muuten TÄYDELLISET!!
        eikä ees maksanu ku kangas jotain reilun satasen. Siis markoissa.

PVC kangasta???
        Olen koittanut etsiä sellaisia kirkkaan kiiltävän punaisia pvc housuja muuta en ole mistään löytänyt. Jos sais edes sellasta kangasta niin voishan sellaset itekkin tehdä.

• Jenni

Se on aivan pakko hankkia tuollaiset tiukat kiiltäväpintaiset pvc-housut. Itse ostin sellaiset viime syksynä ja sen jälkeen ei oo ollut pepulle taputtelijoista pulaa =)
      Suosittelen kaikille tytöille / naisille jotka haluaa jätkien kiinnittävän itseensä houmion ostamaan tuollaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe