Pvc/nahka/lateksihousut!!

Irina

Mistä saisin kyseiset housut, mielellään melko edullisesti, vaikken kyllä oleta että hinta mikään kovin edullinen olisi.
Esim. Netistä olisikos jollakin tietoa hyvistä paikoista joista voisin tilata?

Auttakaahan, hyvät nuorekset.

7

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

moenestakin kaupasta on saatavilla tekonahkahousuja joissa suurin osa on pvc:tä.
      Halpahalli mainos tuli just ja siinäkin oli tuollaiset. Anttila myy ainakin tekonahkahousuja jne.
      Jostain pääkaupunkiseudun seksiliikkeistä saa pvc ja latex housuja.
      Mutta. Osta ehdottomasti jostain tuollaiset. Ne ovat todella SEXYT.

• Irina

Onhan noita tullut kokeiltua, mutta ongelmana on usein se, että housut on liian väljää mallia, eivätkä niinkään istu.
        Tiukat niitten pitää olla. Eräässä kaupassa tosin törmäsin jopa hyvin istuviin housuihin, mutta sitten kuvittelin että niistä tulee jotkut jenkkakahvat, joita ei kyllä sen erikoisemmasti oikeasti tullut kuin muissakaan housuissa.
        Harmitus.

• Jukka
        Irina kirjoitti:

Onhan noita tullut kokeiltua, mutta ongelmana on usein se, että housut on liian väljää mallia, eivätkä niinkään istu.
        Tiukat niitten pitää olla. Eräässä kaupassa tosin törmäsin jopa hyvin istuviin housuihin, mutta sitten kuvittelin että niistä tulee jotkut jenkkakahvat, joita ei kyllä sen erikoisemmasti oikeasti tullut kuin muissakaan housuissa.
        Harmitus.

Oon kanssas ehdottomasti samaa mieltä että noiden housujen pitää olla ehdottomasti tiukat, ainakin perseestä ja reisistä. Eipä niitä muuten oikein kannata ostaa.
        Toivon että sä vielä jostain sellaset itsellesi löydät ja pääset sulostuttamaan tätä maailmaa ;)
        Voisko kysyy että mikä kokosia housuja sä oikein haet, ootko kovinkin pieni?

• Liz

...tekevät mittojen mukaan, materiaalista mistä haluat ja sellaisen mallin kuin haluat... www.magic-frog.net

• *mirana*

tein itse PVC-housut omista kaavoista mittojen mukaan, ja tuli muuten TÄYDELLISET!!
        eikä ees maksanu ku kangas jotain reilun satasen. Siis markoissa.

• minna
        *mirana* kirjoitti:

tein itse PVC-housut omista kaavoista mittojen mukaan, ja tuli muuten TÄYDELLISET!!
        eikä ees maksanu ku kangas jotain reilun satasen. Siis markoissa.

PVC kangasta???
        Olen koittanut etsiä sellaisia kirkkaan kiiltävän punaisia pvc housuja muuta en ole mistään löytänyt. Jos sais edes sellasta kangasta niin voishan sellaset itekkin tehdä.

• Jenni

Se on aivan pakko hankkia tuollaiset tiukat kiiltäväpintaiset pvc-housut. Itse ostin sellaiset viime syksynä ja sen jälkeen ei oo ollut pepulle taputtelijoista pulaa =)
      Suosittelen kaikille tytöille / naisille jotka haluaa jätkien kiinnittävän itseensä houmion ostamaan tuollaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe