Olen saanut jostain mielikuvan, ettei näissä kovin moni asukas käy. Sattuneeko usein työvuoro juuri asukaskokouksen aikaan, vai pelottaako että määrätään vielä johonkin tehtävään, jos sinne menee kurkistelemaan?
Nyt näitäkin pidetään etänä. Onko kokemuksia etäasukaskokouksista? Onko niissä enemmän osallistujia?
Osallistutko yleensä asukaskokouksiin?
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole kokemusta ko kokouksista. Asun omakotitalossa, joten en ole osallistunut niihin. Uskon auktorisoidun isännöitsijän tai juristin antavan sinulle vastauksen kysymykseesi. Toisaalta netistäkin voit löytää aineistoa asiasta.
- Anonyymi
Toisaalta tämä palsta on netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta tämä palsta on netissä.
Hyvä huomio tuokin. Netissä on tosi paljon tietoa. Sitä kannattaa hyödyntää.
- Anonyymi
90 asunnon taloyhtiöstä käy noin 10-15 asunnon edustaja kokouksissa. Ei niissä pakoteta ketään vasten tahtoaan mihinkään, kyllä vapaaehtoisuus on valttia.
Vielä ei ole kokemusta virtuaalisesta kokouksesta.- Anonyymi
Erinomainen kommentointi asiaan. Veit sanat suustani.
- Anonyymi
Kyllä me viimeksi pakotimme hankalan asukkaan kontilleen ja "rankaisimme" melusta.
Melko äkkiä muodostui 10-15 asunnon edustajan jono kontillaanolijan taakse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me viimeksi pakotimme hankalan asukkaan kontilleen ja "rankaisimme" melusta.
Melko äkkiä muodostui 10-15 asunnon edustajan jono kontillaanolijan taakse.Hienoa kun sanotte miten toimitte, ja nautitte asumismuodostanne. Yllättävää kyllä, todella moni tuntee ahdistusta kodissaan.
- Anonyymi
Oli etäkokouksena. Paljon osallistujia, mutta kukaan ei ottanut mihinkään kantaa. Lisäksi osa piti mikkiä koko ajan auki, eli eivät osanneet etäyhteyksien hallintaa.
- Anonyymi
En käy. Hyvin vähän on valtaa päättää mistään asioista. Edes huoltoyhtiötä ei voi vaihtaa. Lisäksi monet talot ovat niin riitaisia, että hyvä pysyä poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650