Jo alkaa vi..uttaa tuo hiihdon maailman cup. Taaaaaaaaaaas douping Johaug ylivoimainen. Ja norjalaiset vie muutkin matkat. Mitä järkeä? Eikö nuo mitalit vois jakaa norjalaisille ilman kisailua? Vuodesta toiseen norja norja.
NORJALAISTEN YLIVOIMALLE EI LOPPUA NÄY
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Johan sen nyt järkikin sanoo, ettei ilman mömmöjä tuollaisia tuloksia tehdä. Hiihtäjien harjoittelu on niin kovaa, että yksi Johaug ei voi olla niin ylivoimainen ilman dopinkia. Sellaista superihmistä ei ole, joka ominavuin vetää tuollaisilla eroilla muihin, jopa lajissa kuin lajissa. (esim juoksi)
Aivan varmasti joku paikka pamahtaa lopullisesti lähitulevaisuudessa, hyvä jos hengissä selviää myrkkyjen käytöstä. Tämä kommentti ei tarkoita, että suomalaisten pitäisi voittaa vaan sitä, että puhtaasti kilpailemalla muillakin mailla olisi mahdollisuus.- Anonyymi
Helppo huudella puskista katkeruuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo huudella puskista katkeruuttaan.
Katkeruutta? Vaan totuuksia joita maallikon on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Johaug sentä hiihtää alusta loppuun sakka täysillä mutta toi Klebu potuttaa minua kun leikkii ja toivottavasti häviää nyt.
- Anonyymi
Seuratkaa vain Suomen Cupia ja SM-hiihtoja niin ei tule pojille paha mieli. Siellä on kärjessä vain suomalaisia. Tilanne johtuu mm siitä, että meillä hiihto ei vaan kiinnosta nuoria, jääkiekko vie massat.
- Anonyymi
Oikein hyvä näin, ei v_tuta yhtään, parhaat pärjätköön. Muistuupa tässä mieleen eräät Lahden kisatkin kun suomalaisten sauvat eivät kestäneet...Sen ajan joka muistaa niin ei jaksa olla nyt harmissaan, saati että oikein v_tuttaisi kun jotkut muut voittavat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875