haluaisin tietää että onko kukaan nähnyt milään servereillä hata nimistä pelaajaa?!?... se on mun entinen koulukaveri ja en oo pitäny sen kaa yhteyttä niin olis ollu hauska pelata sen kaa samassa servussa... jos joku on nähnyt hatan nii ilmottakaa mulle HETI... kiitos etukäteen
wolfenstein ET
11
551
Vastaukset
Millä te oikein pidätte yhteyttä? Kännykällä vai millä hä? Hankkikaa joku Messenger tai jotain. Voitte sopii millon vaan, että mihin meette pelaamaan.
- nimetön
oon nähny hatan montakin kertaa parissa tietyssä servussa.
- hata89
Mukavaa että joku etsii mua. Mä oon siis se Hata, joka pelaa (HYD) FUEL DUMP 2.60 servulla. thunder, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]
T:Hata - thunder
hata89 kirjoitti:
Mukavaa että joku etsii mua. Mä oon siis se Hata, joka pelaa (HYD) FUEL DUMP 2.60 servulla. thunder, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]
T:Hatamikä sen servun ip on... millon pelaat siellä??? haluaisin pelata sun kanssa... :)
- Hata
thunder kirjoitti:
mikä sen servun ip on... millon pelaat siellä??? haluaisin pelata sun kanssa... :)
pistä viestiä sähköpostiin niin kerron tarkemmin :)
- hata89
thunder kirjoitti:
mikä sen servun ip on... millon pelaat siellä??? haluaisin pelata sun kanssa... :)
- hata89
hata89 kirjoitti:
just, kahdella nikillä sama viesti :P
- hataHater
hata89 kirjoitti:
T:Hatahata on semmonen cheattari että huh huh...aina kun se on siinä fueldumpis se ammutaan...se kuolee lopullisesti...heti kun kääntyy pois hata ampuu selkään(kuolen aina ekasta kudista)...on se kumma kun kukaa ei voi pelata mitään peliä niinku pitäis...jos näättee hataa jollai servolla nii laittakaa sille bänni nii se ei pääse pelaamaa...se on HYVÄN pelin RAISKAUSTA!!!olen nähnyt hatan yhdessä miitissä ja hän itse sanoi pelaavansa W.ET:a...ja myönsi koodaavansa...kahtokaapa vaikka sen peliä...
- hata
hataHater kirjoitti:
hata on semmonen cheattari että huh huh...aina kun se on siinä fueldumpis se ammutaan...se kuolee lopullisesti...heti kun kääntyy pois hata ampuu selkään(kuolen aina ekasta kudista)...on se kumma kun kukaa ei voi pelata mitään peliä niinku pitäis...jos näättee hataa jollai servolla nii laittakaa sille bänni nii se ei pääse pelaamaa...se on HYVÄN pelin RAISKAUSTA!!!olen nähnyt hatan yhdessä miitissä ja hän itse sanoi pelaavansa W.ET:a...ja myönsi koodaavansa...kahtokaapa vaikka sen peliä...
enpä tiedä mitä toi oikeen tarkoittaa, en siinä pelissä kukaan kuole lopullisesti, en ole yleensä ampunut samassa tiimissä olevaa pelajaa, jos mua on ammuttu niin mä ammun takaisin. en myöskään tiedä mistä miitistä puhut ja mä en osaa edes koodata, että silleen.
- thunder
hata kirjoitti:
enpä tiedä mitä toi oikeen tarkoittaa, en siinä pelissä kukaan kuole lopullisesti, en ole yleensä ampunut samassa tiimissä olevaa pelajaa, jos mua on ammuttu niin mä ammun takaisin. en myöskään tiedä mistä miitistä puhut ja mä en osaa edes koodata, että silleen.
mikä sen servun ip on...haluisin tulla pelaan sun kanssas... kerro se ip oikeesti!!!...
- Hata
thunder kirjoitti:
mikä sen servun ip on...haluisin tulla pelaan sun kanssas... kerro se ip oikeesti!!!...
Laita mulle sähköpostia niin mä kerron siellä
Osoite on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505619Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444342Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443776Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261646Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut391635Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä311418