Minäpä en ota työtarjouksia vastaan

Anonyymi

kun omalta asuinpailalta , tähänkin voi jokainen latoa omat sanomisensa kun ei ole vain varaa.

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paila paila oma asuinpaila ; )

• Anonyymi

MINÄ otan vastaan vain ilmaisen piltsnerin ja äitin tekemän aterian perkele!

176177

• Anonyymi

"Työtarjous" on lähinnä kehoitus te-toimistolta työttömälle, että pitää ottaa yhteyttä työnantajaan X. Viranomaisen mielestä työnantajalla X oleva työpaikka Y on siis sopiva sinulle, sen mukaan mitä tietoja työvoimaviranomaisella sinusta on, ml. työllistymissuunnitelma (joka sekin pitää tehdä yhteistyössä, koska ne ovat SINUN asioitasi)

TE-toimiston "työtarjous" ei siis vielä ole mikään sopimustarjous, vaan se on vain yhteydenottokehoitus.

Eli, kyllä työnantajaan edelleen kannattaa ottaa yhteyttä, kuten säännötkin sanoo, sopimusasioistahan tulee keskustelut vasta työnantajan kanssa.

• Anonyymi

Ja yhteydenoton lopputulos siis ilmoitettava te-toimistolle.

Kannattaa lukaista lait sanatarkkaan läpi, jos kyse on vain yhteydenotosta, silloin kannattaa ottaa yhteyttä. Eihän se yhteydenotto vielä tarkoita yhtään mitään sopimusta.

• Anonyymi

Vuosia olen saanut olla työttömänä rauhassa. Yhtään työtarjousta ei ole tullut.

• Anonyymi

Alkoi tyttökin lusmuileen joten heitin sen jouluksi kotoa pois.Jos ei edes yritä ei tarvitse nurkissa asua.Nyt asuu kaverin nurkissa ilman meidän apuja.Moni muukin perhe kyllästynyt nuortensa toimintaan joten kohta on tuhansia asunnottomia kadulla lisää.

• Anonyymi

Kerroppa mikä on sinun asuinPAILA? Jos elät työttömyyskorvauksilla, pitää ottaa vastaan työtarjaukset myös lähipaikkakunnilta. Ehkä sinua ei valitakkaan työhön ja saat jatkaa työpaikan hakua ja työttömyys korvauksen nostoa.

• Anonyymi

En minäkään, kylven vastalla lauantaisin saunassa, hakkaan sillä nahkani ihan punaiseksi, kyllä tekee kutvanaa. Vasta menee kyllä varmaan ihan pilalle jos siihen ottaa työtarjouksia, en tosin ole kokeillut kun ei noita työtarjouksiakaan ole tullut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe