Mitkä langalliset kuulokkeet käyvät televisioon? Ongelmana, kun huonokuuloinen omainen huudattaa televisiota häiriten naapureita.
Langalliset kuulokkeet televisioon
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä telkkarissa on 3,5 millin kuulokeliitäntä. Itse olen vetänyt sellaisen kautta äänet vahvistimelle, jotta saan huudattaa telkkaria huolella naapureiden iloksi. Jos en raaski tarjota ääntä naapureille, niin kytken kuulokkeet 6,35 millin liittimellä vahvistimeen, ja kuuntelen audio-osuudet niillä.
- Anonyymi
Televisioon on nyt liitetty 3,5 mm istukalla kuulokkeet, mutta mitään ei kuulu. Itse olen toisella paikkakunnalla, joten en ole paikan päällä tutkimassa tilannetta. Voiko olla vaan niin, että ko. kuulokkeet eivät käy tähän tarkoitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Televisioon on nyt liitetty 3,5 mm istukalla kuulokkeet, mutta mitään ei kuulu. Itse olen toisella paikkakunnalla, joten en ole paikan päällä tutkimassa tilannetta. Voiko olla vaan niin, että ko. kuulokkeet eivät käy tähän tarkoitukseen?
Onhan plugi varmasti "pohjassa"? Jotkut liittimet ovat aika nirsoja. Telkkari lopettaa kyllä omista ämyreistä mölinän, kun havaitsee kuulokkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan plugi varmasti "pohjassa"? Jotkut liittimet ovat aika nirsoja. Telkkari lopettaa kyllä omista ämyreistä mölinän, kun havaitsee kuulokkeet.
Joo, tästä varmaan oli kyse eli plugi ei ollut tarpeeksi pohjassa. Ongelma ratkaistu. Kiitos!
- Anonyymi
Täällä on: https://hintaseuranta.fi/kuulokkeet-ja-mikrofonit/philips-shp2500-kuulokkeet/46754
Hobby Hallista en tilaisi, koska olen lukenut hyvin negatiivisia arvosteluja siitä. CDON saattaisi olla luotettava ostopaikka.- Anonyymi
Hobby Hall meni virolaiseen omistukseen . Sen jälkeen alkoi valitustulva. Ja mikä pahinta yhteydenotot lähes turhia. Ikäänkuin Suomen verkkokauppaa koskevat lait eivät koskisi heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984