Langalliset kuulokkeet televisioon

Anonyymi

Mitkä langalliset kuulokkeet käyvät televisioon? Ongelmana, kun huonokuuloinen omainen huudattaa televisiota häiriten naapureita.

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä telkkarissa on 3,5 millin kuulokeliitäntä. Itse olen vetänyt sellaisen kautta äänet vahvistimelle, jotta saan huudattaa telkkaria huolella naapureiden iloksi. Jos en raaski tarjota ääntä naapureille, niin kytken kuulokkeet 6,35 millin liittimellä vahvistimeen, ja kuuntelen audio-osuudet niillä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Televisioon on nyt liitetty 3,5 mm istukalla kuulokkeet, mutta mitään ei kuulu. Itse olen toisella paikkakunnalla, joten en ole paikan päällä tutkimassa tilannetta. Voiko olla vaan niin, että ko. kuulokkeet eivät käy tähän tarkoitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Televisioon on nyt liitetty 3,5 mm istukalla kuulokkeet, mutta mitään ei kuulu. Itse olen toisella paikkakunnalla, joten en ole paikan päällä tutkimassa tilannetta. Voiko olla vaan niin, että ko. kuulokkeet eivät käy tähän tarkoitukseen?

Onhan plugi varmasti "pohjassa"? Jotkut liittimet ovat aika nirsoja. Telkkari lopettaa kyllä omista ämyreistä mölinän, kun havaitsee kuulokkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan plugi varmasti "pohjassa"? Jotkut liittimet ovat aika nirsoja. Telkkari lopettaa kyllä omista ämyreistä mölinän, kun havaitsee kuulokkeet.

Joo, tästä varmaan oli kyse eli plugi ei ollut tarpeeksi pohjassa. Ongelma ratkaistu. Kiitos!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hobby Hall meni virolaiseen omistukseen . Sen jälkeen alkoi valitustulva. Ja mikä pahinta yhteydenotot lähes turhia. Ikäänkuin Suomen verkkokauppaa koskevat lait eivät koskisi heitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      109
      1084
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      220
      932
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      51
      759
    Aihe