Onko Kuhmoisissa omien suosimista?
Missä työpaikassa vedetään eniten kotiin päin ja suositaan omia?
Onko suosimista
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat omien suosimisella? Eihän täällä monta työnantajaa edes ole.
- Anonyymi
Ja missä voi suosia "omia"? Kunnan hommat? Ja yhdistykset?
Yksityinenhän saa suosia ketä haluaa. - Anonyymi
tarkoititko ehkä vaikkapa virkamiestä, joka on muualta kotoisin, käy täällä töissä ja työntää oman alansa ostomarkat jämsään....
- Anonyymi
Ehkä tarkoitetaan sitä yleistä tapaa, että valitaan sukulaisia, kun paikka tulee.
- Anonyymi
"tarkoititko ehkä vaikkapa virkamiestä..."
Tämmöistä ei ole ollut tapana sanoa ääneen. - Anonyymi
Siinäpä se....Kun ei ole ollut tapana sanoa ääneen, niin on voinut jatkua....Ja istua jämsän päättävissä elimissä kuuntelemassa kehuja, miten ostovoima valuu kunnasta toiseen...
- Anonyymi
Selittäkääpä minulle. Miten nykyään voi suosia omia? esimerkiksi sukulaisiaan. en tajua ollenkaan. Kunnan hommiin valitaan tarkoilla kriteereillä avoimilla hauilla. Yritysten hallitukset taas valitsevat omilla tavoillaan. Ja saavat valita mielestään parhaimman. Yhdistykset ovat monesti sisäsiittoisempia, mutta sehän on yleisesti hyväksytty. Keneltä se on pois, jos *****-yhdistyksen hallitus täyttyy saman suvun/kylän väellä? Niitähän siellä kuuluu olla keiden sydäntä lähellä kyseinen toiminta on.
- Anonyymi
Jos joku vielä luulee, ettei esim kunnan virkoja jaettaessa harrasteta suhmurointia, uskoo se joku varmaan joulupukkiinkin...
- Anonyymi
Ei kaikki pitkäaikaistyöttömät ainakaan kelpaa kunnalla töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201