Minä en nyt

Anonyymi

Jaksais kauheesti pelata, kun en ole koskaan ollut peleistä kiinnostunut. Lapsena kyllä kimblestä yms. Tietty voin yrittää innostuu, mut tuutte kuiteskin häviämään, jos satun innostumaan ☺😘, mut haastakaa ihan vapaasti ☺, katsotaan miten käy ☺

12

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mie en ainaka hanskaa sun ettees heitä 😅

• Anonyymi

Ai..? Eks se meni nii et moni kakku päältä kaunis ja sisältää... mitähän mahtokaan sisältää ?!😘 sitä voi tietty veikkailla ku lähetään ihan oikeesti pelaamaan .

• Anonyymi kirjoitti:

Ai..? Eks se meni nii et moni kakku päältä kaunis ja sisältää... mitähän mahtokaan sisältää ?!😘 sitä voi tietty veikkailla ku lähetään ihan oikeesti pelaamaan .

Jos täytekakku on, niin riippunee siitä, mitä sie oot sinne välliin viskonu tai unohtanu viskata, Jos oot muualta hankkinu ja pskalta maistuu, niin sitten kannattaa ehkä vaihtaa kondiittoria.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Jos täytekakku on, niin riippunee siitä, mitä sie oot sinne välliin viskonu tai unohtanu viskata, Jos oot muualta hankkinu ja pskalta maistuu, niin sitten kannattaa ehkä vaihtaa kondiittoria.

Joo eiköhän se itse kukin väliinsä hanki mitä tarpeekseensa tarvii. Pitäisi varmaan olla joka ikisen oma asia . Kuka sitten mitäkin haluaa, toinen haluaa toista ja toinen kolmatta ja toinen vaikkapa kärrynpyörää, voipa sitä haluta vaikka hattaraa taivaalta ja tosiaan täytekakkuakin voi haluta ,vaikkapa ihan kaikilla täytteillä. Niinkin saattaa joskus käydä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo eiköhän se itse kukin väliinsä hanki mitä tarpeekseensa tarvii. Pitäisi varmaan olla joka ikisen oma asia . Kuka sitten mitäkin haluaa, toinen haluaa toista ja toinen kolmatta ja toinen vaikkapa kärrynpyörää, voipa sitä haluta vaikka hattaraa taivaalta ja tosiaan täytekakkuakin voi haluta ,vaikkapa ihan kaikilla täytteillä. Niinkin saattaa joskus käydä.

Se on vaan hyvä, jotta ei haluta kaikki sammaa. Mie tiiän mitä tahon ja senkin, että aina ei saa kaikkea mitä tahtoo. Pallo on ikkäänkuin hänellä.

• Anonyymi

Se on vaan hyvä, jotta ei haluta kaikki sammaa. Mie tiiän mitä tahon ja senkin, että aina ei saa kaikkea mitä tahtoo. Pallo on ikkäänkuin hänellä.

Ni etkö sitten ole ajatellut palloa ihan itsellesi siirtää ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ni etkö sitten ole ajatellut palloa ihan itsellesi siirtää ?

Mie olen sen verran pallolajeja pellaillu, jotta helppohan se pallo olis toiselta riistää tai hankkia kiistapallo, mutta kyllä mä nyt kuuntelen mitä hän tahtoo ja pohdin sitten enemmän omia siirtoja.

• Anonyymi

Mie olen sen verran pallolajeja pellaillu, jotta helppohan se pallo olis toiselta riistää tai hankkia kiistapallo, mutta kyllä mä nyt kuuntelen mitä hän tahtoo ja pohdin sitten enemmän omia siirtoja.

Joo teeppä niin , mooro!!!

• Anonyymi

No, joko känni laski?

• Kenenkä känni?😅

• Anonyymi

Taisipa tuo laskea, alotanpa uuden 😜, pitäähän sitä remppakaljat juoda

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisipa tuo laskea, alotanpa uuden 😜, pitäähän sitä remppakaljat juoda

Onpa onneksi viimeinen menossa 😅, ei tietenkään kalja, vaan seinä 😜. Sit vielä maalit & tapetit yms. jodpa jouluks vaikka valmistuisi 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe