Minä en nyt

Anonyymi

Jaksais kauheesti pelata, kun en ole koskaan ollut peleistä kiinnostunut. Lapsena kyllä kimblestä yms. Tietty voin yrittää innostuu, mut tuutte kuiteskin häviämään, jos satun innostumaan ☺😘, mut haastakaa ihan vapaasti ☺, katsotaan miten käy ☺

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mie en ainaka hanskaa sun ettees heitä 😅

      • Anonyymi

        Ai..? Eks se meni nii et moni kakku päältä kaunis ja sisältää... mitähän mahtokaan sisältää ?!😘 sitä voi tietty veikkailla ku lähetään ihan oikeesti pelaamaan .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai..? Eks se meni nii et moni kakku päältä kaunis ja sisältää... mitähän mahtokaan sisältää ?!😘 sitä voi tietty veikkailla ku lähetään ihan oikeesti pelaamaan .

        Jos täytekakku on, niin riippunee siitä, mitä sie oot sinne välliin viskonu tai unohtanu viskata, Jos oot muualta hankkinu ja pskalta maistuu, niin sitten kannattaa ehkä vaihtaa kondiittoria.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos täytekakku on, niin riippunee siitä, mitä sie oot sinne välliin viskonu tai unohtanu viskata, Jos oot muualta hankkinu ja pskalta maistuu, niin sitten kannattaa ehkä vaihtaa kondiittoria.

        Joo eiköhän se itse kukin väliinsä hanki mitä tarpeekseensa tarvii. Pitäisi varmaan olla joka ikisen oma asia . Kuka sitten mitäkin haluaa, toinen haluaa toista ja toinen kolmatta ja toinen vaikkapa kärrynpyörää, voipa sitä haluta vaikka hattaraa taivaalta ja tosiaan täytekakkuakin voi haluta ,vaikkapa ihan kaikilla täytteillä. Niinkin saattaa joskus käydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo eiköhän se itse kukin väliinsä hanki mitä tarpeekseensa tarvii. Pitäisi varmaan olla joka ikisen oma asia . Kuka sitten mitäkin haluaa, toinen haluaa toista ja toinen kolmatta ja toinen vaikkapa kärrynpyörää, voipa sitä haluta vaikka hattaraa taivaalta ja tosiaan täytekakkuakin voi haluta ,vaikkapa ihan kaikilla täytteillä. Niinkin saattaa joskus käydä.

        Se on vaan hyvä, jotta ei haluta kaikki sammaa. Mie tiiän mitä tahon ja senkin, että aina ei saa kaikkea mitä tahtoo. Pallo on ikkäänkuin hänellä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on vaan hyvä, jotta ei haluta kaikki sammaa. Mie tiiän mitä tahon ja senkin, että aina ei saa kaikkea mitä tahtoo. Pallo on ikkäänkuin hänellä.

        Ni etkö sitten ole ajatellut palloa ihan itsellesi siirtää ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ni etkö sitten ole ajatellut palloa ihan itsellesi siirtää ?

        Mie olen sen verran pallolajeja pellaillu, jotta helppohan se pallo olis toiselta riistää tai hankkia kiistapallo, mutta kyllä mä nyt kuuntelen mitä hän tahtoo ja pohdin sitten enemmän omia siirtoja.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie olen sen verran pallolajeja pellaillu, jotta helppohan se pallo olis toiselta riistää tai hankkia kiistapallo, mutta kyllä mä nyt kuuntelen mitä hän tahtoo ja pohdin sitten enemmän omia siirtoja.

        Joo teeppä niin , mooro!!!


    • Anonyymi

      No, joko känni laski?

      • Kenenkä känni?😅


      • Anonyymi

        Taisipa tuo laskea, alotanpa uuden 😜, pitäähän sitä remppakaljat juoda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa tuo laskea, alotanpa uuden 😜, pitäähän sitä remppakaljat juoda

        Onpa onneksi viimeinen menossa 😅, ei tietenkään kalja, vaan seinä 😜. Sit vielä maalit & tapetit yms. jodpa jouluks vaikka valmistuisi 🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe