Miten mahdoll ett op oli jo juttelemassa kopissa kun äänestys oli viel käynnissä...kysympä vaan
Oooppeeee??
9
209
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä ,tässä on jotain mätää ollu koko BB ajan ihme käänteitä.Uskooko joku ihan oikiasti ,että tuotannolla on puhtaat jauhot pussissa?
- Anonyymi
Ei usko tai sitten ääniä tulee koko viikon aikana 10 niin sitte ne kaks viimestä ääntä tekee ton että koko äänestys kääntyy ylösalaisin
- Anonyymi
Aivan pikku moka
- Anonyymi
OP:n fanit olivat jo tukka sekaisin la iltana eikä kyenneet äänestää.. :D Hieno twisti lauantaille, ei ollut voittaja-ainesta valitettavasti.
- Anonyymi
Eli miten tiesivät etukäteen pyytää op n koppiin...
- Anonyymi
Saman huomasin minäkin . OP kutsuttiin PK:hon , ennen kuin äänestys oli loppunut. Kuitenkin lopussa Paulalla ja Artulla oli melkein samat prosentit. Järjestetty juttu.
- Anonyymi
Ei äänedtyksellä ole mtn merkitystä...tulihsn yx vuosi nettiin voittaja ennenko se oli tv s edes selvä kuka muistaa
- Anonyymi
HUH HUH
- Anonyymi
Kannattaa olla hiljaa, jos ei tekniikasta ymmärrä mitään. Oikein meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 35511
- 25505
- 46496
- 43492