Ekat treffit

Anonyymi

Mulla olis ekat treffit tulossa naisen kanssa eli ollaan viestitelty n kolme viikkoo.. Mitä itse olette tehneet ekoilla treffeillä😊

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie jakasin tähän yhen mun tekemän romanttiset treffit -ketjun, mutta enpä viitti, kun näyttäs siltä, jotta keskustelu siinä ketjussa lipesi aika pahasti ohi otsikosta 😅 On siellä seassa toki muutama idea.
      Kokemuksia tässä taijettiin kysyä, jotta toivottavasti joku jolla on vähän enemmän kokemusta vastaa 😉
      Mukavia treffejä, mitä sitten päädyttekin tekemään ☺️

    • Syömään tai kahville/teelle... nuo taitaa olla ne tavallisimmat... myöskin ihan vaan kävelemään jonnekkin puistoon tms...säävarauksella tietysti... leffaan ei kannata tässä vaiheessa, kun pitää pystyä juttelemaan...
      Tsemppiä...

    • Anonyymi

      Ekoilla treffeillä oon käynyt kahvilla, kaljalla, kävelyllä ja joskus on naitukin. Nykyisen kanssa ekat oli ihan lounastreffit.

    • Anonyymi

      Ihanaa, peukkuja, Tsemppii! ☺️ Tuu kertoon miten meni.

      • Anonyymi

        Okei😀 Voiko ekoilla treffeillä mennä sänkyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei😀 Voiko ekoilla treffeillä mennä sänkyyn?

        Varmasti saat tuohon kysymykseen parhaan vastauksen täältä palstalta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei😀 Voiko ekoilla treffeillä mennä sänkyyn?

        Miksi kysyt palstalaisilta tuollaista? Eikös se oo ihan sun ja sun deittis yhteinen päätös jos näin haluatte. Vai etkö ole aikuinen? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt palstalaisilta tuollaista? Eikös se oo ihan sun ja sun deittis yhteinen päätös jos näin haluatte. Vai etkö ole aikuinen? 😂

        Aikuinen olen, mutta naisen kanssa neitsyt vielä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen olen, mutta naisen kanssa neitsyt vielä..

        Muakin kiinnostaa kun samassa veneessä olen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen olen, mutta naisen kanssa neitsyt vielä..

        Ajateltiin mennä ensiks dinnerille ja nainen pyysi mua kotiinsa, joten taitaa olla kyytiä luvassa🤭😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajateltiin mennä ensiks dinnerille ja nainen pyysi mua kotiinsa, joten taitaa olla kyytiä luvassa🤭😋

        En kyl ehkä ekoilla.. Arastelen liikaa.. 😅
        Aah, haluun kans treffeille yhden ihanimman naisen kanssa. Mut treffi sana ahdistaa mua, en oo koskaan ollut virallisesti treffeillä. Haluisin vaan et tavattais ja et olis rentoa. Meen helposti todella lukkoon kun oon palavasti ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyl ehkä ekoilla.. Arastelen liikaa.. 😅
        Aah, haluun kans treffeille yhden ihanimman naisen kanssa. Mut treffi sana ahdistaa mua, en oo koskaan ollut virallisesti treffeillä. Haluisin vaan et tavattais ja et olis rentoa. Meen helposti todella lukkoon kun oon palavasti ihastunut.

        Semmonen rento meininki ois hyvä.. Varmaan jokainen jännittää ekoilla treffeillä, se on ihan luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei😀 Voiko ekoilla treffeillä mennä sänkyyn?

        No hitto miksei! Kysy daamilta äläkä palstalta. Mulla oli sellainen elämäntilanne, etten juuri silloin mitään vakavampaa seurustelua olisi edes halunnut, mutta sekstailu sopi hyvin molemmille :-D


    • Anonyymi

      Nyt on aika huonosti ilmeisesti auki mitään aktiviteetti paikkoja, mutta myöhemmin voi sitten mennä vaikka keilaamaan, jos se kiinnostais molempia.

      Mut joku syöminen, kahvilla/kaljalla käyminen on ihan hyvä. Kattoo vaan sellasen paikan, jossa ei oo esim kovalla musiikki tai paljon porukkaa niin pystyy jutellakin.

      Ei ehkä ekoilla treffeillä menis sänkyyn, sekin kertoo toisesta osapuolesta paljon, jos on kiinnostunut toistenkin näkemään, vaikka ei ihan ekalla kerralla hyppäisi sänkyyn. Ja muutenkin turvallisempaa nähdä ensin kerta-pari julkisella paikalla.

    • Anonyymi

      En oo lähestynyt naista ketä rakastan ylikaiken koska mul on niin syvä päähänpinttymä et kukaan ei voi koskaan rakastaa mua.

      • Anonyymi

        Nyt häntä pystyyn ja itseluottamusta kehiin, koska sinuakin voi rakastaa🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe