miten päästä osastolle/laitokseen

Anonyymi

haluan kuolla, mutta en ole uskaltanut vielä itsemurhaa. haluan pois kotoa, koska en kestä olla täällä. mulla ei oo kavereita ja oon 24/7 yksin kotona kattomassa puhelinta. oon nii väsynyt että en jaksa edes itkeä. nolottais yrittää itsemurhaa koska epäonnistun siinäki ja kotona ei oo tarpeeks vahvia lääkkeitä. en jaksa enään

6

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy katsomassa päällimmäinen Nuoret-palstan viesti: Auttavat puhelimet nuorille.

Siellä on yhteystiedot minne ottaa yhteyttä ja saat apua.

• Anonyymi

Ja sitten on myös Sekaisin 247 chatti, jos olet puhelimen ikäryhmää vanhempi henkilö. Suosittelen kumminkin sitä soittamista ensi sijaisena.

• Hyviä neuvoja ovat nämä yläpuolella: Auttavat puhelimet nuorille ja Sekasin 247 chatti. Et varmasti halua kuolla vaan oikeasti elää. Siksi olet tännekin mitä luultavimmin kirjoittanut, että saisit apua. Et ole yksin, vaikka siltä nyt tuntuukin. Me olemme täällä sinua varten.

Samuli, Joensuun Saapas

• Anonyymi

Et ole täällä. Saapas kommentoi yhden kerran ja pakenee paikalta.

• Anonyymi

Sinkkuja asuu joka taloudessa, sää oot vaan liikaa erakoitunut?

• Itsemurhassa on lähes mahdotonta epäonnistua jos oikeasti haluaa kuolla. Se että ottaa kolme särkylääkettä vaikka purkissa sanotaan että maksimimäärä on kaksi, ei tule tappamaan sinua, ja tämä on yleensä tekijöille selvää. Ei haluta oikeasti kuolla, vaan hakea huomiota.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135