Etsin kissanpentua!

Anonyymi

Hei olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja kissa on ollut haaveissa jo monia vuosia. Olisin valmis hakemaan kisun kauempaakin.

Mistä löytyisi maatiaspentu hintaluokkaa 0-300e? Olen selannut monia sivuja ja hyvistä kodeista ja oikeaan hintaluokkaan sopivia pentuja on hyvin harvassa. Olen selannut myös kaikki Pesut ja rekku rescuet yms. läpi moneen kertaan, mutta kaikki pennut ovat yleensä joko varattuja tai luovutetaan vain kotiin, jossa on jo kissa.

Mistä kissanpentu? Jos tiedät sivustoja tai sinulla itsellä on kissanpentuja myynnissä niin olen erittäin kiinnostunut!

[email protected]
0504905505

1

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysypäs nyt vielä soittokierroksella, eläinsuojeluyhdistyksiltä. Oma arvioni on että niissä odottaa pilvin pimein kodittomia kissoja, juuri sitä ihmistä joka ottaisi huolehtiakseen. Mutta eivät luovuta koteihin joiden kanssa on riski, että kissa uudelleen joutuisi kodittomaksi. Että joudut käymään kunnollisen keskustelun, ja vaivautumaan vielä lähtemään tutustumaan kissaan, jota olit ajatellut tai sinulle on kaavailtu. Mikäli kissan mielipide on myönteinen, joudut vielä tavallaan toiseenkin keskusteluhetkeen, että varmistuvat että aiot hoitaa kissaa sen elämänkaarta eteenpäin.
      Kissa on kiva lemmikki. Se kyllä kouluttaa omistajansa tekemään juuri niin kuin kissa haluaa. Jos ihminen on täys puupää, koulutus kovenee.
      Itsellä oli vajaat 15 v yksi. Nyt on täysin erilainen seuraava ollut yli vuoden. Moni asia mikä oli toisin edellisen kissan kanssa, onkin nyt näin ja noin tämän uuden mielestä...
      Sillointällöin mietin, olenko hullu kun tykkään kissoista. Mutta ilmankaan en osaa elää- en pidä tylsyydestä, ja toimeliaan kissan kanssa tylsyys on tuntematon asia. Siis: kissan luonteet- saatat saada pakkauksen, joka vie kaiken vapaa-aikasi, vaativan, oikein supernopean tihulaisen. Mutta sitä sinun tulee sitten kunnioittaa, ja ruokkia ja rakastaa.
      Oma kissani testaa jatkuvasti, onko pinnani aina vain pitkä. Sen kolttosista valtaosan annan mennä hyvin vähin huomioin. Se on ainoa tepsivä keino.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1346
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      48
      1076
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      910
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      169
      887
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      880
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      835
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      194
      738
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      147
      736
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      726
    Aihe