Surkean kuljettajan säälittävä poistuminen sarjasta!!!

Anonyymi

Romain Grosjean on yksi surkeimpia kuljettajia. Ei mitään tuloksia F1 uralla ja silti mukana vuodesta toiseen. Nyt tuollainen poistuminen, mies harhaili radalla ja aiheutti itse onnettomuutensa.

Romain, urasi oli säälittävä ja nyt olisi vielä säälittävämpää, jos lopettaisit tähän urasi ja antaisit Schumin pojan jatkaa kun sinä et kerran osaa! Jos taas päätät ajaa vielä uraavat kaksi kisaa, niin ole tarkkana, kun seilaat ympäri rataa, niin saatat keilata vaikka suomalaiset maailmanmestarin, meidän Kimi Räikkösen ulos tästä elämästä.

Olihan se silti näytös, upea tulipallo, poistuit tyylillä, vaikkakin säälittävästi. Hyvästit säälittävälle urallesi, näkemiin!

11

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osuva kuvaus Grossijannen urasta.

    • Anonyymi

      Pelle jätkä, pitää olla hyvät sponssit kun tuolla määrällä kolareja saa osallistua. Älä aja enää, telot vielä ittes!

    • Anonyymi

      ei hänellä ollu mitään mahdollisuuksia nähdä kvyatia. Ja mun mielestä romain on hyvä kuski jolla on myös viihdearvoa f1:ssa. Hänellä on munaa ajaa äärirajoilla. Team radio jutut on sarjan parhaimpia :)

      • Anonyymi

        Totta helvetissä näki, kun leikkasi vasemmalta takaviistosta suoraan eteen. Tuo on aina ollut Grossijannen tavaramerkki kuten sekin, kun joku on suoralla ohittamassa häntä, niin tekee kääntöliikkeen (peippausliikkeen) suoraan ohittajaan päin, kun tämä on noin takarenkaan kohdalla rinnalla.


    • Anonyymi

      Mkä on peippausliike formuloissa ?

    • Anonyymi

      Kukaan ei kaipaa lahjatonta Romainia, mutta oli kyllä poistuminen sarjasta. Kukaan ei pysty lopettamaan uraa enää näyttävämmin. Vapise Kimi!

    • Anonyymi

      179 starttia, mies vailla menestystä. Häntä ei muisteta urasta, mutta hänet muistetaan viimeisestä sekoilustaan ja tulipalosta, josta hän kuitenkin onnekseen selviytyi.

      • Anonyymi

        Miehen ura oli samanlainen floppi kuin ensimmäisenä Romanin kolaripaikalle rientänyt palomiessammuttajan. Mies tyhjensi sammutimensa juostessaan jo palopaikalle. Varsinaiseen palon sammutukseen ei jauhetta juuri enää riittänyt.


    • Anonyymi

      Onhan tuo eräänlainen ihme, kun selvisi F1-urastaan ilman henkilövahinkoja. On kyllä niin kolarialtis kaveri kuin olla voi.

    • Anonyymi

      Grosjean IndyCar sarjassa P2.

      • Anonyymi

        Siunausta kisoihin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe